Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 10:16

Mám dotaz, je zaměnitelná hlava z 620 Turbo a motoru rover 100kw? NEni zaměná nebo je plně záměná nebo je záměná a vačky mají jiné časování?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Kompatibilita hlav

Příspěvek od Roman620ti » stř led 27, 2010 16:57

se stačí podívat do rimmerbrosu, tam uvidíš, co má stejné objednávací číslo, ale já bych řekl že hlava určitě stejná nebude...ikdyž zvenčí je. :-D Nebo jestli by byla stejná a byly jen jinak tvarovaný písty, to je otázka na nějakýho fajnšmekra 8)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 18:18

Tak tesneni pod palici stejný je...Snizenou kompresi dela asi vybrani v pistech a vacky jsou jine dle meho..Ale nevim proto se ptam no.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Kompatibilita hlav

Příspěvek od Roman620ti » stř led 27, 2010 18:23

Tak jako možný to je, pokavaď by to tak opravdu bylo, tím jedině dobře pro tíčkáře :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 18:27

JA myslim že to tak bude:)Pockame na dalsi reakce.Mam tu totiz jeden motor 100kw a vzal bych si z nej hlavu a predelal si ji v klidu:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 19:38

Myslíte že může mít snížení hlavy o 1mm vliv na časování vaček?Asi jo co?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od Vilém » stř led 27, 2010 20:33

seba píše:Myslíte že může mít snížení hlavy o 1mm vliv na časování vaček?Asi jo co?
1mm? není to moc? Vliv ne časování nemyslím. Bude větší komprese.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 20:38

ja na modrym amm hlavu o 1mm dole komprese je veci z 8,5 na 9,2 to jo aleee takovateorie pokud hlava klesne dolu rozvodak dovoli vackam vic se otocit vuci klikove hrideli.Nemam pravdu?Pak to netahne jak ma...Pomohly by stavitelny vackovy kola.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od Vilém » stř led 27, 2010 20:44

Ten 1mm rozvoďák nepozná. Teoreticky máš pravdu, ale nemyslím, že to bude mít nějakej vliv. Já myslel, že už ti to jezdí.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 20:45

Joooo jako drak:-D S vetrem o zavod.Tet budu davat jen jiny turbo a lambdu, to byl asi problem a ne snizena palice. neivm jestli 1mm je hodne nebo malo pro rozvody..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Angličan
Příspěvky: 219
Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od Angličan » stř led 27, 2010 21:53

Mě omejou!!!
Snížená hlava o 1mm.
1 mm!
Ta je na vyhození... :cry:
Hlava má náročnou a drahou povrchovou úpravu, která se ale měří v mikrometrech... z toho důvodu je u hlav Rovera zakázaný i "zbroušení" hlavy při jejím zkroucení...
Jinak - světe div se - hlava je stejná... vačka byla stejná u aut s vinkem AM... od číslování BM... to už pak bylo jinak.
Písty jsou tam dva a dva... dva jsou stejný a dva se liší.
:shock:

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od Vilém » stř led 27, 2010 22:06

To o tý povrchový úpravě jsem se dozvěděl pozdě, nechal jsem ji líznout když jsem dělal těsnění. Zatím mám na tom 30 tis. Nicméně jsem nechával brousit několik hliníkovejch hlav z jinejch aut a nebyl problém.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od seba » stř led 27, 2010 22:53

:-DRikam ze se vyznas, s tema pistama mi to prijde naky divny musi byt vsechny stejny kuli vyvazeni ne?Mam vin AM tak super mužu nechat i vačky jo?Ses si jistej?Protoze v Rave pisou ze vacky sou jine pro turbo a N/A.

S tou hlavou kamo o 1 milimetr to je hukot co?:-D:-DMam to pod kontrolou neboj.Ja sem ji zakalil tim jak sem ji vařil z Mnišku do Prahy:-DNE ale vazne, myslim ze to lizani hlavy o naky ty setinky neni na skodu.TA vrstva je vazne upravena?si si jistej?Jako o ten muj milimetr to se priznavam to normalni neni.A to jeste chci jit o 0,5mm dolejc.Spis mi rekni jeslti to muze mit vliv na rozvody.

Jinak ta hlava uspesne byla na aute a paráda, vse slapalo jak hodinky.Komprese vyssi taky neuskodi.Nevis kolik psi ma byt komprese ve valcich pri kompresiometrove zkousce?u turbo motoru rover?Ja mel 125psi tak nevim jak an tom sem.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Zakar
Příspěvky: 1106
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od Zakar » čtv led 28, 2010 8:35

Pokud máš hlavu o milimetr tak jsi si musel všimnout,že už nejde motor postavit na rysky ale je to trochu mimo.Také je zvláštní,že ti to jde nastartovat,protože když se takto zbrousí hlava tak to nechytá. Pouze na roztlačení !
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kompatibilita hlav-snížení hlavy vliv na časování

Příspěvek od seba » čtv led 28, 2010 10:29

Jako že myslíš na rysky vaček?Jako intake exhaust? To ams pravdu bylo to trochu hnutý.Chce to stavitelny vačkovy kola.A prikaldam tomu za vinu to ze to tak netahlo..Jinak o ten milimetr to nebyl muj napad.Dal sem hlavu na srovnani a oni mi rekli ze byla tak prohla ze to museli vzit o 1mm.No ale startovalo to pekne.I kdyz mozna mate pravdu ne uplně greate.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět