Příspěvek
od Tommi_82 » sob bře 20, 2010 18:34
Dneska jsem koupal PCV filtřík.
To byla teda divočina. Golu 5 mm jsem "dle Murphyho zákonů" po ruce neměl. Tak jsme museli ty kur*y ukroutit kleštěma. Ty dvě šly ale ta třetí mrcha co je zapuštěná u 4. vstřiku ... Ještě teďka mě bolej ruce!
Když to shrnu, po sundání horního deklu jsem prožil výše zmíněné martyrium s plastovou chráničkou na kabely ke vstřikům(asi si někdo nepřál aby takový sedláci jako já ten filtr někdy vyndávali). Poté jsem povolil ty čtyři imbus šroubky. Myslel jsem že to půjde vyndat ale nešlo, tak jsem musel odpojit i přepady od 1. a 2. vstřiku pak už to šlo. Filtr byl totálně nacucanej olejem ale řekl bych že byl relativně propustnej. Filtr je vlastně válec na kterým je namotáno několik vrstev takovýho knotu a na tom je navlečená vrchni krycí vrstva. Po vykoupání v alkoholu (v mým případě teda v ředidle) je filtr jako novej, oleje tam bylo fest. Po koupeli jsem dal filtr na radiátor aby vyprchal všechen ten alkohol. Když byl suchej foukl jsem ho zpátky. Místo těch za****nejch hvězdičkovejch šroubů jsem tam foukl stejný šroubky ale s normální osmičkovou hlavou. Kdybych to chtěl ještě někdy ( ne dříve než za 3 - 4 roky) čistit, tak aby mi z toho nemrdlo.
Přeju mnoho zdaru při kontrole, kterou všem CDTčkářům doporučuji.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
