podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Hoviš Germany, "Handmaded by poor people in Laos" (Ručně vyrobeno chudým lidem v Laosu) bych mu tam napsal... Ať se má čím stresovat, když řeší takový cypoviny..
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Já německý helmy vůbec nemám rád, jenže lidi na to slyšej...kolikrát když člověk vidí v práci ty vemena, jak čuměj na kladku INA kdo to vyrábí, no to by jim jeden nejradši prokopnul prdelTommi_82 píše:Hoviš Germany, "Handmaded by poor people in Laos" (Ručně vyrobeno chudým lidem v Laosu) bych mu tam napsal... Ať se má čím stresovat, když řeší takový cypoviny..
2x Rover 620ti
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
tak je keby som mal cerpadlo made in czech republik tak som spokojny, ale made in poland ma fakt nenadchlo...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Polak taky umi vyrobit kvalitni vec, vzdycky zalezi na cene. Nejhorsi jsou Polaci, kteri prodavaji sunty, co si nechali za hrst ryze vyrobit v Cine jenze dokud to budou lidi kupovat ...
- Welinka
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon zář 17, 2007 22:07
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Je mi to jasné..no a ten pán byl spíš naštvaný že na to tak dlouho čeká...a že to snad ani objednávané není z Anglie ,tak jsem ho pochopila já. Faktem jePeter75 píše:tak je keby som mal cerpadlo made in czech republik tak som spokojny, ale made in poland ma fakt nenadchlo...
uvedená země výroby,ale je to vždy pod značkou MG Rover. Nikdy ne pod ničím jiným...
Taky by mně hřálo kdyby se víc dílů vyrábělo u nás..
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
... a kdybychom o tom vedeli, abychom si to mohli rovnou objednavat.Welinka KP píše:... Taky by mně hřálo kdyby se víc dílů vyrábělo u nás..
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Měli by mít pumpu jak v nádrži, tak v motoru. Všechny naše R75CDT to tak měli.[/quote]Mirek 1234.cz píše:Pokud to měli venku, tak nemám důvod ti nevěřit, já jsem to vyndaný neměl. Je to ale docela divný protože systém s čerpadlem až nad úrovní motoru mi přijde naprosto riskantní. To stačí aby se to zavzdušnilo nebo něco a auto ookamžitě zdechne a můžeš s ním leda tak do servisu, protože jakmile tam bude torchu víc vzduchu tak ta pumpa už to palivo z nádrže nevytáhne....
Proto například CDTi-čka podle mě tu pumpu v motorovým prostoru nemaj a maj pumpu jen v nádrži nebo poblíž nádřže.
Nic přistavte někdo CDTičko a jdeme bádat...
takze je to tak ako pise mirek... a potom doveruj mechanikom, do oci mi povedal ze tam ziadne cerpadlo nie je...ze to mal vsetko rozobrate a este sa aj pozname. Dnes som to rozobral sam a samozrejme cerpadlo som nasiel
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Není to problém Rovera... ale problém common-railových dieselů...
Víte, jakej to čerpadlo musí vyvinout tlak... a udržet?
To vím náhodou úplně přesně: velkej!
Je to prostě potřeba připočíst na stranu "má dáti" při počítání, jestli se diesel vyplatí nebo ne...
Víte, jakej to čerpadlo musí vyvinout tlak... a udržet?
To vím náhodou úplně přesně: velkej!
Je to prostě potřeba připočíst na stranu "má dáti" při počítání, jestli se diesel vyplatí nebo ne...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Tohle čerpadlo? Tohle je nízkotlaký, vysokotlaký je až za nima a za filtrem. Tyhle dvě nízkotlaký čerpadla maj dát společnýma silama jen 2.5 bar, což oproti tlaku common railu (250-1350 bar) je nic. No a ty 3-4 tisíce Kč za nový na straně má dáti klidně můžou zůstat...
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Myslel jsem to obecně... ale jestli chceš jít do detailu, tak můžeme.
Ta čerpadla tam jsou 3... jedno je fakt v nádrži - a to dává 3,6 baru. Kvůli tlakovýmu spádu. Ten váleček vedle baterky je pak druhý nízkotlaký - a to skutečně dává těch 2,5 baru... a to všechzno jen proto, aby se nestalo, že to pracovní čerpadlo, co je na motoru a hnaný řetězem, si natáhne vzduch... protože tohle čerpadlo dává 300 - 1300 baru a mazaný je jen tou naftou!
Systém je schopen pracovat ještě při tlaku 200 barů... ale už háže chybu.
No - a všechny tři čerpadla se musí s železnou pravidleností měnit... kvalita nafty a způsob používaní auta rozhodují jen o tom, KDY se budou měnit.
Takže ta částka na straně "má dáti" je přece jen vyšší, než než citovaná. A patří k nim i vlastní vstřikovače - který ten tlak pravidelně zavírají a otvírají... a taky to nevydrží věčně a začnou téct.
Kdysi jsem to psal: při nesmyslně ideální dlouhé jízdě s ustálenými otáčkami 2000 ot/ min by trvalo ujet 200.ooo km asi 2000 hodin... to je 120ooo minut. Za tu dobu by tedy ten nešťastnej vstřikovač musel otevřít a zavřít tlak cca 1000 barů zhruba 240 milionkrát... v praxi je to ale mnohem víc - asi 500 milionkrát. Tedy půl miliardy krát.
Nikdo mu pak nemůže mít za zlý, že se na to vykašle... ale započíst do ceny je to třeba.
Ta čerpadla tam jsou 3... jedno je fakt v nádrži - a to dává 3,6 baru. Kvůli tlakovýmu spádu. Ten váleček vedle baterky je pak druhý nízkotlaký - a to skutečně dává těch 2,5 baru... a to všechzno jen proto, aby se nestalo, že to pracovní čerpadlo, co je na motoru a hnaný řetězem, si natáhne vzduch... protože tohle čerpadlo dává 300 - 1300 baru a mazaný je jen tou naftou!
Systém je schopen pracovat ještě při tlaku 200 barů... ale už háže chybu.
No - a všechny tři čerpadla se musí s železnou pravidleností měnit... kvalita nafty a způsob používaní auta rozhodují jen o tom, KDY se budou měnit.
Takže ta částka na straně "má dáti" je přece jen vyšší, než než citovaná. A patří k nim i vlastní vstřikovače - který ten tlak pravidelně zavírají a otvírají... a taky to nevydrží věčně a začnou téct.
Kdysi jsem to psal: při nesmyslně ideální dlouhé jízdě s ustálenými otáčkami 2000 ot/ min by trvalo ujet 200.ooo km asi 2000 hodin... to je 120ooo minut. Za tu dobu by tedy ten nešťastnej vstřikovač musel otevřít a zavřít tlak cca 1000 barů zhruba 240 milionkrát... v praxi je to ale mnohem víc - asi 500 milionkrát. Tedy půl miliardy krát.
Nikdo mu pak nemůže mít za zlý, že se na to vykašle... ale započíst do ceny je to třeba.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Jojo tomuhle už se nic vytknout nedá. Pravda.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
No ale skutečně to můžou dělat jen pojistky - ale ty už jsem si nepamatoval, takže jsem se musel podívat, je to trošku složitější:
- především je to uvnitř auta - nikoliv v motorovém prostoru
- vlastní relé je mimo tu skříňku a tohle relé je napájené z pojistky číslo 34
- čerpadlo bez relé je připojeno na pojistku číslo 20
Tak se tady opatrujte.
- především je to uvnitř auta - nikoliv v motorovém prostoru
- vlastní relé je mimo tu skříňku a tohle relé je napájené z pojistky číslo 34
- čerpadlo bez relé je připojeno na pojistku číslo 20
Tak se tady opatrujte.
Re: podavaci palivove cerpadlo na naftu nefunguje
Mám dotaz... čerpadlo v motorovým prostoru mi začlo dost nahlas hučet a nechce přestat i při jízdě.
Bude to tím, že:
1) podávací čepradlo v nádrži je v háji (někde psali, že v tomhle případě všechno tahá to u motoru)
2) je v háji to u motoru ?
Pojud by to byla varianta 2, tak..http://www.palivove-cerpadla.cz/rover/p ... --2-0-cdt/, vychází celkem dobře.
Bude to tím, že:
1) podávací čepradlo v nádrži je v háji (někde psali, že v tomhle případě všechno tahá to u motoru)
2) je v háji to u motoru ?
Pojud by to byla varianta 2, tak..http://www.palivove-cerpadla.cz/rover/p ... --2-0-cdt/, vychází celkem dobře.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000