takže pokud kola tak určitě bilý

Je to o i přístupu..takže pokud někdo drhne obrubníky a různě se netrefuje,pak uznávám.. To o vyvážení už je jiná..to je k zamyšlení. .tobias píše:Bavil sem se o tom s taxikářema, který jezdí hlavně po Praze a zatím všichni mi to potvrdili. Když měli nejaky BBS, tak jim vydržely tak 60 tisíc a pak z nich byly nevyvažitelný kostky. Starý disky VW mu drží už 200 a to je všechno na pražských tankodromech.
Plus jsem to řešil i v jednom pneuservisu. Říkal že ani starý originál disky se nemusí skoro vyvažovat a na neoriginální musí cpát milion závaží už po jednom roce ježdění.
A ještě navíc u MG jsou originál kola skvělý.
Disky už dál rozebírat nebudeme, tohle jsou kvalitní kola v anglii to borci dávají na svoje ZRka a fakt se mi líbí, to je celé proč jsem to sem daltobias píše:Jinak nejvíc gratuluju k vysněnýmu autu, vím jak si o něm básnil.
Musí to být docela skok, přejít z 214ky na takový žihadlojsem na tebe zvědavý v mýtě. To už bude asi docela boj. Na okruhu to bude sedět jak přibitý