Příspěvek
od Tommi_82 » čtv črc 22, 2010 6:16
AnderN, nerad bych tě zklamal ale i u mýho CDT je zaplá klima poznat(a to nemluvím vůbec o spotřebě, litr nahoru a na tom trvám, tam kde normálně za 6,5 se s klimou pod 7,5 prakticky nedá jet, možná na dálnici je vliv klimy na spotřebu minimální, jinak je to znát). Hlavně je to poznat než se prohřeje motor, ale v menší míře i potom. Zrovna včera v tom kopci kde jsme byli testovat prvně spolu naše auta jsem jel a říkám no jo zase to jede jak HTP, vypnul jsem klimu a tak do necelé půl minuty se to citelně změnilo. Manželka nemá šanci si něčeho takovýho všimnout, ale já jako vnímavý řidič jsem to vnímal. Už dvakrát se mi to takhle stalo, že výkon i chod motoru nebyl takovej jak ho znám.
Bohus9, žádnou paniku. Mám to stejný, ale ten ventilátor máš asi nefunkční. Je to jak píše Thomson po otočení klíčku už ventilátor předchlazuje. Klima jako taková uplně asi neběží, protože pochybuju že kompresor se točí bez točícího se motoru, ale ventilátor se točí už při zaplým klíčku a zaplé klimě.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
