Problémy s mým "angličákem"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Není to až tak problém, spíš mne zajímá co to může být... Už dříve, jsem si všiml, že za jízdy něco, a to doslova "cvrliká" v palubovce. Ale jen když přišlápnu/přidávám plyn, když jej pustím tak to přestane.. Samo potichu hrající rádio to přehluší jako nic ale poslední dobou mě to začíná vadit (asi fotrovatím nebo co)..
Ventilátor topení to není, dělá to ikdyž je vyplý i když je na 1. či 2. úrovni.. 3. to už přehluší..
Co by to tak mohlo být? Napadlo mne, že to vychází z ŘJ kdy cvrliká řídicí obvod pro vstřiky a dělá to jak na plyn, tak na benzín.. (sám ani nevím kde je v R620 ŘJ)
Potom jsem našel v palubovce v části tunelu pod/za rádiem na levé straně nějaký černý čudl/tlačítko.. Nevíte k čemu to je?
Ventilátor topení to není, dělá to ikdyž je vyplý i když je na 1. či 2. úrovni.. 3. to už přehluší..
Co by to tak mohlo být? Napadlo mne, že to vychází z ŘJ kdy cvrliká řídicí obvod pro vstřiky a dělá to jak na plyn, tak na benzín.. (sám ani nevím kde je v R620 ŘJ)
Potom jsem našel v palubovce v části tunelu pod/za rádiem na levé straně nějaký černý čudl/tlačítko.. Nevíte k čemu to je?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
Možná to je tlačítko, který při nehodě odpojí přívod paliva.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s mým "angličákem"
Pokud si to ještě pamatuju, tak tohle tlačítko má šestistovka úplně vlevo u nohou řidiče ... tam, kde je odkládací plocha pro levou nohu. Nenašel jsi náhodou konektor pro připojení diagnostiky? Ten je v těch místech.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
LANiN píše: Potom jsem našel v palubovce v části tunelu pod/za rádiem na levé straně nějaký černý čudl/tlačítko.. Nevíte k čemu to je?
Jka píše kolega, je to tlačítko na resetování odpojení paliva při nehodě. Raději nepotřebovat nikdy to tlačítko použít
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
týjo . by mě zajímalo kdo bude mít ten čas při nehodě hledat a mačkat nějaký tlačítko
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Podle mého, když ho budeš jednou potřebovat, po svejch neodjedeš a buď ho vyresetujou v servisu po opravě a nebo si s ním bude hrát zaměstnanec vrakoviště
2x Rover 620ti
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s mým "angličákem"
LANiN -- to nebudeš hledat, PŘI nehodě, ale PO ní ... při nehodě ti systém automaticky odpojí přívod paliva, aby nedošlo k požáru, explozi atd. Potom to tím tlačítkem můžeš zase zprovoznit.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jojo, vážně to tak funguje, při rozebírání auta sem to našel v odpojeném stavu.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Po dloouhé odmlce se opět ukazuju
prvně, ovladač k centrálu mi umřel .. vyměnil jsem ten uplomený odpůrek FOTO a ovladač asi týden fungoval snad na 10metrů bezvadně a potom asi kleknul a přestal vysílat (kontrolováno přez foťák v mobilu) baterky nové, žádný studěňák asi byl mikročip v pokročilém stádiu a dodáním odporu jsem mu pomohl .. napadá mě ještě zkusit vyměnit IR diodu, možná to pomůže..
Po výměně zadních lemů se mě už nerosí okna, v kufru i po vydatných deštích sucho
Těsnění pod palicí nakonec asi bude chytlý.. Za celou zimu jsem dolil +- 0,5l vody, což mě mrzí ale i navzdory tomu, se auto chová bezproblémů, emulze na víčku se nedělá a sem tam nechytne na první škyt ale vinu přikládám starým kabelům a svíčkám.. Až bude tepleji, mám domluvenou generálku hlavy, seřízení ventilů + těsnění u kamaráda za levný peníz, hlavu si přetěsním sám vercajk na to mám a podle financí půjdou i šály na klice + přetěsnit vanu + vodní pumpa..
To je tak asi vše co jsem měl na srdci
prvně, ovladač k centrálu mi umřel .. vyměnil jsem ten uplomený odpůrek FOTO a ovladač asi týden fungoval snad na 10metrů bezvadně a potom asi kleknul a přestal vysílat (kontrolováno přez foťák v mobilu) baterky nové, žádný studěňák asi byl mikročip v pokročilém stádiu a dodáním odporu jsem mu pomohl .. napadá mě ještě zkusit vyměnit IR diodu, možná to pomůže..
Po výměně zadních lemů se mě už nerosí okna, v kufru i po vydatných deštích sucho
Těsnění pod palicí nakonec asi bude chytlý.. Za celou zimu jsem dolil +- 0,5l vody, což mě mrzí ale i navzdory tomu, se auto chová bezproblémů, emulze na víčku se nedělá a sem tam nechytne na první škyt ale vinu přikládám starým kabelům a svíčkám.. Až bude tepleji, mám domluvenou generálku hlavy, seřízení ventilů + těsnění u kamaráda za levný peníz, hlavu si přetěsním sám vercajk na to mám a podle financí půjdou i šály na klice + přetěsnit vanu + vodní pumpa..
To je tak asi vše co jsem měl na srdci
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Co myslis tim, ze jsi testoval ovladac fotakem mobilu???
Re: Problémy s mým "angličákem"
když "zmáčkneš" ovladač a IR diodu nasměruješ přez jakýkoliv foťák či kameru, tak jde vidět že dioda "svítí".. Foťák to vidí jakoby světlo zkus to a uvidíš že nekecámTrunda píše:Co myslis tim, ze jsi testoval ovladac fotakem mobilu???
Máte nějaký TIP jak vytáhnout zadní repro v R600?? Já se na to koukal zběžně ale spodem v kufru to asi nepůjde, tak asi zevnitř?? Nechci poškodit ten rámeček/plast kolem v plátu tak se radši ptám
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Ten plastovej kryt lehce sundáš, už si to nepamatuju, ale šlo to lehce, oba sem si pěkně vypral ve vaně a změna byla veliká Pak už tam jdou vidět repráky a musej jít normálně vyndat
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
Jo tak to urcite nezkusim, protoze ja urcite IR ovladani nemam
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s mým "angličákem"
Někde možná jo ... třeba k televizi, tam by to mělo fungovat taky.
Re: Problémy s mým "angličákem"
No to jo jenze dalkovym ovladanim na nasi supr televizi auto neotevru