Zdravim. S nejakym tim autem uz sem co docineni mel, uz jenom to ze delam na autech a sem majitelem 5tyho rovera, mam tu spoustu dilu, tak me jen tak neco nezaskoci ale ted sem se rozhodl misto 1.4ky Si-cka osadit 1.8 16v co se dava do tech 120konovejch MGF (hlinikova vana), sice me za to tady asi ukamenujete ale nemenil jsem nic jinyho nez ten motor takze ridici jednotka,sani,skrtici klapka,vejfuk atd... zustaly z 1.4

Ale ja si myslim ze kdyz to je jednou schopny ject normalne tak by to mohlo ject porad, de o to ze kdyz to nastartuju studeny treba po noci stani, tak to krasne chyti asi 15 - 20 vterin bezi normalne nekde na 1500ot/min pak to ale zacne ubirat otacky jako kdyby se to uz zahralo na provozni teplotu prvne to pomalu klesne na 1000 trochu kolisa pak niz a niz az treba na 250 a chcipne, znova nastartuju kolisaj otacky nekde okolo 1000 (500-1200) a po zhruba 5minutach si to najednou jakoby doladi tu smes a zacne to bezet okolo 1200 ale porad lehce kolisa, da se s tim normalne jezdit, ale moc to nejede spis jak ta 1.4ka, ovsem kdyz to chcipnu a nastartuju znova uz za tepla, hned je videt rozdil, otacky ustalenejsi, lepsi odezva na plyn a hlavne uz to konecne jede jako krava, a to na tom prave nechapu, myslim, ze musi bejt spatny nejaky cidlo ale jaky? Vzdyt tam skoro nic neni krome teploty vody, vzduchu do sani a podtlaku v sacim potrubi (vsechno na 1.4ce chodilo uplne bez problemu), hodne pomohlo kdyz sem vyndal katalyzator do ty doby to skoro nejelo, tak kdyby mel nekdo nejaky napad budu velice vdecny, dekuju.
Zatim
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]