roura 620ti - turbo - konečná
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
tak sem tam volal a dokonce i něco našel. Pokud bys měl zájem ještě by to upřesnil, zatím řikal, že by to asi objednat šlo. Cena je pro maloobchod něco kolem 23-24.000kč včetně daně. Sleva by tam určitě šla, buď na toho Tvého známého, nebo by to šlo udělat i nějak tady. Jenže doba dodání by byla kolem 3týdnů až měsíc. Škoda, že už na to docela spěcháš, jinak by to byla asi nejlevnější volba
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Přátelé,
omlouvám se za dlouhé mlčení... ale byl jsem "nedostupnej".
V úvodu si neodpustím poznámku: dvoulitr bez turna je Honda, takže kdo s ním chce jezdit - ať jezdí! Ale prosím nesrovnávat s anglickým T-motorem... přičemž to T je jméno řady, neznamená turbo...
No a teď už ty špatný zprávy:
už je to hodně let, co bylo poslední "téíčko" vyrobený... a podle toho to vypadá.
Originální náhradní díl stojí cca 38tisíc Kč... ale ještě než se začnete rozčilovat, že je to moc - tak to neřeště: už se nedá objednat.
RimmerBross ho v nabídce má... a za 714,- GBP... ale to je cena bez daně a bez dopravy. Takže 21.400,- + VAT je 25.700,- + doprava... asi 28.000,- Kč... no, je to pořád o 10 míň, ale potíž je, že stejně není dostupný.
Prostě ho nemají...
Takže jsou sice ochotní přimout objednávku... ale bez datumu dodání = může to být forever.
Poslední možností je můj "mateřskej" Unipart v Cowley, kterj nabízí službu "vyhlednání dílu"... to jest poptají ho po všech svých partnerech = najdou i díly, co leží pár let někde v regále... ale tam je potřeba zaplatit cca polovinu dílu dopředu, a pak čekat. Při objednání není jistá ani konečná cena, protože když ho najdou, je jen na současném majiteli, za kolik ho bude ochoten prodat.
Takže tak.
Je to nádherný auto a, po výměně předních kotoučů za vrtané Bremba, nemá chybu... ale jako každej veterán přináší starosti tohoto typu.
Takže úplně popravdě - tu repasi bych až tak nezavrhoval...
Možná by stálo za to zkusit oslovit Garret jako takovej... ale to už je nad moje síly.
Každopádně přeju hodně štěstí.
Původně to vypadalo jako standartní objednávka - ale nakonec se to zvrhlo v diskuzi natolik veřejnou, že považuju za místní i veřejně odpovědět.
O.B.
řečený Angličan
P.S.: a technicky - ložiska tam jsou... ale jsou ve své podstatě kluzná. Takovej fofr by žádné jiné ložisko nevydrželo. Za provozu vůbec k mechanickému kontaktu kovových částí nedochází... nemá docházet! Jsou od sebe odtlačovány tlakem oleje. Proto při ztrátě tlaku nebo prasknutí přívodu oleje dochází okamžitě k úplné destrukci turba... prostě ten olej vytváří fil, který brání zadření.
omlouvám se za dlouhé mlčení... ale byl jsem "nedostupnej".
V úvodu si neodpustím poznámku: dvoulitr bez turna je Honda, takže kdo s ním chce jezdit - ať jezdí! Ale prosím nesrovnávat s anglickým T-motorem... přičemž to T je jméno řady, neznamená turbo...
No a teď už ty špatný zprávy:
už je to hodně let, co bylo poslední "téíčko" vyrobený... a podle toho to vypadá.
Originální náhradní díl stojí cca 38tisíc Kč... ale ještě než se začnete rozčilovat, že je to moc - tak to neřeště: už se nedá objednat.
RimmerBross ho v nabídce má... a za 714,- GBP... ale to je cena bez daně a bez dopravy. Takže 21.400,- + VAT je 25.700,- + doprava... asi 28.000,- Kč... no, je to pořád o 10 míň, ale potíž je, že stejně není dostupný.
Prostě ho nemají...
Takže jsou sice ochotní přimout objednávku... ale bez datumu dodání = může to být forever.
Poslední možností je můj "mateřskej" Unipart v Cowley, kterj nabízí službu "vyhlednání dílu"... to jest poptají ho po všech svých partnerech = najdou i díly, co leží pár let někde v regále... ale tam je potřeba zaplatit cca polovinu dílu dopředu, a pak čekat. Při objednání není jistá ani konečná cena, protože když ho najdou, je jen na současném majiteli, za kolik ho bude ochoten prodat.
Takže tak.
Je to nádherný auto a, po výměně předních kotoučů za vrtané Bremba, nemá chybu... ale jako každej veterán přináší starosti tohoto typu.
Takže úplně popravdě - tu repasi bych až tak nezavrhoval...
Možná by stálo za to zkusit oslovit Garret jako takovej... ale to už je nad moje síly.
Každopádně přeju hodně štěstí.
Původně to vypadalo jako standartní objednávka - ale nakonec se to zvrhlo v diskuzi natolik veřejnou, že považuju za místní i veřejně odpovědět.
O.B.
řečený Angličan
P.S.: a technicky - ložiska tam jsou... ale jsou ve své podstatě kluzná. Takovej fofr by žádné jiné ložisko nevydrželo. Za provozu vůbec k mechanickému kontaktu kovových částí nedochází... nemá docházet! Jsou od sebe odtlačovány tlakem oleje. Proto při ztrátě tlaku nebo prasknutí přívodu oleje dochází okamžitě k úplné destrukci turba... prostě ten olej vytváří fil, který brání zadření.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Abych pravdu řekl, že už vůbec nevím.
Dokáže mi někdo teda nějaký turbo sehnat? Čas bych ani tak neřešil. Peníze jo, rád bych aspoň trochu ušetřil. Rozhodně se mi nechce autíčko nechat už navěky stát.
Začinám bejt smutnej....
Já už byl rozhodnutej pro RimmerBros, maj tam napsaný "available", a sdělili mi přes jednu známou, co umí anglicky, že po zaplacení to do EU trvá doručení 5 pracovních dní. Pan Beneš říká, že ho nemaj. Ještě jednou nechám známou, aby se ujistila a uvidíme co z toho vzejde.
Romane, ty bys něco měl?
Dokáže mi někdo teda nějaký turbo sehnat? Čas bych ani tak neřešil. Peníze jo, rád bych aspoň trochu ušetřil. Rozhodně se mi nechce autíčko nechat už navěky stát.
Začinám bejt smutnej....
Já už byl rozhodnutej pro RimmerBros, maj tam napsaný "available", a sdělili mi přes jednu známou, co umí anglicky, že po zaplacení to do EU trvá doručení 5 pracovních dní. Pan Beneš říká, že ho nemaj. Ještě jednou nechám známou, aby se ujistila a uvidíme co z toho vzejde.
Romane, ty bys něco měl?
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Ano, je to smutný...
Já jen cituju, co mi řekli v RimmerBros - nejsem jejich zástupce, takže za ně necítím žádnou odpovědnost.
Pochopitelně nelze vyloučit optimisdtickou variantu, že jsme se ptal těsně po té dámě a oni mají poslední... ale vzhledem k tomu, že už jsem od nich pár dílů koupil, a že tedy důvodně očekávají, že nějaký ještě koupím, to nepovažuju za příliš pravděpodobný...
Než mě začnete kamenovat: já vážně nemůžu za to, že Rover přestal vyrábět a nechal nás v situaci, v jaké jsme. Já se snažím pomoct, co mi síly stačí... ale někdy prostě už nestačí.
O.B.
Já jen cituju, co mi řekli v RimmerBros - nejsem jejich zástupce, takže za ně necítím žádnou odpovědnost.
Pochopitelně nelze vyloučit optimisdtickou variantu, že jsme se ptal těsně po té dámě a oni mají poslední... ale vzhledem k tomu, že už jsem od nich pár dílů koupil, a že tedy důvodně očekávají, že nějaký ještě koupím, to nepovažuju za příliš pravděpodobný...
Než mě začnete kamenovat: já vážně nemůžu za to, že Rover přestal vyrábět a nechal nás v situaci, v jaké jsme. Já se snažím pomoct, co mi síly stačí... ale někdy prostě už nestačí.
O.B.
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Jj, z našich mazlíků budou brzy veteráni.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Obávám se, že už jsou...Vilém píše:Jj, z našich mazlíků budou brzy veteráni.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Kdepak, tady je jasně vidět, že je lepší si ho už šetřit na horší časy a nejezdit Bude jich čím dál méně a pěknejch už bude jako šafránu
Te´d mě tak napadá, když auto půl roku stojí, nebo spíše 4 měsíce, to je pak při následném nastartování asi taky radost, že? To zas budu mít akorát výčitky svědomí
Snaker - no jak sem psal, když to budeš chtít na 100% přes nás, tak mu to zavolám a on by mi pak měl potvrdit jestli je to možný objednat a přípaně i termín dodání. Cenovku tam nějakou nadhodil, pokavaď to můžeš na toho známého vzít, budeš tam mít určo nějakou slevičku, ikdyž na turba tam zase extra velká porce % neni...na druhou stranu to na tak velké částce určitě poznat půjde. Ale třeba to nakonec dopadne podobně, jako s originálem...
Te´d mě tak napadá, když auto půl roku stojí, nebo spíše 4 měsíce, to je pak při následném nastartování asi taky radost, že? To zas budu mít akorát výčitky svědomí
Snaker - no jak sem psal, když to budeš chtít na 100% přes nás, tak mu to zavolám a on by mi pak měl potvrdit jestli je to možný objednat a přípaně i termín dodání. Cenovku tam nějakou nadhodil, pokavaď to můžeš na toho známého vzít, budeš tam mít určo nějakou slevičku, ikdyž na turba tam zase extra velká porce % neni...na druhou stranu to na tak velké částce určitě poznat půjde. Ale třeba to nakonec dopadne podobně, jako s originálem...
2x Rover 620ti
Re: roura 620ti - turbo - konečná
není dobrý aby stálo bez hnutí takovou dobu.. aspon startnout popojet dopředu dozadu pár metrů a nechat prohřát alespoň jednou za měsíc..
tohle mě doporučoval jeden moc moudrej starej Pán mechanik s velkým "P"
tohle mě doporučoval jeden moc moudrej starej Pán mechanik s velkým "P"
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
To já vím, jenže někde zase píšou, že to chce projet a né to nechat brblat jen na volnoběh. No a do sněhu a sole prostě NEJEDU A když to nechám jenom prohřát, budu mít plné výfuky kondenzátu a zase to bude akorát celou dobu hnít. Už mám asi čtvrt roku novej střední díl v ýfuku na autě a zatím je stále novej, nepoužitej Dokonce už tam budu mít dva roky motorovej olej, jenže má najeto do 3tis km, spíš míň. Raději nechávám jeden špatnej start za rok, než abych ho tam tejral několikrát za zimu. Už aby ta zima šla do pr*dele
2x Rover 620ti
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Co mu postavit skleněnou garáž, takový mini saloon, budem se jezdit dívat jak do muzea.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
To by mě to nějací dobráci vymlátili šutrama Ve zděný garáži mu je snad hezky, pěkně ve tmě, aby nevyšisoval, hezky umytej
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Nejezdit je úplně špatně!Roman620ti píše:Kdepak, tady je jasně vidět, že je lepší si ho už šetřit na horší časy a nejezdit Bude jich čím dál méně a pěknejch už bude jako šafránu
Te´d mě tak napadá, když auto půl roku stojí, nebo spíše 4 měsíce, to je pak při následném nastartování asi taky radost, že? To zas budu mít akorát výčitky svědomí
Nesvědčí to ani autu, ani majiteli...
Chce to jen dodržovat základní pravidla: po nastartování nechat motor běžet chvíli - a tím myslím třeba 30 sekund - bez plynu. Na volnoběžné otáčky. A i pak do zahřátí - rozuměj alespoň zvednutí teploměru - netočit přes 2000ot. Tím zabráníš tomu protáčení suchýho a nenamazanýho turba.
A stejně tak po návratu ho nechat zase chvíli běžet. Po turistické cestě z práce zase stačí i těch 30 sekund... ale po "střelbě" klidně i 5 minut!
Mluvíme o přeplňování benzínového motoru... takže výfukové plny mají teplotu vždy nad 800stupňů... ale při takové "střelbě" klidně i 1050stupňů!
A do toho turbína dokáže točit - při plném zatížení a vysokých otáčkách motoru - až 290.ooo otáček za minutu!! Slovy dvěstědevadesát tisíc... to je skoro 5tisíc za vteřinu...
No - to si trochu té ohleduplnosti pak zaslouží, ne?
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Anglane, mrkni o tema níž, vyznáš se.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Jako oil filter ma nakej zpetnej ventil snad ne?Takze jako v turbu by mel byt olej coby dup ne?Takovych do 20 vterin?Ale olej stece ze sten valce a to je blbe.Jak to je s tim mazanim valcu?T oo je rozstrikem od kliky?Tomu staci volnoezne otacky?A na volnobezne je maly tlak oleje zas.hm hm??
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Dík za poklonu... ale trošku nevím, který "téma níž" myslíš... tohle to?seba píše:Jako oil filter ma nakej zpetnej ventil snad ne?Takze jako v turbu by mel byt olej coby dup ne?Takovych do 20 vterin?Ale olej stece ze sten valce a to je blbe.Jak to je s tim mazanim valcu?T oo je rozstrikem od kliky?Tomu staci volnoezne otacky?A na volnobezne je maly tlak oleje zas.hm hm??
Ale vždyť říkáme to samý!
Píšu počkat 30 sekund, než olej doběhne nahoru... Ty píšeš 20 sekund... no, to je jen bezpečností rezerva, ne?
A jinak, ano, válce jsou skutečně mazaný jen rozstřikem oleje. Proto taky motoru nesvědčí, když se nechá běžet JENOM na volnoběžné otáčky!
Každej extrém je nezdravej.
Takže když půjdeš spát do auta a necháš běžet celou noc motor na volnoběh, abys nezmrznul... tak motoru dost seriozně ublížíš. Ale v zásadě to stačí. Při vyšších otáčkách se tam roznáší ohromné množství oleje, což má ale hlavní efekt v chlazení pístů zespoda a ne doslova v mazání...
Myslím, že už jsem pro dnešek kázal dost!