Výkonové charakteristiky
Výkonové charakteristiky
Zdravím gentlemans,
nevíte někdo, kde bych našel na netu výkonové chakteristiky motorů pro Rover 75?
Díky.
nevíte někdo, kde bych našel na netu výkonové chakteristiky motorů pro Rover 75?
Díky.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonové charakteristiky
CDT (MODRÁ ORIGO,ČERVENÁ ČIP)

I4 & KV6 (BOHUŽEL PO OČIPOVÁNÍ)


I4 & KV6 (BOHUŽEL PO OČIPOVÁNÍ)

Re: Výkonové charakteristiky
Díky Tommi, ty charakterisitiky na CDT jsou z tvého vlastního auta? Pokud ano jak jsi spokojen s chipem a kde jsi si tuto záležitost nechal dělat?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonové charakteristiky
Nejsou, nenechal jsem si to dělat(jsou ze stránek jednoho německýho poskytovatele čiptuningu http://www.hs-elektronik.com). Tady na klubu vím o jednom(Bifik), tem byl se svým neoriginálním čipem spokojenej do doby než mu z toho odešel motor, pak to auto prodal a jezdí už v něčem jiným. Dva lidi tu mají originální chip od BMW(není to přímo chip ale je to power-up jednotka připojená k řídící jednotce), ti jsou spokojení(AnderN a Jeytee). AnderN má ale v základu silnější variantu tedy motor CDTi. Pak ještě pravděpodobně jeden majitel(decimax) má chiptuning ale neoriginální, každopádně ten charaktreistiku nezná, usoudili jsme to jen z toho že mu auto akceleruje lépe než mě a že se mu hodně kouří z výfuku(Normálně to nemá kouřit skoro vůbec - myslím viditelně).
Re: Výkonové charakteristiky
Tak tak, táhne tzv. "odspoda" a z výfuku nejde NIC. Jedná se o o ten power box,který se bypass systémem napojí na rail pressure sensor. Zkusil jsem to bez něj a je to znát.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000


Re: Výkonové charakteristiky
Tommi, když jsme u té akcelerace CDT - jak si spokojen, vím, že je to otázka subjektivního pohledu , ale jelikož 75 teď vybírám, sháním vše dostupné, ale právě u té nafty mě trošku odrazuje výkon vzhledem k hmotnosti auta, vím, že je možné si ještě vybrat CDTi, ale těch zas není tolik.Proč si volil právě CDT?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonové charakteristiky
Je to kvalitní motor, v mládí bezporuchovej, ve stáří už odcházej různý senzory a tak. Ale konstrukce motoru je podle mě opravdu dost dobrá. Spotřebu mám jakou mám 6.5/100 km. Je fakt že jezdím tak cestovně prostě ani pomalu ani rychle, vyřazuju když motor nepotřebuju a dojíždím s motorem místo abych žhavil brzdy. Můžu si to dovolit provoz tu není takovej.
Akcelerace je slušná, na to že mám 1.5 tunovej kombík tak zrychlit na stovku za 10 sekund není zas taková ostuda.
Teď jsem v časové tísni, možná se večer rozepíšu. CDT je v pohodě.
Akcelerace je slušná, na to že mám 1.5 tunovej kombík tak zrychlit na stovku za 10 sekund není zas taková ostuda.
Teď jsem v časové tísni, možná se večer rozepíšu. CDT je v pohodě.
Re: Výkonové charakteristiky
Kdyby ses ještě večer rozepsal byl bych vděčný
a zatím díky.

Re: Výkonové charakteristiky
Musím si rýpnout. Když chceš trhat asfalt, tak kup MG ZT 2,5L benzín, nebo auto který nemá 1530kg
.

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonové charakteristiky
Tommi -- těch 10 s jsi kapku nadsadil, navíc s těžším kombíkem ... viděl bych to spíš na 12, silnější CDTi možná za 11 s 

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonové charakteristiky
Inzere, ty máš taky? Tak to si tě připíšu do deníčku.
Motor CDT je laděnej na plynulou komfortní jízdu. Rozhodně nečekej nějaký škubání jak v oktávce TDI, švagr má tu 66 kW verzi TDI a ta je jakoby pocitově živější i přesto že v reálu není. Prostě nástup turba moc není poznat, tak to auto může nějaký mladý divočáky prostě nudit. Je to auto na gentlemanský ježdění určitě ne na závody. Jestli chceš nějak divočit tak přesně jak psal Keksin MG ZT 2.5V6 benzín nebo pokud jsi ještě větší závodník a nepotřebuješ komfort tak MG ZS 2.5 V6 benzín, to je asi tak nejlepší na divočení z těch novodobejch Rouvříků. Tohle auto je na tisícekilometrový jízdy po dálnici, to je jeho parketa.
Co se týče motoru, je to řadovej čtyřválec BMW M47 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47 ) se vstřikováním commonrail 1. generace přeplňovaný turbem Mitsubishi TM4917306100 s variabilním naklápěním lopatek. Vnitřní rozvody jsou řešeny řetězem takže nehrozí potkání pístu a ventilu. Vnější rozvody jsou řešeny dvěma řemeny (pumpa, altík, servo na jednom a kompresor klimy na druhým). Palivový systém využívá dvou nízkotlakých podávacích čerpadel (jedno v nádrži a druhé před filtrem). To jen tak v kostce něco málo o motoru.
Problémy: kolem 200 tis. km někdy odchází primární pumpa na hydraulické spojce, stejně tak motor ventilátoru chladiče kapaliny, semtam nějakej senzor, přední spodní ramena(na těch našich cestách). Mě osobně ale za dva roky odešlo akorát jedno rameno (to se projevuje jen tím že to víc tluče na nerovnostech) a zadní brzdový desky(měnil jsem i kotouče), takže na nějakej ten velkej průser teprve čekám.
Jojo zrychlení je 12 vteřin, já jsem věčnej optimista.

Motor CDT je laděnej na plynulou komfortní jízdu. Rozhodně nečekej nějaký škubání jak v oktávce TDI, švagr má tu 66 kW verzi TDI a ta je jakoby pocitově živější i přesto že v reálu není. Prostě nástup turba moc není poznat, tak to auto může nějaký mladý divočáky prostě nudit. Je to auto na gentlemanský ježdění určitě ne na závody. Jestli chceš nějak divočit tak přesně jak psal Keksin MG ZT 2.5V6 benzín nebo pokud jsi ještě větší závodník a nepotřebuješ komfort tak MG ZS 2.5 V6 benzín, to je asi tak nejlepší na divočení z těch novodobejch Rouvříků. Tohle auto je na tisícekilometrový jízdy po dálnici, to je jeho parketa.
Co se týče motoru, je to řadovej čtyřválec BMW M47 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47 ) se vstřikováním commonrail 1. generace přeplňovaný turbem Mitsubishi TM4917306100 s variabilním naklápěním lopatek. Vnitřní rozvody jsou řešeny řetězem takže nehrozí potkání pístu a ventilu. Vnější rozvody jsou řešeny dvěma řemeny (pumpa, altík, servo na jednom a kompresor klimy na druhým). Palivový systém využívá dvou nízkotlakých podávacích čerpadel (jedno v nádrži a druhé před filtrem). To jen tak v kostce něco málo o motoru.
Problémy: kolem 200 tis. km někdy odchází primární pumpa na hydraulické spojce, stejně tak motor ventilátoru chladiče kapaliny, semtam nějakej senzor, přední spodní ramena(na těch našich cestách). Mě osobně ale za dva roky odešlo akorát jedno rameno (to se projevuje jen tím že to víc tluče na nerovnostech) a zadní brzdový desky(měnil jsem i kotouče), takže na nějakej ten velkej průser teprve čekám.

Jojo zrychlení je 12 vteřin, já jsem věčnej optimista.

Re: Výkonové charakteristiky
Tommi díky za vyčerpávající odpověď a jinak Keksine trhat asfalt jsem vůbec nechtěl, jen jsem se ptal zda mě nebudou předbíhat po sousedícím chodníku majitelé právě venčících Yorkšírů 

Re: Výkonové charakteristiky
No mám diesel 50kw a čivav bych se nebállukas1511 píše:Tommi díky za vyčerpávající odpověď a jinak Keksine trhat asfalt jsem vůbec nechtěl, jen jsem se ptal zda mě nebudou předbíhat po sousedícím chodníku majitelé právě venčících Yorkšírů


Re: Výkonové charakteristiky
Ještě k tomu čipu,nevím jak ostatní,ale na tom co tam mám je nápis rover a výrobní číslo. Nedělali to třeba jakousi bonusovou výbavu?
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000


- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkonové charakteristiky
To nevím ... teď koukám, že Tommi psal, že mám originální chip, ale pravda je taková, že je to krabice nějakého německého výrobce: http://www.tuner1.de