pockej, chapu to dobre, ze ty si objednas u Garrettu novy turbo a oni ti muzou prodat jenom zrepasovany nejakou "mistni dilnou"??
Ne. Pokud koupis turbo primo od Garrett, tak vzdy dostanes novy, nikdy predtim nepouzity produkt, na ktery mas zaruku. Garrett ale neuzna reklamaci a nikomu neopravi turbo zadarmo jen proto, ze nekdo treba nevymenil pri instalaci privod oleje za novy, tocil to turbo nad jeho maximalni otacky anebo mel necistoty v oleji, ktere loziska toho turba poskodily. Garrett - po otevreni toho turba - s presnosti vi, proc to turbo selhalo - a pokud i nadale nekdo chce to turbo opravit (= presto, ze k jeho poskozeni doslo vadou zakaznika), tak to neni zadarmo. U "Garrett athorized dealers" je postup takovy, ze po reklamaci zakaznikem a obdrzeni jeho poskozeneho turba, se to turbo posle do Garrett, kde jeho pracovnici rozhodnou, jestli to turbo selhalo vinou zakaznika anebo vinou nekvalitnich anebo nespravne slozenych komponentu (= vinou tovarny). Posilat turbo treba z Evropy do Garrett stoji cas a penize a ne vzdy je jistota, ze Garrett tu reklamaci uzna a opravi to turbo zadarmo. Proto je proste levnejsi a casove min narocne s tim poskozenym turbem zajit do mistni diesel dilny, nechat si vymenit loziska a poslat to same turbo nazpet tomu samemu anebo i novemu zakazniku (ktery samozrejme nema ani potuchy, ze obdrzel pouzite a v minulosti poskozene turbo). Takhle se to dela donekonecna az se ta dilna toho turba konecne zbavi... Mnohe dilny take vymenuji ty poskozene komponenty sami - bez jakehokoliv mereni anebo nasledovneho vyvazeni - radeji, nez aby na sebe zvali riziko neuznane reklamace po poslani toho turba zpet do Garrett. Pokud chce mit majitel poskozeneho a nasledovne opraveneho turba (koupeneho od nejake dilny) naprostou jistotu, ze to turbo bylo opravdu profesionalne opravene pracovniky Garrett (a ne nejakym neznalcem v nejake mistni diesel dilne specializujici se v zemedelskych traktorech anebo nekym, kdo to turbo jen jednoduse rozebral, trochu ocistil, vymenil loziska a zplacal ho zase dohromady), tak by mel kontaktovat samotny Garrett se seriovym cislem toho turba a zeptat se, jestli to turbo bylo skutecne opravene u nich... V pripade Krosmena bych o tom mel velke pochyby.
roura 620ti - turbo - konečná
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Tak si to ptover aby to treba nebylo taky naky nekdy z reklamace uz.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Jelikož dneska byla od rána sněhová čina a já jako dispečer nakl. aut jsem v podstatě strávil pracovní dobu telefonováním, tak dnes jsem se pro turbo nedostal. Takže po vašich upozorněních mě čeká ještě jeden den nejistoty. Jsem už z toho tak vybzíkanej, že neuvěřím, jestli je nový nebo ne, dokud ho neuvidím.
Docela jste mě vyděsili.
No zítra dopo uvidím. Na klidu mi to nepřidalo.
Docela jste mě vyděsili.
No zítra dopo uvidím. Na klidu mi to nepřidalo.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Ta novej šnek je doma!
Použitý a repasovaný to nevypadá. Tak budu věřit, že je nový. Original Garrett.
Fotografie zpracuju včetně rozebranýho tíčka a během víkendu fouknu na svůj web. Adresu pak sdělím široké veřejnosti.
Použitý a repasovaný to nevypadá. Tak budu věřit, že je nový. Original Garrett.
Fotografie zpracuju včetně rozebranýho tíčka a během víkendu fouknu na svůj web. Adresu pak sdělím široké veřejnosti.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Tak hlavne az ho tam budes rvat tak inekci napln tu hadicku co evde k turbu a i do turba nacepul inekci olej jo?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Jojo, byl jsem už patřičně poučen od kluka na našich dílnách.
Pujčil mi i nějakej povolovací spray, vybavil mě těsnícímm silikonem na výfuk (i když pokud tam nic nebude tak ho tam taky nedám). Nebudu nijak spěchat, chci si to udělat pořádně.
Pujčil mi i nějakej povolovací spray, vybavil mě těsnícímm silikonem na výfuk (i když pokud tam nic nebude tak ho tam taky nedám). Nebudu nijak spěchat, chci si to udělat pořádně.
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Povolovací spraye nicmoc, brzdovka je lepší.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Používat těsnící tmel před katalyzátorem je zakázáno, raději ho tam nedávej
2x Rover 620ti
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Jestli nemas klic na prevlecny matice a u turba to nepude povolit tak to povol u motoru a navlikni ockovej klic.Ne ze to ozvejkas.(privod oleje do turba)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Tak mám všechno sundaný, dnes jsem doma, budu to kompletovat. Všechno šlo při troše opatrnosti povolit a sundat (nic jsem neutrhnul nebo neoškubal), akorát jsem narazil na to, že chlazení turba je klíč 18. Což jsem měl docela problém po vesnici sehnat. Ale nakonec jo a je to komplet odstrojený.
Přes víkend jsem udělal udělal renovaci chlazení - přetěsnění, dotažení, výměny svorek apod. a další drobný údržby, ke kterým by nebyl normálně přístup.
Takže doufám, že milá roura to ocení a bude chvíli zase hodná.
Co se týče stavu toho původního turba:
celá osička má v podélný ose vůli takovej mm až dva. A ve chvíli, kdy se vlastně vysune podélně směrem do kompresorový části, tak v podstatě dřou lopatky o stěny a tam je v tu chvíli vyosení do boku obrovský!!!! To se nedá popsat, musí se to vidět. Hrany lopatek jsou vydřený o stěny (proto ten kovovej prášek v hadicích). Jelikož tohle je poměrně zajímavý vidět, tak se hlavně kvůli tomu turbu chystám na nějakej rover sraz, abych to předvedl. Ani fotografie v detailu to nezachytí. Středová část turbíny taky propouštěla olej ven na plášť, což bude vidět na fotkách a ve finále mám podezření, že možná pronikala chladící kapalina do olejový části v tom křížení na středu turba. Což by asi potvrdila jen pitva zemřelého. A tu možná taky udělám.
A trochu mimo téma: v nějakým topicu se tu řešily praskliny v turbu. Hlásím, že jsem je tam nalezl taky (v tý výfukový komoře), ale nebyly skrz turbo na povrch. Toto zřejmě nemá na jeho funkci vliv. Nevím...
Přes víkend jsem udělal udělal renovaci chlazení - přetěsnění, dotažení, výměny svorek apod. a další drobný údržby, ke kterým by nebyl normálně přístup.
Takže doufám, že milá roura to ocení a bude chvíli zase hodná.
Co se týče stavu toho původního turba:
celá osička má v podélný ose vůli takovej mm až dva. A ve chvíli, kdy se vlastně vysune podélně směrem do kompresorový části, tak v podstatě dřou lopatky o stěny a tam je v tu chvíli vyosení do boku obrovský!!!! To se nedá popsat, musí se to vidět. Hrany lopatek jsou vydřený o stěny (proto ten kovovej prášek v hadicích). Jelikož tohle je poměrně zajímavý vidět, tak se hlavně kvůli tomu turbu chystám na nějakej rover sraz, abych to předvedl. Ani fotografie v detailu to nezachytí. Středová část turbíny taky propouštěla olej ven na plášť, což bude vidět na fotkách a ve finále mám podezření, že možná pronikala chladící kapalina do olejový části v tom křížení na středu turba. Což by asi potvrdila jen pitva zemřelého. A tu možná taky udělám.
A trochu mimo téma: v nějakým topicu se tu řešily praskliny v turbu. Hlásím, že jsem je tam nalezl taky (v tý výfukový komoře), ale nebyly skrz turbo na povrch. Toto zřejmě nemá na jeho funkci vliv. Nevím...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Tak paráda, ať se stále daří Na turbínu se velice rádi mrkneme, já teda určitě Ty prasklinky sem začal řešit já, protože mě docela vyděsily, je to u obou, co sem volal do opravny turbín, tak mě tam chlápek potěšil, prý je to běžný a jen kvůli prasklinkám se to nemění. Můžeto tam bejt klidně na novým kusu po 30-50tis km zase. Takže neřešit
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Po delší době zdravím všechny příznivce našich autíček. Musím si to zde prostudovat, co se objevilo dalšího ve foru.
Trochu jsem si zamarodil, ale turbo jsem stihnul vyměnit. Zatím to šlape, nesleduju sebemenší problém.
Při tý příležitosti jsem zrenovoval a všechny hadice a trubky od chlazení, protože na nich byla spousta netěsností, což se mi asi taky podařilo, jelikož to nikde neteče. A už jsem taky stihnul dát nový brzdový kotouče a obložení.
Takže teď budu jen čekat, co se pokazí dalšího.
Pokud chcete někdo zhlídnout fotky, jak jsem to rozebral, je to tady:
http://snaker.ic.cz/privat.php
Je tam odkaz do fotogalerie.
Trochu jsem si zamarodil, ale turbo jsem stihnul vyměnit. Zatím to šlape, nesleduju sebemenší problém.
Při tý příležitosti jsem zrenovoval a všechny hadice a trubky od chlazení, protože na nich byla spousta netěsností, což se mi asi taky podařilo, jelikož to nikde neteče. A už jsem taky stihnul dát nový brzdový kotouče a obložení.
Takže teď budu jen čekat, co se pokazí dalšího.
Pokud chcete někdo zhlídnout fotky, jak jsem to rozebral, je to tady:
http://snaker.ic.cz/privat.php
Je tam odkaz do fotogalerie.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: roura 620ti - turbo - konečná
Teda gratuluju, to nový turbo je teda luxusní, to nesmíš jezdit v dešti, aby nechytlo lišku
2x Rover 620ti