Příspěvek
od Žabák » čtv pro 30, 2010 12:57
Když už se tu řeší vstřiky...jestli se neobjevila novinka o které nevím, tak jsou dvě(tři) varianty jak pořídit vstřiky. První je ukrást někomu ledvinu, tu prodat a jít si pro 4 nový vstřikovače, který se pohybujou mezi 10k-12k za kus. Druhá varianta je koupě repasovaných vstřikovačů. Tam je cena vcelku příznivá - kolem 3k za kus (Anglie, v ČR jsem cenu nezjišťoval), ale problém je, že "spodek" vstřikovače nejde (jestli není nějaká novinka) vyměnit, takže repase spočívá ve vyčištění, přetěsnění "vršku" aby vstřikovač nepřepouštěl do přepadu a případně výměně ovládacího selenoidu. Vzhledem k relativně krátké době, co BOSCH dodává díly na repas nikdo moc neví kolik takto repasovaný vstřikovač vydrží. A jako poslední varianta je v předstihu hledat/hlídat jestli někdo za pár korun neprodává nový vstřikovač(e) za pár korun. Teď se mi takhle povedlo koupit za 300Kč nový snímač tlaku nafty na railu. Sice ho nepotřebuju, ale za ty peníze jsem si ho prostě koupil....
Jinak k problému se spotřebou: auto se teď na chvilku umoudřilo a jezdím dle PC za 7,2 město. To je velice hezký a vypadá, že je to pravda, protože po ujetí cca 200km od tankování mi klesla ručička na budíku jen o něco málo. Po novém roce jedu k p. Maredovi na diagnostiku, tam se snad ukáže proč občas auto jede normálně a povětšinou se plouží...
Rover 218 SD přes 65000km bez poruchy, teď R 75 2.0 CDT...