Downgrade V6
Re: Downgrade V6
Aha, rozumím. Motor byl ze ZS190, tedy o 10kw víc, to ano, ale předpokládám, že v samotném motoru rozdíl není - možná vačky? (jinak je v ŘJ, výfuku..), takže po přestrojení se rozdíl ztratí. V celém příběhu to je ale myslím nepodstané.
Ojnice má přece delší 2.0, nebo jsem to špatně pochopil ?
Do Friťáka se dávala i 1.8 s trochu níž posazeným Mk a dá se s tím jezdit normálně - vždyť 75 váží podobně a kolik má spokojených uživatelů.
Trochu bych se vrátil k původnímu tématu.....není tady někdo, kdo tento downgrade absolvoval ?
Nebo, kdo dá radu, jak přijít k dobrému, spolehlivému 2.5l V6 ?
Ojnice má přece delší 2.0, nebo jsem to špatně pochopil ?
Do Friťáka se dávala i 1.8 s trochu níž posazeným Mk a dá se s tím jezdit normálně - vždyť 75 váží podobně a kolik má spokojených uživatelů.
Trochu bych se vrátil k původnímu tématu.....není tady někdo, kdo tento downgrade absolvoval ?
Nebo, kdo dá radu, jak přijít k dobrému, spolehlivému 2.5l V6 ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Downgrade V6
No ja si taky myslim, ze pokud 2ka ma vetsi kroutak jak 1,8, tak by s tim problem ctyrkolka mit nemela... ale ta prevodovka, to teda tezko rict... prece jen rozdil je tam velky...
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downgrade V6
KDB to je mi líto... ale to nevím.

Kde přijít k dobrému KV6 motoru.
Já bych hledal spíš v Anglii než ve staré Evropě...
Jinak - sorry, ale nedá mi to: právě naopak. Ty motory mají stejný vrtání - 80.00mm. To aby se vyráběly jen jedny písty.
Takže 2,5 má zdvih 82,8mm... a tím dosahuje docela normálního b/s poměru skoro 1. (přesně 0,97) Pro srovnání odolnej (ale těžkej) Mercedes má tenhle poměr 0,9 rovných.
Dvoulitr má zdvih sníženej až na 66mm... takže tenhle poměr má zvěrských 1.21. V tom už ho trumfne jenom Alfa Romeo u své 2,5, kde ho má 1,29... ale tam jsou zase válce jen pod úhlem 60 stupňů, zatímco Rover má válce široce rozevřené na 90 stupňů...
1.8 nemá automat... a na manuální převodovce má tak lehkej stálej převod, že si s těma kilama poradí! I ten dvoulitr by si poradil... s manuálem - nebo aspoň s vlastním stálým převodem. Takhle zblbne. Myslím ten automat zblbne. Patrně vyhodnotí, že auto jede pořád do kopce nebo s vlekem, takže místo 5 rychlostí bude řadit max 4...
Ale jak říkám - to jsou jen takové "hraběcí řeči". Motor se zárukou sehnat nedokážu.
( to znamená, že už tohle téma opouštím...
)

Kde přijít k dobrému KV6 motoru.
Já bych hledal spíš v Anglii než ve staré Evropě...
Jinak - sorry, ale nedá mi to: právě naopak. Ty motory mají stejný vrtání - 80.00mm. To aby se vyráběly jen jedny písty.
Takže 2,5 má zdvih 82,8mm... a tím dosahuje docela normálního b/s poměru skoro 1. (přesně 0,97) Pro srovnání odolnej (ale těžkej) Mercedes má tenhle poměr 0,9 rovných.
Dvoulitr má zdvih sníženej až na 66mm... takže tenhle poměr má zvěrských 1.21. V tom už ho trumfne jenom Alfa Romeo u své 2,5, kde ho má 1,29... ale tam jsou zase válce jen pod úhlem 60 stupňů, zatímco Rover má válce široce rozevřené na 90 stupňů...
1.8 nemá automat... a na manuální převodovce má tak lehkej stálej převod, že si s těma kilama poradí! I ten dvoulitr by si poradil... s manuálem - nebo aspoň s vlastním stálým převodem. Takhle zblbne. Myslím ten automat zblbne. Patrně vyhodnotí, že auto jede pořád do kopce nebo s vlekem, takže místo 5 rychlostí bude řadit max 4...
Ale jak říkám - to jsou jen takové "hraběcí řeči". Motor se zárukou sehnat nedokážu.

( to znamená, že už tohle téma opouštím...

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downgrade V6
Podle specifikace mají oba motory shodné vrtání 80 mm, ale 2.5 má větší zdvih 82.8 mm oproti jen 66 mm u motoru 2.0.
EDIT: koukám, že budu muset pořídit rychlejší internet, abych to příště stihl
EDIT: koukám, že budu muset pořídit rychlejší internet, abych to příště stihl

Re: Downgrade V6
Zdvih je jasnej, ale zmínka byla o ojnicích a ty má logicky delší 2.0l ....?
To když jsem psal, že mezi motory není mechanický rozdíl , myslel jsem 2.5l Free a MG ZT 190.
Rozdíl mezi 2.0 a 2.5 znám....
Zpřevodování v tom právě hraje důležitou roli, nepodařilo se mi zjistit zpřevodování automatu 75 2.0 - nemáte někdo přístupný RAVE ?
Ideálně i zpřevodování k R75 1.8 s automatem ?
To když jsem psal, že mezi motory není mechanický rozdíl , myslel jsem 2.5l Free a MG ZT 190.
Rozdíl mezi 2.0 a 2.5 znám....
Zpřevodování v tom právě hraje důležitou roli, nepodařilo se mi zjistit zpřevodování automatu 75 2.0 - nemáte někdo přístupný RAVE ?
Ideálně i zpřevodování k R75 1.8 s automatem ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Downgrade V6
Maxi...on má něco skladem ? Německy neumím ani za nehet 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Downgrade V6
Tak pokud je ten motor jak novej a mozna i lepsi
tak to ta cena za to stoji... lepsi jak kupovat novy auto, ktery uz z dilny Rovera byt nemuze, ne? 


Re: Downgrade V6
Maxi, to by stálo za úvahu - samozřejmě podle toho, co všechno do repase patří. Mám jeden kleklej na ojniční lágr, najeto dost- 230.000), ale na 99% s dobrým blokem.
V D je na prodej zbořený Free 2005/57.000km, ale bohužel přes střechu, tudíž velká šance, že motor běžel bez oleje.
Uvažoval jsem přivézt i Free z Anglie (dá se kolem 2.000liber)....ale zase je to o tom, že do motoru v případě KV6 nikdo nevidí.
Měl jsem celý auto z D, najel jsem s ním 1500km, motor tichý, čistý, přendal se a za 5.000km zakukal ojniční lágr.
Další byl samotnej motor z GB, najeto 80000, čisťounkej, a od nasazení klepe pravděpodobně pístní čep a asi i lágry (sání s VIS jsem dal nový).
20 let se hrabu v autech, motorů mi už pár prošlo rukama, ale něco podobnýho se mi nestalo.
V D je na prodej zbořený Free 2005/57.000km, ale bohužel přes střechu, tudíž velká šance, že motor běžel bez oleje.
Uvažoval jsem přivézt i Free z Anglie (dá se kolem 2.000liber)....ale zase je to o tom, že do motoru v případě KV6 nikdo nevidí.
Měl jsem celý auto z D, najel jsem s ním 1500km, motor tichý, čistý, přendal se a za 5.000km zakukal ojniční lágr.
Další byl samotnej motor z GB, najeto 80000, čisťounkej, a od nasazení klepe pravděpodobně pístní čep a asi i lágry (sání s VIS jsem dal nový).
20 let se hrabu v autech, motorů mi už pár prošlo rukama, ale něco podobnýho se mi nestalo.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Downgrade V6
Maxi, to by jsi byl zlatej 
Co jsem se dopátral po zahraničních forech, tak HGF KV6 postihuje, ale nebývá to fatální. Bývá potíž právě s odejitými lágry, a co je zajímavé postihuje to hlavně 75(ZT), v ZS o tom nikdo nepsal...

Co jsem se dopátral po zahraničních forech, tak HGF KV6 postihuje, ale nebývá to fatální. Bývá potíž právě s odejitými lágry, a co je zajímavé postihuje to hlavně 75(ZT), v ZS o tom nikdo nepsal...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Downgrade V6
Maxi, díky. Každá informace je dobrá.
V6 je odhadem do 5% ze všech provedení, v Čechách je to jen pár kousků.
V6 je odhadem do 5% ze všech provedení, v Čechách je to jen pár kousků.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Downgrade V6
Jojo.. Tahle 2.5lka je fakt dost nepovedenej motor a kupodivu Rover nejní jedinej který si ho montoval do vlastních vozů. Dělám dost Kie Carnivaly, a Kia ho kupovala od ROVERU do tohoto modelu.. A mohu jen potvrdit, že člověk, který si kdy koupil Carnivala s tímhle motorem musí mít buď nejmíň dva motory doma připravený na přehození, nebo velmi naduclanou kapsu financema a pevné nervy, kdy mu stále auto stojí v servise.. A kdekoli a na jakékoli inzerci je daný vůz s touhle motorizací, je jich 70procent s motorem KO... A nikdo nedokáže říct, proč a z jaké příčiny se tak serou.. Jednou dojedete bez jakýchkoli problémů domu, a druhý den, jakoby vám přes noc někdo vyměnil motor a nastane PROblém.. A i do tohoto typu auta, je velikej problém sehnat funkční motor, a hlavně cena je okolo 50tisKč... Takže , vlastně mě docela zaujala tahle debata na výměnu 2.5L za 2.0L... Dost by se tím myslím změnilo a dosti lidem i ulevilo, kdyby to šlo.. A myslím, že by ten slabší motor neměl mít takovej velkej problém s tímto autem... Tak kdo to zkusí jako první..?:-)