Jo já bych se toho nebál

jinak je to operace asi tak na 5 minut

akorát je problém s uchycením filtru zepředu(od chladiče),to jsem si jen vyrobil držák z pásoviny,kterej jsem uchytil od šroubu,co držel bývalej box na filtr a paráda
Jinak je problém s teplým vzduchem,hlavně v létě,to ubírá výkon.Teď co mám na V6 ten přímák od K&N,tak byl v balení plechovej plát na zakrytí chladiče před filtrem,aby nesál ten horký vzduch co proudí přes chladič a jěště mám hadici z pod auta,která vede přímo k filtru,aby k němu šel studený vzduch od předu.Není to nic zázračnýho,ale trochu to určitě pomáhá.Nejlepší je mít filtr oddělený od motoru,ale na to u našich dravců není místo
Mě osobně to nevadí,že mám o tři koně míň.Mně jde o zvuk
