Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
ten kat jestli tam je a je funkčníá poznaš po čuchu a jestli je vybouchanej, tak má auto na volnoběh takovej divnej prdlavej zvuk. To už je lepší,když tam ěnkdo narve rouru, než tu dutou nádobu...
2x Rover 620ti
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Nevim, smrad jsem nekontroloval, ale kdyz se proslapne plyn, tak pri klesani otacek to decentne zastrili
Kurnik kdyby tam nabyl ten trapnej Bosal, tak je to rajsky zvuk
Uz tak kdyz se na to slapne, tak mi to vevnitr pripomina Donutilovo ZT 260
Ma to takovy hrubsi zvuk...



Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Panecku, tak tenhle interier mit, tak si chrochtam... to je megaluxus: http://cgi.ebay.co.uk/1998-ROVER-218-VV ... mobiles_UK a tu takovy krasavec: http://cgi.ebay.co.uk/1998-R-Reg-Rover- ... mobiles_UK
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Ty toho naděláš ... vždyť mají naopak volant



Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
No jinak ted jsem trosku studoval moznosti nahradnich dilu, tak koukam, ze predni narazniky jsou na eBay nedostatkove zbozi
Jinak pruziny jsou skutecne jine jak na tourerovi a u bratri Rimmeru je uz nemaj 
Jeste by se tu mohla objevit nejaka dobra duse a vysvetlit mi, jak funguji nastavitelne tlumice a jak poznam, jestli je tam mam ci ne


Jeste by se tu mohla objevit nejaka dobra duse a vysvetlit mi, jak funguji nastavitelne tlumice a jak poznam, jestli je tam mam ci ne

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
trunda.raspi píše:Panecku, tak tenhle interier mit, tak si chrochtam... to je megaluxus: http://cgi.ebay.co.uk/1998-ROVER-218-VV ... mobiles_UK a tu takovy krasavec: http://cgi.ebay.co.uk/1998-R-Reg-Rover- ... mobiles_UK
co ti brání? Vem si dovču, skoč do labuťky a na votočku se tam stav.



2x Rover 620ti
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
No stacilo by se domluvit s Mirkem, aby mi nejakyho vraka dotahl
Skoda ze ten svetly interier se delal az u tech novejsich... a myslim, ze tech se zas tolik nevyrobilo. Ale jako byl by to luxus... skoda ze Verka kuzi v aute nemusi... i kdyz, posadila by se a nevim jestli by odolala 
Ted me mrzi to, ze pred mesicem byl bracha v anglii dodavkou s privesem... mohl mi tam z vrakoviste dovezt ten predek... ale kdo to mohl tusit


Ted me mrzi to, ze pred mesicem byl bracha v anglii dodavkou s privesem... mohl mi tam z vrakoviste dovezt ten predek... ale kdo to mohl tusit

Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Tak jsem nakonec sehnal hadici z motoru do chladice... ze ZRka pry malo jeteho, tak je zanovni a s plastovou odbockou
Starou hadici jsem odkuchal... No bylo to pekne zprasene, ale vsechno hezky paslo a tak za chvilku nebylo co delat
Jedine co mne trosku zarazilo, ze v tech starych trubkach bylo usazene kapucino... Ale to bylo zrejme z doby pred udajnou vymenou tesneni a holt se nikdo netrapil s cistenim trubek... Ale v nadrzce jsem nikdy curbes nevidel plavat, takze tuk tuk, melo by to byt ok
Pak jsem v motoru objevil stitek ze servisu a typuju s italskyma napisama, takze uz tusim puvod auta
Taky jsem se stavil v mototechne a koupil novy filtr do sani a jakousi srajdu ve spreji na vystrikani dutin a podbehu... Ale to mam pripravu na zimu pro Labutku...
Takze voda uz netece, filtr cisti a autko jezdi



Pak jsem v motoru objevil stitek ze servisu a typuju s italskyma napisama, takze uz tusim puvod auta

Takze voda uz netece, filtr cisti a autko jezdi

Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Mame nejake novinky:
Kupecko bylo ted ctrnact dni u meho dvorniho mechanika... mel za ukol poradne prolezt vse a udelat seznam toho, co je potreba vymenit/opravit... Mimo to byly kompletne udelane rozvody, vymenen olej v motoru i prevodovce, brzdova kapalina, vycistena chladici soustava a dana nova nemrzka. Podarilo se mu take narovnat boule v podlaze, ktere udelal nejaky nouma heverem.
Nejvetsi trapeni mel s brzdama, ktere snad nikdy nebyly poradne servisovane snad krom toho, ze je kdosi napatlal cervenou barvou
Stav byl takovy, ze v podstate poradne brzdil akorat pravy kotouc na predni naprave. Na bubnech se musely vymenit valecky, vycistit, rozhybat, poladit rucni brzdu... Pak resil problem s tim, ze se mu nedarilo odzvzdusnit zadni brzdy, ale nejhur se pral s levym prednim brzdicem, ktery byl total zatuhly... nakonec se mu to podarilo rozhybat, ale ouvej... odhalil se tim docela brutalne zvlneny kotouc
Ty uz jsme nestihly vymenit, takze pri brzdeni to s volantem hazi az hruza... no aspon ze se to tedy podarilo vsechno rozbehat a ted uz teda auto konecne brzdi 
Dalsi "pruser" se objevil v silentbloku na motoru... ten sroub, co je zapusteny v gume je uplne vytrhnuty a mozna i kvuli tomu je i silentblok na tom ramenu, co omezuje pohyb dopredu, pekne vykvedlany... takze je dost mozne, ze takove to "sexy" vrceni v interieru neni deravy katalyzator, ale prave drnceni motoru do karoserie
Skoda... mi se ten zvuk docela libi 
Pak tedy, je potreba koupit spojku a pretesnit prevodovku, z ktere kape olej. Na kompresoru posilovace zase netesni privodni hadice od expanzky, takze je potreba sehnat to tesneni.
No a co je asi neblbejsi - zadni tlumice jsou potecene, tudiz nejspis KO
Takze ted babo rad, co s podvozkem. Dilema je takove, ze se nam libi vlastnosti tuheho podvozku co se tyka zabavnosti, ale na druhou stranu, na bezne jezdeni to rozhodne moc neni a uz vubec ne na valassku v zime... Tohle ale budeme resit az na jare. Oni vicemene ty tlumice tolik nevadi, protoze diky tem tvrdym pruzinam to neni tak znat...
Take mne nepotesilo oznameni, ze predni naprava rozhozena neni, tedy nejake zlepseni v trakci se asi konat nebude... coz mne celkem stve, protoze auti je celkem hodne nedotacive... i kdyz to se asi dost zmeni s lepsima pneumatikama. Ono je dost znat i to, ze naberu plnou nadrz... nedotacivost neni tak hrozna a kdyz se jeste nekdo posadi na zadni sedacky, tak se to celkem da. Zajimalo by mne, jak je to v pripade TIcka, ktere ma jeste o 100 kilo vepredu vic... ze by to zachranoval Torsenuv diferencial?
Kupecko bylo ted ctrnact dni u meho dvorniho mechanika... mel za ukol poradne prolezt vse a udelat seznam toho, co je potreba vymenit/opravit... Mimo to byly kompletne udelane rozvody, vymenen olej v motoru i prevodovce, brzdova kapalina, vycistena chladici soustava a dana nova nemrzka. Podarilo se mu take narovnat boule v podlaze, ktere udelal nejaky nouma heverem.
Nejvetsi trapeni mel s brzdama, ktere snad nikdy nebyly poradne servisovane snad krom toho, ze je kdosi napatlal cervenou barvou



Dalsi "pruser" se objevil v silentbloku na motoru... ten sroub, co je zapusteny v gume je uplne vytrhnuty a mozna i kvuli tomu je i silentblok na tom ramenu, co omezuje pohyb dopredu, pekne vykvedlany... takze je dost mozne, ze takove to "sexy" vrceni v interieru neni deravy katalyzator, ale prave drnceni motoru do karoserie


Pak tedy, je potreba koupit spojku a pretesnit prevodovku, z ktere kape olej. Na kompresoru posilovace zase netesni privodni hadice od expanzky, takze je potreba sehnat to tesneni.
No a co je asi neblbejsi - zadni tlumice jsou potecene, tudiz nejspis KO

Take mne nepotesilo oznameni, ze predni naprava rozhozena neni, tedy nejake zlepseni v trakci se asi konat nebude... coz mne celkem stve, protoze auti je celkem hodne nedotacive... i kdyz to se asi dost zmeni s lepsima pneumatikama. Ono je dost znat i to, ze naberu plnou nadrz... nedotacivost neni tak hrozna a kdyz se jeste nekdo posadi na zadni sedacky, tak se to celkem da. Zajimalo by mne, jak je to v pripade TIcka, ktere ma jeste o 100 kilo vepredu vic... ze by to zachranoval Torsenuv diferencial?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
ty tlumiče mě nepřekvapujou, jak jsem to byli projet tak mi ke konci jízy bylo z toho štěrchání už trošičku ouvej.
S těma brzdama rozumím, taky jsem te teď řešil a naštěstí snad vyřešil.

S těma brzdama rozumím, taky jsem te teď řešil a naštěstí snad vyřešil.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
K těm tlumičům -- to je přesně důvod, proč stačí při brzdění najet na větší nerovnosti a hned se ti blokují kola. S tou nedotáčivostí se asi budeš muset smířit. Torsen jistě pomáhá, ale pořád je to holt přední náhon a ten vždycky nedotáčivý byl, je a bude.
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Ondro, tlumice na to taky muzou mit vliv... ale u mne to byl hlavne problem v tom, ze brzdila opravdu jen jedna strana 
No.... nejakou dobu se jezdila v anglii serie zavodu Roveru 220Ti ... by mne zajimalo, jake tam meli upravy pro zlepseni trakce... holt, kdyz se ma projet zatacka zostra, musi se predek vyhrabat na ukor pneumatik...

No.... nejakou dobu se jezdila v anglii serie zavodu Roveru 220Ti ... by mne zajimalo, jake tam meli upravy pro zlepseni trakce... holt, kdyz se ma projet zatacka zostra, musi se predek vyhrabat na ukor pneumatik...

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Trundo...jednim slovem..vlastne dvema, trema...obdiv za odvahu a gratulace
je to krasny auto...
musime tyhle vyjimecny jedince uchovat pro nase deti...bozinku, to bude vybavicka pro dceru.))
za par let uz budou vsechny auta vypadat jako honda insight..nebo toyota prius
mimochodem...s insightem jsem neco ujezdil...a nudnejsi auto jsem neridil
vevnitr to vypada jak rozsviceny kolotoce na matejsky...a interier je vykladni skrin podnikove prodejny Plastimat n.p.
jednim slovem...zklamani a nuda, sed
long live coupe!
dgmn
je to krasny auto...
musime tyhle vyjimecny jedince uchovat pro nase deti...bozinku, to bude vybavicka pro dceru.))
za par let uz budou vsechny auta vypadat jako honda insight..nebo toyota prius
mimochodem...s insightem jsem neco ujezdil...a nudnejsi auto jsem neridil
vevnitr to vypada jak rozsviceny kolotoce na matejsky...a interier je vykladni skrin podnikove prodejny Plastimat n.p.
jednim slovem...zklamani a nuda, sed
long live coupe!
dgmn
Dogman - ROVER 400 Mark II 5door / 1.4 16V / 1998
Re: Bráška Rover 216 Coupe, 1997
Dogmane diky 
Takovato slova moc potesi a dodaji odvahu
Ono je to s tim kupeckem celkem tezke... hlavne proto, ze to neni aktualne, ale ani do budoucna auto na denni jezdeni. Teda hlavne v zimnim obdobi... takze ted resime to, jak se bude Verka dostavat do prace az nam to tu zapadne do zaveji
V podstate nas pristup je takovy, ze to auto jsme vicemene opravdu poridili spis pro zabavu a proto, ze se nam libi... ale nejlepe by bylo vlastnit stodolu, kde ho na zimu uklidime a na jezdeni poridit nejakou 200ku... mame ted ale trosku jine starosti, tak to nijak nehrotime... udelali jsme nutne servisni ukony a urcite v nich budeme radi pokracovat, pokud to finance dovoli... skoda, ze kosmeticka stranka asi prijde na radu az posledni, takze novy originalni naraznik si na montaz jeste chvilu pocka 

Takovato slova moc potesi a dodaji odvahu

Ono je to s tim kupeckem celkem tezke... hlavne proto, ze to neni aktualne, ale ani do budoucna auto na denni jezdeni. Teda hlavne v zimnim obdobi... takze ted resime to, jak se bude Verka dostavat do prace az nam to tu zapadne do zaveji

