zivotnost dilu je poddimenzovana, to znamena, ze pokud napriklad nekdo na auto dava 5-7 let zaruku, tak v realu vydrzi dalsich 3-4 roky bez nutnosti predelavat polovinu auta.seba píše: Přesně tak.Už vidim dnešní auta za 13 let provozu.
Ale jak jsem psal, je to hodne individualni - nekdo auto ma jen na praci a najezdi neuveritelne moc a nekdo jako auto do rodiny s najezdem do 20-40 tisic KM rocne.
Jak jsem uvadel - napriklad Toyota Avensis jakakoliv do 2007 (novejsi modely neznam, ani nemam zadne odezvy od lidi co je vlastni, asi je vse v klidu, pac nikdo se zatim neztezoval) - je velmi spolehlive auto, kde meni pouze provozni kapaliny a nutne dily rychleho opotrebeni (svicky, remeny, filtry, brdy) - nicmene je to opravdu mala investice v zhledem k zivotnosti auta. A jsou i takove auta, jako napriklad Audi - sice na machrovani OK, ale menit rameno a dalsi hlouposti na zatah za 20tisic by asi bavilo malo lidi - ted neberu v potaz majetnejsi skupinu - tam rec o cene auta a investici do opravu zcela neplati.
A jsou i takove, jako ja, se svoji smulou, ze poridim 416Si pred 4 roky za 115tisic a dalsich 60 tisic do toho dal a dalsich minimalne 20 tisic investice me ceka.
Proto jen pisi svuj nazor, ze je lepsi investovat do novejsiho nebo noveho auta nez se piplat se starym, ztracet cas nervy opravovanim.