Prasklá hadice od Interkuleru k sáni motoru

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklá hadice od Interkuleru k sáni motoru

Příspěvek od seba » čtv črc 15, 2010 16:36

:lol: :lol: :lol: :lol:
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Re: Prasklá hadice od Interkuleru k sáni motoru

Příspěvek od Rov » pát črc 16, 2010 12:27

Roman620ti píše:No konečně vidím to, očem se tady vášnivě debatuje už celej tejden :D Každopádně ten s tím mezichladičem má pěkně zam*danou expanzku :x :lol: Fuj :!:
No? tak ten druhej obrázek je můj připad.Tak že jsem se teda chtěl zeptat.Je tam motor 63 kw a nebo 77 kw....... Jen abych byl trochu v obraze,protože jsem stoho vážně zmaten :( Už když jsem to auto koupil,tak papíry taky neseděly.Bylo tam napsáno,že je to 1.8 benzin,barva byla taky jiná...... Už v té době jsem byl stoho trochu jiný,že někdo může udělat takovou chybu.A tet po 6 letech se tady dozvím,že to ani není 63 kw SD.............. Ale asi 77 KW SDI............. To je teda fájn :?

Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: Prasklá hadice od Interkuleru k sáni motoru

Příspěvek od rOMAN007 » pát črc 16, 2010 13:22

Mas Rover 220Di , Sdi (77kw) :)

Z toho si nic nedelej ja kdyz koupil R220 tak jsem zase mel napsano v cistem nechnicaku ze nemam ABS a ze mam 5 dverak. takze me to nechteli prihlasit. (pac mam 3d s abs :) ) Proste nejaky blbec pri dovozu vzal nejakou sablonu a udelal technicak :)
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Re: Prasklá hadice od Interkuleru k sáni motoru

Příspěvek od Rov » pát črc 16, 2010 13:49

Tak mám alespon silnější verzi :wink: tet budu na nákou dobu zase klidnější,než se něco pokazí a budu schánět náke díly :lol: Jak vidím,tak dovozci,si stím asi moc hlavu nelámou.Hlavně že prodají........ A to jsem přemýšlel,že bych si koupil něco novějšího.Po téhle zkušenosti,mám trochu strach...... Sice jsem spokojený a nevymněnil bych to za nic.Najel jsem stím už 110 000 km a bez závad.Krom rozvodu a vyčištění čerpadla a prasklé hadice.Ná to kolik to auto stálo v té době,tak nemohu říct na Rovera žádné špatné slovo.Jen ty servisy tady chybí a dostatek novejch dílu.A ještě něco.Jáké to má může mit turbo.Je tam variabilní a nebo klasika,bez naklápěcich lopatek.To se asi jen tak nedovím,že.Pokud ho nerozeberu :lol:

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Prasklá hadice od Interkuleru k sáni motoru

Příspěvek od René » pát črc 16, 2010 20:14

Bez nakl.lopatek ;)
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklá hadice od Interkuleru k sáni motoru

Příspěvek od AnderN » ned črc 18, 2010 18:31

Naklápěcí lopatky měl až common-rail v R75 ... tyhle starší diesely Rover L-Seires to nemají, aspoň se to nepokazí a ty motory vydrží fakt hodně.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět