MG ZR alias ZeRo by Miskjo
MG ZR alias ZeRo by Miskjo
.......na strane číslo 4 začína éra môjho života s MG ZR 105.......
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Autobazar Záchod neznám (členové z Náchoda prominou), auto jsem neviděl, ale pár postřehů z inzerátu. MG ZR s motorem 1.4 má podle výkonu v koních označení ZR105, nikoliv ZR140. Auto má pošlapaný podlahový koberec (přinejmenším u řidiče), protože z něj někdo vybrakoval koberečky a bazarnické prase si tam nedalo ani lepenku. Informace o stavu a výměně jednotlivých částí psal někdo bílou barvou přímo na kryty v motorovém prostoru, místo do servisní knihy nebo na nějaký štítek.
Suma sumárum, to auto nemusí být zlé, ale bazarník nemá tušení, co prodává a na co sáhnul, to stihl nejspíš zmršit. Zachraňte ho někdo dřív, než bude pozdě
Suma sumárum, to auto nemusí být zlé, ale bazarník nemá tušení, co prodává a na co sáhnul, to stihl nejspíš zmršit. Zachraňte ho někdo dřív, než bude pozdě

-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
@Andern souhlas ! Jinak myslím pěkný kousek.Ale chce to pořádně prohlédnout.Jinak to bazarnické radio od vietnamců to je hnus !
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Vyžádal bych v bazaru slevu za to rádio, které bych jim tam klidně nechal a pořešil to např. takto:
http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=18&t=4991
http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=18&t=4991
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Tenhle uz je pozink... s tim tesnenim je problem v tom, ze ve vyrobe se tam montovalo ne zrovna stastne tesneni a koliky, mensi problem je i s termostatem a je temer pravidlem, ze do 150000km se to projevi, takze pokud s tesnenim neni problem driv, urcite je moudre ho vymenit po 100000km... pokud toto ma najeto tolik, kolik pisou, tak to snad neni aktualni... ale zalezi na stavu a hodne zalezi na tom, jak bylo s autem zachazeno...
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
je zde na prodej 1.8 VVC... tak proč 1.4? spotřeba je obdobná díky promněnému časováni u 1.8VVC...
http://www.sportovnivozy.cz/14813-mg-zr-160-vvc-teplice , dnes jsem snižil cenu.... zde na klubu nechám za 90tis možnost zařízení splátek...
http://www.sportovnivozy.cz/14813-mg-zr-160-vvc-teplice , dnes jsem snižil cenu.... zde na klubu nechám za 90tis možnost zařízení splátek...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
No to já bych bral asi to VVC, akortá první věc je že bych musel vybrakovat ty blbosti co tam zabíraj místo v kufru, ty by se navíc daly určitě zpeněžit. Auto s motorem VVC má totiž cenu a není to věc lehko dostupná, narozdíl od auta s motorem 1.4 16v.
O rozdílu ve svezení ani nemluvit.
O rozdílu ve svezení ani nemluvit.
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte led 05, 2010 12:09
- Bydliště: Letohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Kdybych jel koukat ze slovenska, tak bych to okouknul v náchodě, pak zajel do teplic a můžeš se rozhodnout ne? Jet dálku jen kvuli jednomu autu se nemusí vyplatit, český bazary to je past vedle pasti...
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW



- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Taky se mi líbí
Není tam zas tolik úprav.Xenony se stejně vždycky hodí,tak jako folie na okna,že ti do auta ve městě nikdo nebude vidět.Jenom ta baterka Optima stojí 5000kč
ta ti tam vydrží ještě dalších 10let!!Vím o čem mluvím,já je totiž prodávám,ale mám i zkušenosti!!Je zcela bezúdržbová,takže na baterku zapomeň 
A teď,když začínáš uvažovat jestli jít do silnějšího auta nebo ne,tak už je rozhodnuto
sice si třeba koupíš to 100koňový,budeš s ním tak měsíc jezdit,budeš si říkat,to je super jak to jede,mně to stačí,ale po chvíli Tě to určitě omrzí a budeš si jen říkat kurňa,že já si nekoupil to silnější
vím o čem mluvím 



A teď,když začínáš uvažovat jestli jít do silnějšího auta nebo ne,tak už je rozhodnuto



Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
No podvozek na ZRku je uz v zakladu tvrdy dost, ale nic ti nebrani tam dat mekci pruziny...
Co se tyka servisu 1.4 vs. VVC, rozdil je akorat v hlave, s kterou u VVC problemy (snad opet krom tesneni) nebyvaji... toho bych se opravdu nebal...
Co se tyka servisu 1.4 vs. VVC, rozdil je akorat v hlave, s kterou u VVC problemy (snad opet krom tesneni) nebyvaji... toho bych se opravdu nebal...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW
Souhlas s Trundou, navíc když to auto překopeš na originál, a ty kvalitnější věci prodáš, tak na tom snad ještě i vyděláš.
Xenony jsou předpokládám HID, takže jejich odmontování je, předpokládám, práce tak na slabou hodinku. Opět ti zůstane v ruce něco co můžeš zpeněžit.
Jasně že auto může jezdit celej rok každej den, v čem spatřuješ problém?
Xenony jsou předpokládám HID, takže jejich odmontování je, předpokládám, práce tak na slabou hodinku. Opět ti zůstane v ruce něco co můžeš zpeněžit.
Jasně že auto může jezdit celej rok každej den, v čem spatřuješ problém?