Ahojda,
no co způsobuje to chrastění nevím, prostě to turbo z červeného chrastilo a trhlinku mělo menší, ale z toho stříbrného nechrastilo a trhlinky má větší. Zatím jsem složil stříbrného a už chrastí jako dříve červenej, tak doufám, že v červeným to už chrastit nebude. Každopádně na tom turbu se toho moc vykoukat nedá a krom hadice na přívod oleje jsem do něho radši nehrabal.
Volal jsem odborníkovi na turbodmychadla a ten mi povídal, že s prasklinkou to může jezdit 50,30 nebo taky 10tis km, že se to nedá určit. Prej když koupín nové turbo, může prasknout ta litina taky klidně po 30tis km, že je tam velká změna teplot a že dokud se s tím nestane něco vážnějšího, tak by to neřešil. Prej jde na některá turba ještě sehnat a vyměnit celou tu výfukovou část a cena je kolem 6000kč
Tak mě to potěšilo a těším se až složím červeného

Ale nejdříve to tam chci všechno očistit od letitého šmíru a vše si vyčistit, dát pěkné spony na hadice, jo a konečně je vidět výrobní číslo motoru
Jinak vyndaval jsem je celej den a byl jsem úplně zničenej. Ale vše jsem nakonec povolil. Svody jsem povolovat nechtěl, bál jsem se šteftů na hlavě a něštěstí šlo povolit čtveřici matiček, na které pasoval prstýnek obyč klíče 10. Jinak jsem si myslel, že musí ven chladiče a vypustit klimatizace, ale šlo to vyndat bokem. Odstrojit komplet airbox se všema hadicema, ventilátor chladiče, trubku s hadice pod turbem a další prkotinky. Jinak odpojit první díl výfuku a odpojit vstup a výstup oleje do turba.
No kotouče bych taky rád prohodil ze stříbrného do červeného, ale asi nepovolím tu středovou matici. Myslím, že je dorvaná na nějakej šílenej moment. A zeptal bych se tě co musím udělat abych sundal celej kotouč i s ložiskem? Tu středovou matici a ty čtyry šrouby kolem a dál???