Cukání motoru
Re: Cukání motoru
Ale kvůli palci nebo svíčkám mu asi přístroje poblikávat nebudou
Re: Cukání motoru
Netuším jak se dá rozpoznat špatný palec rozdělovače,ale je to vyčištěné.
Kabely ke svíčkám mám proměřené 4kohm-6kohm. Dočetl jsem se,že špatné by to bylo kdyby to přesahovalo 10kohm,jinak špatné asi taky nijak nezjistím.
V lambdě se vůbec nevyznám,jak se dá proměřit,krom snad diagnostikou,či osciloskopem,což ani jedno nemám a vyznačovalo by se to spotřebou snad nad cca 10l,jelikož mám LPG a v tomto období pořád po sněhu,tak jsem na cca 9l a mám nové svíčky Champion eon 2,startují takřka stejně jako předešlé (NGK) a mám menši spotřebu,sic v dc a po dvou nádržích,ale je to znát.
Kabely ke svíčkám mám proměřené 4kohm-6kohm. Dočetl jsem se,že špatné by to bylo kdyby to přesahovalo 10kohm,jinak špatné asi taky nijak nezjistím.
V lambdě se vůbec nevyznám,jak se dá proměřit,krom snad diagnostikou,či osciloskopem,což ani jedno nemám a vyznačovalo by se to spotřebou snad nad cca 10l,jelikož mám LPG a v tomto období pořád po sněhu,tak jsem na cca 9l a mám nové svíčky Champion eon 2,startují takřka stejně jako předešlé (NGK) a mám menši spotřebu,sic v dc a po dvou nádržích,ale je to znát.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru
Já když měl plynovou 114 tak sem nic moc neresil a jezdil ale někdy když jsem to měl hodně ohřatý tak to cukalo i v záběru dost hnusně a nakonec to přestalo davat jiskru a bylo to jenom palcem, ale je pravda, že jestli blikaj budíky tak to je určitě někde jinde Asi sem to nečet dostatečně pozorně
Re: Cukání motoru
mbures89 píše:Zdravím.Mám docela zajímavý problém,tak jsem zvědavý,zda s tím má někdo zkušenost.
Elektronika v autě mi poblikává(např.hodně rychlý stroboskop) ,když na chvíli zastavím (třeba semafor) tak po chvilce to přestane,jde to také cítit na motoru,že šlape čistěji a necuká sebou,když stojím,tak na motoru jde poznat stejné tempo jako poblikávání ,když nepoblikává,tak už nic necítím a neslyším a jede jak má.Taky to poznám hlavně na 3 a 4 převodový stupeň (při určité rychlosti,nikoli zpomalování,či razantní zrychlování) ,že to mírně pocukává jakoby stejně s tím poblikáváním.Svíčky nové (přestalo znatelnější cuknutí u 4tis.ot. + ),vzduchový filtr nový,krokový motorek vyčištěn (ikdyž se mírně jehlan s tím plastem na kterém je pootáčí,cca 1-2mm,netuším zda to nevadí) ,škrtící klapka vyčištěna,rozdělovač vyčištěn,rozvody od rozdělovače po svíčky změřeny ( od 4k do 6k ohm) ,nové ukostření (staré bylo na asi 7 vláknech).
Není to nic,bez čeho by se nedalo vydržet,ale není nad to,když vše správně funguje.
Za jakoukoliv radu budu vděčný
Před rokem jsem měl podobnej problém že mi pohasínala palubka a zpomaloval a zrychloval ventilátor.
Nakonec jsem zjistil že mám totálně vysmaženej konektor na altíku, kde to jiskřilo jak prskavka.
Bohužel to vzalo sebou jednu diodu na můstku, takže jsem můstek vyměnil konektor předělal a vše v pořádku.
Tak se zkus mrknout tam.
Re: Cukání motoru
Dneska proběhla výměna brzd a bavil jsem se o tom s mechanikem,že to opravdu může být dioda,že ten můstek blbne,sám se divil,že někdy to dělá,někdy ne.
Toť otázka,jestli je to veliký problém a nechat to hned opravit,nebo to ještě vydrží do jara,kdy se bude měnit výfuk a zrovna to tam nějaký den nechám.
Ale určitě díky za další inspiraci.
Toť otázka,jestli je to veliký problém a nechat to hned opravit,nebo to ještě vydrží do jara,kdy se bude měnit výfuk a zrovna to tam nějaký den nechám.
Ale určitě díky za další inspiraci.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: Cukání motoru
No jestli to dělá ta dioda tak to zjistíš jednoho krásného den, až příjdeš k autu a to bude totálně mrtvé.
Tak jak já, nerozsvítila se ani kontrolka. Dioda se prorazila v závěrným směru a totálně vymlátila baterku.
Divné je to že do práce jsem dojel normálně, takže se to muselo stát, když auto stálo na parkovišti.
Přes kabely to šlo ještě nastartovat, ale ujel jsem tak půl kiláku a už jsem volal odtah.
Naštěstí to chcíplo asi 200m před křižovatkou. Doma jsem připojil jinou baterku a jak už jsem říkal, prskavka hadr.
Tak jak já, nerozsvítila se ani kontrolka. Dioda se prorazila v závěrným směru a totálně vymlátila baterku.
Divné je to že do práce jsem dojel normálně, takže se to muselo stát, když auto stálo na parkovišti.
Přes kabely to šlo ještě nastartovat, ale ujel jsem tak půl kiláku a už jsem volal odtah.
Naštěstí to chcíplo asi 200m před křižovatkou. Doma jsem připojil jinou baterku a jak už jsem říkal, prskavka hadr.
Re: Cukání motoru
Tak to v tom případě už nemám žádnou inspiraci kde je problém :-/
Ale asi na ten alternátor se to bude chtít podívat Prostě kuriózní chyba někde.
Ale asi na ten alternátor se to bude chtít podívat Prostě kuriózní chyba někde.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: Cukání motoru
Ahojte, prosím vás chtěl jsem se zeptet, procházím tady forum a našel jsem, že bavíte o cukaní či nečem takové. vlastním Rover 200 Rf , kterého jsem sehnal nedávno. Auto bylo dovezené z Itaálie a u nás 1,5 roku stálo v bazaru. Mělo najetých poctivých 97 000. A z počátku bylo a stále ještě je takové tuhé. Jako by byla ještě tuha nebo pilepená spojka. ( cukne to) ale pomalu odeznívá. Ale co mi vadí je¨, že při řazení nebo když hodne rychle pustím spojku, nebo dupnu na plyn, tak to hodne cukne. opravdu hodně. od koupi jsem na něm nalítal 4000 km ale Dělá to stále. Myslím si, že bude špatný SilentBlock na mototu. Motor cuká to je samozdřejmost. Ale netuší nkdo zda by to mohl dělat ten Silentblock? Když tak dlouho stál? Děkji za rady. Mějte se.
Re: Cukání motoru
Silentbok to dělat může, ale ten nemá nic společného s tím, že auto dlouho stálo.
R 400 SDI 99