Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Souhlas, ale vysvětli to úředníkovi, který má nějaké nařízení a to musí dodržet. nejspíš tam na to mají kolonku, do které zadávají číslo té ZK, kterou viděli.
Že je to nesmysl je jasné. Už jen třeba proto, že všechny ZK se vydávají s platností na rok, zatímco spousta lidí platí pojistku čtvrtletně. Stačí zaplatit 3 měsíce, a zbytek roku jezdí s nepojištěným autem, přitom platnou ZK u sebe má. Takže to, že mi někdo zamává před nosem ZK není důkaz, že má na auto zaplacenou pojistku (např. v případě nehody).
Že je to nesmysl je jasné. Už jen třeba proto, že všechny ZK se vydávají s platností na rok, zatímco spousta lidí platí pojistku čtvrtletně. Stačí zaplatit 3 měsíce, a zbytek roku jezdí s nepojištěným autem, přitom platnou ZK u sebe má. Takže to, že mi někdo zamává před nosem ZK není důkaz, že má na auto zaplacenou pojistku (např. v případě nehody).
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Jojo Ondro, je to Kocourkov 
Romane, ja tam byl cca pred 4mi roky pro plech a normalne me vzal dovnitr a spolu jsme to montovali
Mozna ze uz te dobre znaji a radeji te tak nechavaj za vratama, abys nevidel co tam maji za skvosty 

Romane, ja tam byl cca pred 4mi roky pro plech a normalne me vzal dovnitr a spolu jsme to montovali


- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Tak to asi nestihli sundat sami, tak Tě měli jako výpomoc
) Což bych považoval za velký plus
Jenže kdybych na to měl čas, utratil bych tam ještě víc peněz, určitě v tou vraku je ještě mnoho zajímavejch věci...jako třeba ten volant musí bejt taky jako novej, do silvera by byl šperkovní
Ten kdo si vzal motor si musel taky hrozně chrochtat, s tak málo km musí jít jak za mlada 





2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
ta stara palubka je lepsi, prtotoze nevrze.
navic ta nova co mas ty ma stare tvary dveri stejne co mam ja. To je paskvil.
navic ta nova co mas ty ma stare tvary dveri stejne co mam ja. To je paskvil.
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Takze dalsi vecer straveny s autem za nami...
Koumal jsem jak je zafacovana ta hadice k chladici a vubec se mi do nejakeho pretesnovani nechtelo, takze shanim novou...
Pak jsem koukal podbehem na pruziny a ejhle... je na nich jeste zbytek cerveneho laku... tim se zvysuje podezreni, ze tam opravdu nekdo nacpal sportovni pera http://www.oblibene.biz/atsservis/?run= ... 3&ktg=1422 co s tim ale budu delat, to fakt nevim...
Jinak jsme pokracovali v pucovani interieru... no je to zahul... je to asi neco podobneho, jak kdyz vjedete bagrem na skladku... clovek nevi co driv a drbacka je to priserna... spina zazrana az do kosti. Co jsem bohuzel zjistil, ze predni sedacky jsou v horsim stavu nez se zdaly... u ridice je bocni vedeni uz celkem osoupane a zacina se trhat ve svu, na sedaku je prositi vyparane... a latka uz takova sypka...
Pak jsem se pustil do tapecu na dverich ridice... sklo ve dverich litalo a bylo evidentni, ze tapec neni spravne nasazeny... takze sundat, vydrhnout, prilepit folii ve dverich... byla z casti odtrhnuta a shrnuta, takze zatykalo klasicky do repraku a pak nema ta sitka na repraku byt tak zaprasena
... nekdo ty dvere dost lajdackym zpusobem rozebiral a jednak tu listu k oknu nenasadil az za plech, ale hlavne tam vratil tak pulku sroubku
... takze jsem si dal praci s tim to pekne sesadit tak, jak to ma byt a ejhle... okynko ve dverich krasne sedi, nedrnci, proste parada
Priste musim udelat i druhe dvere, pac ty jsou na tom stejne tak... na ridickovych dverich musim sehnat kastlik (mel by byt stejny jak v tourerovi) protoze pres nej je tapec prisroubovany ke dverim v pravo dole, ale protoze je na tom kastliku distancni sloupek ulomeny, tak to nejde pripevnit...
Verka pres den jeste drhla sedacky a vysavala, ale je potreba to jeste zopaknout... chudera cela z toho byla nemocna
Az jsme ukoncili prace, tak jsme si doprali toho, cim toto auticko nejlepe disponuje... jizdou ktera je proste zazitek... takze oddelat skla a delici listu, nastartovat a slapnout na plyn... That car is fun!!! Prekvapive ani ten tvrdy podvozek tentokrat nevadil... kdyz se jede svizneji, tak to neni tak zle ani na horsich cestach... strechou dovnitr temer neprofukovalo, ale bez ksiltovky je to o dutiny
Prekvapilo mne, jak velka ta dira ve strese je, kdyz se otevre... vepredu je sice jeste kus strechy, ale ze sedacky pri pohledu nahoru zadni cast strechy videt neni, takze to celkem slusne pusobi jako cabrio
Rizeni je trosku tuzsi, ale sedi skvele a opravdu je zabava to auto ridit po klikatych silnickach
(pri minule jizde jsem vzadu vezl jeste jednu osobu a proto jsem z toho tenkrat nemel moc dobry pocit... pri zatizeni zadni napravy auto ztraci obratnost a drncani uz je fakt nesnesitelne)... toz tesim se na vikend, protoze nas ceka prvni delsi cesta, tak doufam, ze vyjde pocasi 
Tak a tu davam slibene fotky interieru, ale bohuzel nestihl jsem to vyfotit za svetla, tak aspon pro predstavu




http://picasaweb.google.cz/lukastruneck ... -bSe9p_Ceg#
Koumal jsem jak je zafacovana ta hadice k chladici a vubec se mi do nejakeho pretesnovani nechtelo, takze shanim novou...
Pak jsem koukal podbehem na pruziny a ejhle... je na nich jeste zbytek cerveneho laku... tim se zvysuje podezreni, ze tam opravdu nekdo nacpal sportovni pera http://www.oblibene.biz/atsservis/?run= ... 3&ktg=1422 co s tim ale budu delat, to fakt nevim...
Jinak jsme pokracovali v pucovani interieru... no je to zahul... je to asi neco podobneho, jak kdyz vjedete bagrem na skladku... clovek nevi co driv a drbacka je to priserna... spina zazrana az do kosti. Co jsem bohuzel zjistil, ze predni sedacky jsou v horsim stavu nez se zdaly... u ridice je bocni vedeni uz celkem osoupane a zacina se trhat ve svu, na sedaku je prositi vyparane... a latka uz takova sypka...
Pak jsem se pustil do tapecu na dverich ridice... sklo ve dverich litalo a bylo evidentni, ze tapec neni spravne nasazeny... takze sundat, vydrhnout, prilepit folii ve dverich... byla z casti odtrhnuta a shrnuta, takze zatykalo klasicky do repraku a pak nema ta sitka na repraku byt tak zaprasena



Verka pres den jeste drhla sedacky a vysavala, ale je potreba to jeste zopaknout... chudera cela z toho byla nemocna

Az jsme ukoncili prace, tak jsme si doprali toho, cim toto auticko nejlepe disponuje... jizdou ktera je proste zazitek... takze oddelat skla a delici listu, nastartovat a slapnout na plyn... That car is fun!!! Prekvapive ani ten tvrdy podvozek tentokrat nevadil... kdyz se jede svizneji, tak to neni tak zle ani na horsich cestach... strechou dovnitr temer neprofukovalo, ale bez ksiltovky je to o dutiny




Tak a tu davam slibene fotky interieru, ale bohuzel nestihl jsem to vyfotit za svetla, tak aspon pro predstavu

http://picasaweb.google.cz/lukastruneck ... -bSe9p_Ceg#
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
No vidíš, z fotek a za tmy to ani nevypadá tak hrozně
Mno jo, targa je úžasný typ kastle, takový předchůdce dnešních kupé-kabrioletů. Mívaly to třeba Porsche 911. Tak na ten výlet držím pěsti, ať se vydaří 


Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Ona to vlastne v podstate targa neni... proto to ani nema v oficialnim nazvu... protoze targa ma oddelavaci cely kus strechy, kdezto ja oddelavam jen kryti a ram tak zustava... takze mam jen vetsi stresni okynko
... proste si tim usetrili namahu s prepracovanim karoserie... ale jinak targa byla v polovine 90 let hodne oblibeny typ karoserie... Honda CRX, Toyota Supra, Fiat... V dnesni dobe uz to zas nefrci... ale to proto, ze to byl jednoduchy zpusob, jak udelat kabrio s pevnou strechou, kdyz v te dobe nebyly takove technologie jak dnes, kdy si bezne medour schova celou strechu do kufru sam 
Toz diky... ale koukam ze v sobotu ma byt celkem hnusne


Toz diky... ale koukam ze v sobotu ma byt celkem hnusne

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Tak holt nasadíte střešní panely 

Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Jo a musim nabonzovat Verku, kdyz jsem ji po vcerejsi projizdce rekl, ze to s timhle autem bude parada v Myte na okruhu, tak radila jak certik... ze prej to ani nahodou... kuci, budete se muset za me postavit 

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
tož vypadá to velmi pěkně, to bude leštěnka srazu
Moc hezký je to bezrámové provedení dveří 


2x Rover 620ti
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
No zas takova lestenka to nebude... je docela doskrabany, na kapote ma na jednom miste odprysknuty lak a zamalovany fixou a zadni naraznim na pravo ma mirne naprasknuty... ale je fakt, ze na srazu to bude asi koukatelne auto, pac kombiku uz je tu taky jak maku
Jo ty bezramovy dvere jsou supr, akorat ze to jsou pekny padla 


- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
No na srazu a už vůbec někde u hypermarketu bych vedle Tebe stát nechtěl...
Na tohle sou asi nejhorší dědci a báby, kterým je to šumák a mr*dnou s tím druhejm do auta
Zato bych je nejradši zešlehal prutem přes ksicht 



2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Nějak jsem tohle téma propásl. Trundo, vyřiď od nás Věrce pozdrav a ať jí Targa slouží a dělá radost. Je fakt že introš je možná takovej použitější, ale za ty prachy je to perfektní kup. Budete s tím mít asi kus práce ale věřím že to dotáhnete do zdárného konce a ve finále si budete koupi jen a jen chválit.
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Kdyby ten vnitřek byl hodně špatný, měl bych možná z mého modrého kabria, který nebyl tak úplně tragický. Jestli tam máš červený Eibachy, možná tam jsou i stavitelný tlumiče... 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
No Karle, vyborne
Mozna ze bychom s tebou do budoucna nejaky ten obchod uzavreli
Ted nas za mesic ale bude cekat generalka, takze kosmeticke zalezitosti musi stranou...
Jsou tam cerveny pruziny, ofotil jsem si aj jakysi napis na nich, ale s tema stavitelnyma tlumicema nevim... jednak nevim jak to poznat a kamarad se s tim nikdy nesetkal, tak taky nevedel... ale bylo by to supr, kdyby tam byly... jinak urcite bych s tebou ten podvozek rad zkonzultoval, protoze s tim mas asi nejvetsi zkusenosti
Kazdopadne... mame za sebou docela fest narocny vikend... nejake to cestovani, ktere jsme absolvovali v Braskovi (Coupe
), zbezna prohlidka u meho dvorniho mechanika a pak nejake ty testovaci a predvadeci jizdy pro pribuzne 
Prvni postreh urcite je z cestovani po ceskych a moravskych silnicich... duraznym varovanim nam bylo prvni navstiveni decentniho zvlneni asfaltu, ktere bych v Labutce standartne ignoroval... slupa do podvozku naramna a od te doby se kanalum a ruznym nerovnostem vyhybame obloukem
Dalsi poznatek z cestovani bylo neprecenovat sve schopnosti co se tyka brzeni bez ABS
Obzvlaste na nerovnych silnicich jdou ihned pneumatiky do smyku, ale to bude asi problem i skrz spatne sestelovane brzdy... rozhodne jsem vyuzil toho, co jsem nedavno zacal aplikovat i na Labutce a to nespolehani na ABS a pekne pri prudcim brzdeni automaticky mackat pedal prerusovane...
Pri navsteve mechanika jsme jen zbezne prosli auto... vymenit oleje (mot., prev., brzd....), rozvody, brzdy pry bude stacit postelovat a vycistit, pripadne strhnout hranku na kotoucich, ale netreba delat vetsi zasahy... vymenit svicky, filtr sani, benzinu,... nevim jak palec rozdelovace... spojka jeste neco vydrzi, ale resili jsme, jak by se dal sestelovat spojkovy pedal... spojka je klasicka mechanicka, ale vypada to, jak kdyby samostavici mechanismus moc nefungoval... rozhodne to lanko je uz takove nemocne, takze asi taky budu shanet... Prevodovka je zespod trosku potecena, takze zkontrolovat symeringy atd.... Bohuzel nevim nevim, ale asi se bude muset brzy vymenit dil vyfuku s vlnovcem, protoze ten je rozedreny od toho, jak se sem tam auto opre o brisko
Urcite by to chtelo popremyslet o nejakem plechovem kryti vlnovce... Co se tyka podvozku, nikde zadna vule, ci klepani, takze supr... jen nevim co si mam myslet o zadni naprave... sledoval jsem, ze kola jsou decentne rozjety, coz bude urcite tim snizenim... a bojim se toho, ze se to nejak postelovat neda
Na predni naprave se bude muset poladit geometrie, protoze ta je evidentne rozhozena... auto je dost nedotacive a predek ma az prilis i pres svou tuhost tendenci jet rovne...
Nasledovalo nekolik jizd a to predevsim po me oblibene ceste na Hrebec po bocni ceste od tunelu... No co dodat... diky tuhemu podvozku se nejednalo o nic jineho, nez zazitek absolutne paradni
Vsichni svezeni byli nadseni a nejvic asi moje maminka, ktera jasala, protoze kdysi s tatkou jezdili zavodne s trabantem a tehdy bylo pro ni snem mit takove auto
Kvuli spatnemu filtru ma auto problem chytnou prvni dech, ale jak se trosku popozene do otacek, tak uz frci... dalsi co jsme se s mechanikem shodli je zrejme to, ze auto ma vybrakovany katalyzator
Motor ma hrubsi zvuk a urcite vetsi kroutak, coz je priznak prave chybejiciho katalyzatoru... zajimave je take efektni syceni zruba kolem 5000 otacek
Jinak utrhnout auto je hodne obtizne a neni problem si pekne "zaklickovat"... bohuzel vracecka se skrz geometrii neda jet moc z ostra, ale na dvojku od dvou tretin zatacky se da nedotacivost pohodlne zachranit
No ale samozrejme nejake vetsi blbiny jsem si netroufl delat... to treba na okruhu v Myte, teda pokud majitelka svoli 
Na zaver mam radost, ze ackoli nebyl vubec cas a nevychazelo mi se stavit za Donutilem, kdyz jsme odjizdeli, tak jel na kole okolo, takze byl prvni, komu jsme se s Braskou mohli pochlubit


Jsou tam cerveny pruziny, ofotil jsem si aj jakysi napis na nich, ale s tema stavitelnyma tlumicema nevim... jednak nevim jak to poznat a kamarad se s tim nikdy nesetkal, tak taky nevedel... ale bylo by to supr, kdyby tam byly... jinak urcite bych s tebou ten podvozek rad zkonzultoval, protoze s tim mas asi nejvetsi zkusenosti

Kazdopadne... mame za sebou docela fest narocny vikend... nejake to cestovani, ktere jsme absolvovali v Braskovi (Coupe


Prvni postreh urcite je z cestovani po ceskych a moravskych silnicich... duraznym varovanim nam bylo prvni navstiveni decentniho zvlneni asfaltu, ktere bych v Labutce standartne ignoroval... slupa do podvozku naramna a od te doby se kanalum a ruznym nerovnostem vyhybame obloukem


Pri navsteve mechanika jsme jen zbezne prosli auto... vymenit oleje (mot., prev., brzd....), rozvody, brzdy pry bude stacit postelovat a vycistit, pripadne strhnout hranku na kotoucich, ale netreba delat vetsi zasahy... vymenit svicky, filtr sani, benzinu,... nevim jak palec rozdelovace... spojka jeste neco vydrzi, ale resili jsme, jak by se dal sestelovat spojkovy pedal... spojka je klasicka mechanicka, ale vypada to, jak kdyby samostavici mechanismus moc nefungoval... rozhodne to lanko je uz takove nemocne, takze asi taky budu shanet... Prevodovka je zespod trosku potecena, takze zkontrolovat symeringy atd.... Bohuzel nevim nevim, ale asi se bude muset brzy vymenit dil vyfuku s vlnovcem, protoze ten je rozedreny od toho, jak se sem tam auto opre o brisko


Nasledovalo nekolik jizd a to predevsim po me oblibene ceste na Hrebec po bocni ceste od tunelu... No co dodat... diky tuhemu podvozku se nejednalo o nic jineho, nez zazitek absolutne paradni


Kvuli spatnemu filtru ma auto problem chytnou prvni dech, ale jak se trosku popozene do otacek, tak uz frci... dalsi co jsme se s mechanikem shodli je zrejme to, ze auto ma vybrakovany katalyzator




Na zaver mam radost, ze ackoli nebyl vubec cas a nevychazelo mi se stavit za Donutilem, kdyz jsme odjizdeli, tak jel na kole okolo, takze byl prvni, komu jsme se s Braskou mohli pochlubit
