Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
To je celkem běžné, když kapalina teče jen za studena - po zahřátí se netěsnost vlivem tepelné roztažnosti materiálu ztratí. Může to být pumpa, špatná spona na hadici, děravý chladič, to už musíš zjistit sám, stékající kpalina většinou zanechává i po zaschnutí barevnou stopu, tak lehni s baterkou pod auto a hledej.
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
prave som bol v servise s tym istym problemom a je to tesnenie pod hlavou....nastastie nezmiesala sa voda s olejom....voda mi unikala pod zvodmi vyfuku a rovno sa vyparovala...takze jedinou stopou bol zapach z kurenia....
Rover 416 Si r.v. 1999 82 kW tmavá zelená metalíza
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
To si myslim, ze muj problem nebude. Voda utece jen tehdy, kdyz je auto nenastartovane venku pres noc v teplotach hluboko pod bodem mrazu. Treba pres den (dneska bylo u nas asi -8 stupnu) neuteklo nic. No, zkusim se donutit a zjisti o vikendu, kudy to tece (moc se mi ale do te zimy ven nechce).kinder píše:prave som bol v servise s tym istym problemom a je to tesnenie pod hlavou....nastastie nezmiesala sa voda s olejom....voda mi unikala pod zvodmi vyfuku a rovno sa vyparovala...takze jedinou stopou bol zapach z kurenia....
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
Jojo pitrsi, to je jiná situace. Ale zas to třeba pomůže někomu jinýmu..
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
Kdo hledá-najde.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
Přidal bych se k názoru Hombreho,při těch nízkých teplotách se tyto netěsnosti projeví nejvíce právě když je
auto v klidu tak kapalina mizí.
auto v klidu tak kapalina mizí.
R 400 SDI 99
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
Tak, "louzicka" dnes rano pod autem byla a bylo to u praveho predniho kola smerem k motorove casti doleva a lehce dopredu od nej. Mylim se, nebo tam je prave vodni pumpa? Nejsem clovek aut znaly, tak se ptam. Abych pocital, co to muze byt a kolik by to mohlo stat.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
Podle mě se nemýlíš...
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
podle me se taky nemyli, pokud to bere z pohledu, že stoji pred autem.
A ted pačešsky: Ja si taky myslim, že se nemyli, pokud . . .
A ted pačešsky: Ja si taky myslim, že se nemyli, pokud . . .
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
když budu stát před autem a koukat na motor tak rozvody jsou po levé ruce, tudíž i pumpa je po levé ruce. (U motoru Honda je to tuším obráceně, ale žádnej jsem naživo neviděl)
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
aha. tak to jo. no ja je mam kdyz stojim pred autem napravo.
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
Stojim pred autem, koukam na nej zepredu a louze je vedle leveho kola smerem do motorove casti a je vice vpredu. Tak me to utvrdilo, ze to bude asi vodni pumpa. Tak ted ji objednat a nechat ji nekde vymenit.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
A co rozvody? Když už je budou stejně muset sundávat...
Re: Unik chladici kapaliny + problem s motorem (?)
ještě nic neobjednávej, nevíš, jestli je to opravdu pumpa. Na té straně může téct i zpod sacího potrubí, nebo z nějaké hadice. Tu vodní pumpu můžeš potvrdit tak, že sundáš víko rozvodů a posvítíš si přímo na tu pumpu, jestli pod ní bude nějaká stopa po chladící kapalině. Taky ta pumpa nemusí být špatná, ale jen ten gumový kroužek mezi pumpou a blokem, což by odpovídalo tomu, že to teče jenom studené. Ale jestli máš na rozvodech najeto víc jak 60 tis. a je to ta pumpa, tak bych to vyměnil všechno.