214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Zdravím všechny Rovristy.
Mám 214 Si 1,4 76kW rok 1997 a po přejezdu většího hrbolu na silnici mi přestalo spínat čerpadlo/takový ten zvuk co se ozve na pár sekund po zapnutí klíčků/.
Když relátko z MEMS TRW YWB 100710 přidržím ručně tak čerpadlo jde a vše funguje, jen bych potřeboval vědět jestli se někomu nestalo něco podobného
a jestli mám vyměnit spíš relé modul MEMS, nebo to vypadá spíš na řídící jednotku....
Z řídící jednotky tam po zapnutí klíčků jde 12V ale pak se ztratí a relé zůstává nesepnuté...???
Na relátkové destičce všechny spoje přepájeny, odpory a cívky relátek proměřeny...
Díky moc za nápady
Mám 214 Si 1,4 76kW rok 1997 a po přejezdu většího hrbolu na silnici mi přestalo spínat čerpadlo/takový ten zvuk co se ozve na pár sekund po zapnutí klíčků/.
Když relátko z MEMS TRW YWB 100710 přidržím ručně tak čerpadlo jde a vše funguje, jen bych potřeboval vědět jestli se někomu nestalo něco podobného
a jestli mám vyměnit spíš relé modul MEMS, nebo to vypadá spíš na řídící jednotku....
Z řídící jednotky tam po zapnutí klíčků jde 12V ale pak se ztratí a relé zůstává nesepnuté...???
Na relátkové destičce všechny spoje přepájeny, odpory a cívky relátek proměřeny...
Díky moc za nápady
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
pises, ze je relatko prepajeno ale nefunguje, ale kdyz ho nejak podrzis, tak funguje, tak je asi spatne ne? nebo spatne prepajene - nevim jak moc jsi na tohle dobrej, ale jsou tam mikroprasklinky, ktere skoro ani nejsou videt
tohle by ti mohlo byti napomocno
tohle by ti mohlo byti napomocno
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
No pár let jsem se pájením živil, tak snad jsem tam mikropájkou TESLA neudělal ještě větší studeňák
Samozřejmě to můžu přepájet znovu to je maličkost, taky jsem tipoval špatné relé, bylo by to jednodušší než celá řídící jednotka.
Díky za odpověď

Samozřejmě to můžu přepájet znovu to je maličkost, taky jsem tipoval špatné relé, bylo by to jednodušší než celá řídící jednotka.
Díky za odpověď
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Me zarazi, ze si psal, ze kdyz ho podrzis tak funguje,,,
kdyz si pajel, tak jestli to neni nejakou elektrikarskou hantyrkou, ze si ho odzkousel venku na 12V a fungovalo
nebo kdyz ho nejak podrzis v aute, tak funguje?
kdyz si pajel, tak jestli to neni nejakou elektrikarskou hantyrkou, ze si ho odzkousel venku na 12V a fungovalo
nebo kdyz ho nejak podrzis v aute, tak funguje?
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Né normálně relé přidržím rukou,když je zapojený v konetorech, samo bez pomoci nesepne...
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
no tak si chybu nasel ne, kdyz ho nedrzis nefunguje, kdyz ho drzis funguje, tak ho vymen a bude
Zajimave, ze vetsinou staci prepajet - ja jsem to delal minuly rok a to bylo 19 let provozu a v poho
Zajimave, ze vetsinou staci prepajet - ja jsem to delal minuly rok a to bylo 19 let provozu a v poho
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Kdyby měl někdo v Praze a okolí funkční MEMS relátkový modul YWB 100710 na prodej, koupím.Tel. 723610866 nebo email: daa@centrum.cz
Díky moc
Díky moc
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Tak relátkama to asi není. Nejde na ně napětí z řídící jednotky.Když jsem řídící jednotku otevřel u 2 z 5 MOSFETových tranzistorů jsou asi studeňáky/studené spoje/ u prostředních nožiček.
Mikropájku jsem si včera zničil, tak to zatím nemůžu opravit. Možná je špatný i ten Tranzistor... ???
Nemá prosím někdo podobnou nebo stejnou zkušenost ?
Taky bych potřeboval vědět jestli když to nestihnu opravit nebo to nebude těma studenýma spojema,
jestli můžu jet nouzově 46 km když dám do relátka které spíná palivové čerpadlo papír,aby běželo čerpadlo stále.Automechanik trvdí že ano,že se benzín natlakuje
a přebytek odtéká zpět...
Bohužel jet musím, jiné auto na tu cestu nemám...
Uvítám každý nápad nebo zkušenost.
Díky moc
Mikropájku jsem si včera zničil, tak to zatím nemůžu opravit. Možná je špatný i ten Tranzistor... ???
Nemá prosím někdo podobnou nebo stejnou zkušenost ?
Taky bych potřeboval vědět jestli když to nestihnu opravit nebo to nebude těma studenýma spojema,
jestli můžu jet nouzově 46 km když dám do relátka které spíná palivové čerpadlo papír,aby běželo čerpadlo stále.Automechanik trvdí že ano,že se benzín natlakuje
a přebytek odtéká zpět...
Bohužel jet musím, jiné auto na tu cestu nemám...
Uvítám každý nápad nebo zkušenost.
Díky moc
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Jo to mam, ale vyresil jsem to trochu prasarnou
taky mi nesla pumpa na 114 GTi, ale v jednotce se mi hrabat nechtelo, protoze kabelaz porusena nebyla a interia switch - bouraci cidlo jsem vyradil - propojil kabely a pumpa porad nesla tak jsem si k ni prived + a - od zadnich lamp a kdyz jsem rozsvitil tak jela pumpa, sice prasecinka ale funkcni
a je to dobrej imobilizer
blby je kdyz se vybije baterka tak s tema svetlama uz to vetsinou ani nezapumpuje a musi se to vzit pres kabely 




-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
A jeste horsi bude az se vybouras a bude ti tam porad tyct benzin
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Jo chce to nebourat 

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Zdar.Tiez som mal problem zo studenakmi na relatkach lenze mne to po prespajkovani zasa fungovalo.Chcem len povedat ze ak by si mal problem s tymi tranzistormy posli popis mozno take vo firme mame.Su to SMT alebo axial-klasika z vyvodmy.RJ som este rozobratu nemal.Peters píše:Tak relátkama to asi není. Nejde na ně napětí z řídící jednotky.Když jsem řídící jednotku otevřel u 2 z 5 MOSFETových tranzistorů jsou asi studeňáky/studené spoje/ u prostředních nožiček.
Mikropájku jsem si včera zničil, tak to zatím nemůžu opravit. Možná je špatný i ten Tranzistor... ???
Nemá prosím někdo podobnou nebo stejnou zkušenost ?
Taky bych potřeboval vědět jestli když to nestihnu opravit nebo to nebude těma studenýma spojema,
jestli můžu jet nouzově 46 km když dám do relátka které spíná palivové čerpadlo papír,aby běželo čerpadlo stále.Automechanik trvdí že ano,že se benzín natlakuje
a přebytek odtéká zpět...
Bohužel jet musím, jiné auto na tu cestu nemám...
Uvítám každý nápad nebo zkušenost.
Díky moc
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Na řídící jednotku to nevypadá, tranzistory mi přepájeli a proměřili, měli by být OK.
Udělal jsem si na palivové čerpadlo zatím vypínač, jako v závoďácích
ale zase mi střašně hřeje motor, budík teploty /jestli funguje/ ukazuje asi v polovině,ale i po 4km neudržím ruku na kapotě,
větrák sahary vůbec nespíná, chladící kapalinu mám trochu málo nad max ,už jsem z toho na větvi...
Udělal jsem si na palivové čerpadlo zatím vypínač, jako v závoďácích

větrák sahary vůbec nespíná, chladící kapalinu mám trochu málo nad max ,už jsem z toho na větvi...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Na to bys měl dát bacha ... motor Rover K-Series není zrovna vhodné přehřívat 

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Díky,já vím,že bych motor neměl ničit, možná už jsem z těch závad tak mimo, že ta teplota je normální,nevím...
Podle servisního manuálu má větrák spínat při nízkých rychlostech při 104 st. a vypínat při 98 st.
Při vysokých rychlostech by větrák měl spínat při 112 st. a vypínat při 106 st.
Tak vše zkontroluju a přeměřím, nechci přijít o motor, to by bylo škoda, svezení je to pěkný /když to tedy zrovna jede
/
Změřím i fridex ,možná je moc hustý, celou zimu jsem doléval jen fridex a až teď teprve trochu destilky...
Podle servisního manuálu má větrák spínat při nízkých rychlostech při 104 st. a vypínat při 98 st.
Při vysokých rychlostech by větrák měl spínat při 112 st. a vypínat při 106 st.
Tak vše zkontroluju a přeměřím, nechci přijít o motor, to by bylo škoda, svezení je to pěkný /když to tedy zrovna jede

Změřím i fridex ,možná je moc hustý, celou zimu jsem doléval jen fridex a až teď teprve trochu destilky...