Problémy s mým "angličákem"
Problémy s mým "angličákem"
Zdravím.. Abych věčně nezakládal stále nová a nová témata, Budu psát problémy, různé capiny a opravy s rouvím tady... Doufám že se nebudete zlobit
Tákže první problém a to že nejdou otevřít zadní levé dveře..
Centrál ve dveřích vrčí ale špunt co jde vidět nahoře nejezdí nahoru/dolu jako ostatní .. nejde otevřít klikou zevniř ani z venku..
Co poradíte Potřebuju vyvařit kousek spodku lemu ale se zavřenýma dveřma to asik nepůjde
mám zkusit sundat tapecír vevnitř auta? půjde to vůbec? (zatím jsem na tohle řešení nekoukal, měl jsem plno práce s vyvařováním lemu a kapoty..)
Tákže první problém a to že nejdou otevřít zadní levé dveře..
Centrál ve dveřích vrčí ale špunt co jde vidět nahoře nejezdí nahoru/dolu jako ostatní .. nejde otevřít klikou zevniř ani z venku..
Co poradíte Potřebuju vyvařit kousek spodku lemu ale se zavřenýma dveřma to asik nepůjde
mám zkusit sundat tapecír vevnitř auta? půjde to vůbec? (zatím jsem na tohle řešení nekoukal, měl jsem plno práce s vyvařováním lemu a kapoty..)
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
Zkusim jenom malilinkato poradit co napadne kazdeho Mrkni na ty druhe dvere, jestli je moznost aby to slo udelat zevnitr, jinak teda to je docela prekerka, ale kdyz uz sundas tapec, tak v pohode. To budou asi vsechna vypadla tahla co tam vubec jsou.
Re: Problémy s mým "angličákem"
to s tím tapecem, mě napadlo až když jsem odjížděl z garáže .. ono ten cuplík se hýbe nahoru dolů ale asi jen milimetr-dva .. ostatní zalezou minimálně z půlky.. auto stálo bez hnutí asi 4měsíce v garáži, tak nechápu co se mohlo stát..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
No můžeš tam mít omylem zaplou pojistku dveří proti dětem,aby nešlo otevřít dveře zevnitř. Ten kolíček ale nahoru rukou nevytlačíš? Jestli ne, tak je tam vážně něco špatně, jinak ikdyby odešel motorek zamykání, musel by jít rukou vysunout a pak otevřít zvenčí
Jináč tu kapotu si vyvařil moc hezky, sem ani nečekal jak to jde dát hezky dokupy jen je divný proč ten to tak hrozně zrezlo, to většinou 600ky nedělaj, většinou jsou schnilý jen zadní lemy
Jináč tu kapotu si vyvařil moc hezky, sem ani nečekal jak to jde dát hezky dokupy jen je divný proč ten to tak hrozně zrezlo, to většinou 600ky nedělaj, většinou jsou schnilý jen zadní lemy
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
Roman620ti: díky mrknu na ten tapecír a uvidím co se dá dělat..
k té kapotě.. hrál jsem si s tím asi necelé 2dny .. bylo to fakt totál zrezlé až jsem se divil, že mi při otvírání nezůstala ta mříž v ruce .. svářejdu nedržím v ruce prvně.. kdysi jsem komplet vyvařoval kastli na již ex R19.. prahy, lemy, podlaha, čelo motoru atd .. za chcechtáky svařuju klukům výfuky a tak různě no .. Dnes jsem dělal zadní čás levého lemu ale potřebuju otevřít ty dveře abych dodělal spodek u prahu ale to jsem zatim nefotil, nebyl čas ale vše bude
Jinak pro ostatní, tady fotky té kapoty .. ze začátku to vypadá fakt hrozivě ale s výsledkem jsem nadmíru spokojenej
http://lanin.rajce.idnes.cz/rover tak jen odkaz na všechny, forum to nedokáže "zmenšit"
k té kapotě.. hrál jsem si s tím asi necelé 2dny .. bylo to fakt totál zrezlé až jsem se divil, že mi při otvírání nezůstala ta mříž v ruce .. svářejdu nedržím v ruce prvně.. kdysi jsem komplet vyvařoval kastli na již ex R19.. prahy, lemy, podlaha, čelo motoru atd .. za chcechtáky svařuju klukům výfuky a tak různě no .. Dnes jsem dělal zadní čás levého lemu ale potřebuju otevřít ty dveře abych dodělal spodek u prahu ale to jsem zatim nefotil, nebyl čas ale vše bude
Jinak pro ostatní, tady fotky té kapoty .. ze začátku to vypadá fakt hrozivě ale s výsledkem jsem nadmíru spokojenej
http://lanin.rajce.idnes.cz/rover tak jen odkaz na všechny, forum to nedokáže "zmenšit"
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
no ta dětská pojiska při zavřenejch dveří odjistit nejde, je podle mě v prostoru lemu a dveří. Ten tapec je otázka, třeba to půjde vyndat, škoda té zadní lavice, která asi vyndat nepude, protže když jí budeš chtít odklonit, překáží tam myslím to madlo čalounění a to je ještě chyceno šroubkama ze azdní straně čalounění.
No já když viděl první fotky té kapoty, tak sem si řikal co s tím chceš dělat, že je v pr*deli a pak sem teda nechápal, že ej tohle možný tak pěkně vyvařit Když s tím takhle umíš, tak se koroze bát nemusíš Tak se těším na foto těch lemů, který mě teda budou taky čekat...
No já když viděl první fotky té kapoty, tak sem si řikal co s tím chceš dělat, že je v pr*deli a pak sem teda nechápal, že ej tohle možný tak pěkně vyvařit Když s tím takhle umíš, tak se koroze bát nemusíš Tak se těším na foto těch lemů, který mě teda budou taky čekat...
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
jojo ta pojistka je právěže schovaná .. leda bych ji zkusil nějakým drátem "pošťouchnout" ..
to vyvaření kapoty, je ale asi tak na tuhle zimu pokud jí dobře neošetřím i zevnitř.. což nevím jak udělám, protože nevím jak se do těch prostorů mám dostat s lakýrnickou pistolí ale asi koupím sprej.. a stříkat to příprakem na dutiny nechci (myslím vosk ve spreji), protože tam je vcelku teplo od motoru a to by asi roztálo = bez účinku.. asi to vystříkám nějakou vazelínou a pak tam nasoukám kompresorem nějaký prach ať se to slepí.. to mě pak přežije
to vyvaření kapoty, je ale asi tak na tuhle zimu pokud jí dobře neošetřím i zevnitř.. což nevím jak udělám, protože nevím jak se do těch prostorů mám dostat s lakýrnickou pistolí ale asi koupím sprej.. a stříkat to příprakem na dutiny nechci (myslím vosk ve spreji), protože tam je vcelku teplo od motoru a to by asi roztálo = bez účinku.. asi to vystříkám nějakou vazelínou a pak tam nasoukám kompresorem nějaký prach ať se to slepí.. to mě pak přežije
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Dveře jsem nakonec otevřel hrubou silou zatahnutím "cuplíku", od té chvíle se odemykaj a zamykaj jak mají, nevím čím to ale pro zichr na to kouknu a napatlám to tam vazelínou
jinak kapota + lemy povařeny a zakitovány.. ztrávil jsem nad tím celý víkend a v neděli v 21hod mě přítule už málem uškrtila že ji zanedbávám měl jsem slíbené vyřezané lemy od jednoho člena tady ale bohužel cca 14dní a neodpovídal na SZ tak jsem si je musel vyrobit protože auto už koncem tohohle týdne budu potřebovat...
Kapota je nastříkaná z části (je flekatá), došla mě barva .. tak o výplatě budu muset nechat namíchat trochu více do zásoby
Po X měsících jsem se zase svezl v Rouvím a musím říct, to je pocit, řídit zase POŘÁDNÉ auto!
viz: http://lanin.rajce.idnes.cz/rover
Taky bych se chtěl zeptat, vytáhnu svody zároveň s přidělanou první částí výfuku (1.koleno) ???? protože 3šrouby zespodku nejdou povolit a ukroutit je nechci, to je pak víc práce...
jinak kapota + lemy povařeny a zakitovány.. ztrávil jsem nad tím celý víkend a v neděli v 21hod mě přítule už málem uškrtila že ji zanedbávám měl jsem slíbené vyřezané lemy od jednoho člena tady ale bohužel cca 14dní a neodpovídal na SZ tak jsem si je musel vyrobit protože auto už koncem tohohle týdne budu potřebovat...
Kapota je nastříkaná z části (je flekatá), došla mě barva .. tak o výplatě budu muset nechat namíchat trochu více do zásoby
Po X měsících jsem se zase svezl v Rouvím a musím říct, to je pocit, řídit zase POŘÁDNÉ auto!
viz: http://lanin.rajce.idnes.cz/rover
Taky bych se chtěl zeptat, vytáhnu svody zároveň s přidělanou první částí výfuku (1.koleno) ???? protože 3šrouby zespodku nejdou povolit a ukroutit je nechci, to je pak víc práce...
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
chlapi, myslím si dobře, že mám špatné víčko na chladiči?
viz: v chladiči je voda tak akorát kdaž jedu lážo plážo tak se nic neděje ale když rouvího trochu proženu cca nad 3500ot/min tak voda uteče do nádobky.. to by ale nevadilo do doby, než ta voda z té nádobky doslova vyprskne a v chladiči je rázem prd ..
je špatné víčko? nebo nádovka?
viz: v chladiči je voda tak akorát kdaž jedu lážo plážo tak se nic neděje ale když rouvího trochu proženu cca nad 3500ot/min tak voda uteče do nádobky.. to by ale nevadilo do doby, než ta voda z té nádobky doslova vyprskne a v chladiči je rázem prd ..
je špatné víčko? nebo nádovka?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
nebo tesneni pod hlavou?
Re: Problémy s mým "angličákem"
to by se pak mohla dělat emulze na olejovém víčku - neděláF.i.s.h.men píše:nebo tesneni pod hlavou?
nejelo plynule ve všech otáčkách - bezproblémů
špatně startovalo za studena či za tepla - v obou případech nastartuje na první brnknutí
ve vodě by mohl být olej či bordel - voda je čistá bez olejových skvrn
atd atd ale žádné takové ani další příznaky auto nedělá, takže pochybuju ..
má být na té nádobce na víčku malá dírka? nebo ji tam někdo kdysi udělal
nemáte prosím někdo fotku kde by byla? (motor 2,0l SI)
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
na V6 ke som mal presne toto isté, ani sa mi nič pod viečkom nerobilo / kapučíno/, motor išiel celkom normálne, neprehrieval sa, kúrilo/ topilo/ to normálne, štartoval bez problémov. Pri kľudnej jazde nič, nestrácala sa voda. Akonáhle som ho prehnal, voda z nádržky vystriekla ako gejzír. Bohužiaľ, bolo to tesnenie, pri vyššej záťaži motora to pretlačilo tlak do chladiaceho okruhu. Asi som Ťa nepotešil...Taktiež som skúšal iné viečko, dokonca som kúpil čisto nové, ale žiadna zmena. A voda bola pritom po celý čas čistá, bez oleja a taktiež olej bol bez prímesí.LANiN píše:chlapi, myslím si dobře, že mám špatné víčko na chladiči?
viz: v chladiči je voda tak akorát kdaž jedu lážo plážo tak se nic neděje ale když rouvího trochu proženu cca nad 3500ot/min tak voda uteče do nádobky.. to by ale nevadilo do doby, než ta voda z té nádobky doslova vyprskne a v chladiči je rázem prd ..
je špatné víčko? nebo nádovka?
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Problémy s mým "angličákem"
....
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
... no ale na druhou stranu takovy pripad je jeste snesitelny... horsi je, kdyz chrstne olej do vody... to je pak k placi videt ten zasranej motorovej prostor od kapucina