214i, samá závada
Re: 214i, samá závada
V Barumce jsem byl, dostal jsem i barevný graf jak na tom jsou. Jenže jsem platil 1Kč.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: 214i, samá závada
Možná by mi ani nevadilo, že to plave, spíš mám pocit, a zní to jako velká blbina, že nemám úplně dobře kulatý kola, jako kdyby byly šišatý. Takový divný houpání. Nic úplně zásadního, stejně jezdim docela pomalu, na dálky se s tím nechystám, ale jak hodně jezdím Nuslema, tam by zřejmě ty tlumiče na frak dostat mohly. Myslim, že čepy měněný mám, jen nevim, jestli v kole nebo v řízení..pokud to není to samý...zeptám se v servisu, stejně tam zas musím, totálně se mi zavřel kufr, už několik měsíců nejde otevřít. Samozřejmě se zablokoval hned po návštěvě servisu při přezouvání auta
)) A další žárovička přestala svítit, tak návštěva to jistí. Jo a dnes se mi zdálo, že jsem dostala krásnýho Tourera v modrý barvě...a ve světlý kůži, přičemž netuším, co bych s ním ve světlý kůži dělala, když by to ti čokli ihned strašně umazali
)) Zřejmě je to znamení, že potřebuju kombíka.


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
taky ti mohli blbě vyvážit kola...
Re: 214i, samá závada


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Já jsem reagoval na to že se jí zdá že má šišatý kola(už jsem měl tu čest si to vyzkoušet). To je jedno, na dálku a z tohohle popisu nic nevykoumeme, tohle chce fakt aby se na to někdo podíval.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada

Jak za starých časů... diagnostika pohledem do křišťálové koule!

A všimněte si, že my chlapi takhle blbneme, akorát když se zeptá dáma...

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Jinačí už to nebude, ale i blbej nápad je lepší než žádnej nápad. Jinými slovy, lepší blábolit než mlčet. 

Re: 214i, samá závada
Lepší zajet do servisu. I kdyby jsi věděla co to je, tak si to před panelákem sama asi opravovat nebudeš. 

http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Ale to nebyla ktitika!Tommi_82 píše:Jinačí už to nebude, ale i blbej nápad je lepší než žádnej nápad. Jinými slovy, lepší blábolit než mlčet.
Ale nostalgie...

Re: 214i, samá závada
Kdepak, nešlo mi o diagnostiku po netu, spíš jen, jestli je pravděpodobný, že takovejhle dojem z chování auta můžou mít na svědomí i tlumiče. Spíš asi, na co se mám tak nějak předpřipravit - po zkušenosti s minulou starou rozbitou fiestou, kdy mi ale v servisu opravili úplně všechno za hodnotu mnohem vyšší než mělo celé auta a já věřila tomu, že je to fakt potřeba, se raději jen orientačně zeptám. Prostě když mám pocit, že nemám úplně kulatý kola, zřejmě nepůjde o závadu v motoru, jestli mi rozumíte, co tím chci říct
))

Re: 214i, samá závada
Veru, pokud se ti zdá, že se auto jakoby vlní (vrtí ) ze strany na stranu - nejlíp je to cítit při pomalé jízdě, tak je naražené některé kolo, nebo prasklý kord některé pnematiky..
Kdyby jsi měla v profilu odkuď jsi, určitěby se ti na autí někdo podíval
Kdyby jsi měla v profilu odkuď jsi, určitěby se ti na autí někdo podíval

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: 214i, samá závada
Trochu zaoponuju, že se i s mrtvejma tlumičema dá jezdit......dá, ale nejen, že komfort je tahu (podvozek přestane žehlit nerovnosti, ale důsledně vymete každou díru), ale hlavně je auto nebezpečnější ( nedrží stopu - odskakuje, rapidně delší brzdná dráha...). Tlumiče nejsou vidět, ale jedna z nejdůležitějších věcí pro dobrou ovladatelnost auta.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Jezdit se dá, já jezdím taky. Člověk s tím ale mí počítat a přizpůsobit tomu styl jízdy.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
hm ... a hlavně je co nejdřív vyměnit, když o tom navíc ví.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 214i, samá závada
No nevím, kdysi bylo mé přibližovadlo do deště a sole Š110l a tam mi po čase uhnil přední tlumič ve spodním uchycení v rameni (moc práce měnit zahnilé rameno) a jezdil sem s tím celou dobu. Jediný co bylo znát, že když sem vlítnul rychle mezi garáže, zhouplo se to tak, že sem s ehlavou praštil do stropu. Takže i se třema a dokonce mrtvejma tlumičema se dá jezdit...mimochodem to bylo super auto




2x Rover 620ti