MG 6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG 6

Příspěvek od Petr.stefl » stř bře 16, 2011 10:22

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG 6

Příspěvek od Trunda » stř bře 16, 2011 10:32

... no teda to fakt zadnej zazrak neni.. 5ti rychlostni manual mozna v anglii staci, ale v evrope ani nahodou... - velke minus, malej kroutak a velka vaha - minus... no ja nevim, ale na tom aute nevidim nic moc vyhodneho :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG 6

Příspěvek od Petr.stefl » stř bře 16, 2011 10:47

Nesrovnávej takový hlouposti.Každej kouká jen na spotřebu a na cenu.A Mg může sakra konkurovat. mir:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG 6

Příspěvek od Trunda » stř bře 16, 2011 11:01

spotreba => na tu aby zakaznik naletel, musi bejt blbej jak troky... turbovy motory maj vzdycky papirove malou spotrebu, ale realita je krute jina...
cena => tahle cena nezakryje fakt, ze oproti konkurenci budou servisy a dily hure dostupnejsi

... podle meho nazoru jediny, cim by mohli konkurovat, je kvalita... ale pokud kvalita bude nevalna, tak to moc slavne nevidim...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG 6

Příspěvek od Petr.stefl » stř bře 16, 2011 11:13

Jenže spotřebu budou mít úměrně vyšší všichni stejně v tý kategorii.To já nesrovnávám 1,2HTP a 1,8T.
Cena?Když bude auto levný a dobrý tak se bude prodávat a servisy porostou.Co už jinýho by mělo být lepší než cena?to přeci nejde,aby bylo auto drahý a čekalo se co se bude dít.
Kvalita?Pokud je težký tak to o něčem svědčí.Logan to není.A dělat závěry z fotek přeci nejde.Nechme tomu průběh.Ale pokud už to budou všichni hanit hned od začátku,tak si to dobrý jméno nevytvoří.Propagace je důležitá,ikdyž se třeba někomu nelíbí.Fabie se u nás prodává jen kvůli tomu,že to je ŠKODA,kdyby to byla třeba Honda tak si jí nikdo nekoupí,protože je to auto neskutečně ošklivý a nezajímavý auto.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG 6

Příspěvek od KDB » stř bře 16, 2011 11:29

V krátkosti :
Parametry jsou někdy dost zavádějící.....když se lépe podíváš, zjistíš, že MG má i přes tady uváděnou handicapovou váhu a výkon velmi slušné zrychlení a spotřebu, takže spíš je někde v údajích zakopanej pes.
Papírový výkon není vše. Doma máme 1.4TSI od WV a ač je na tom papírově lépe než K 1.8 MPi (90Kw/215Nm - 88Kw/165Nm) reálně je to chcíplá mrcha. Opravdu zabere až kolem 4000 a v 5300 už ztrácí dech, MPi zatáhne už od 2500 a jede do 5500, potom ztrácí drajw, nicméně pořád ještě s chutí doběhne k omezovači.U TSI už mám nad 5500 pocit trápení a neochoty.
A šestikvalt je v podstatě východisko z nouze pro vylepšení spotřeby. Jediný plus je, že i benzín točí na 6tku při 140 nějakých 2500ot - ticho a o něco meší spořeba.
Dá se říct, že K, díky pružnosti si bohatě vystačí s 5Q. Jedině na dálnici by to byl přínos.....ale osobně ho klidně oželím.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: MG 6

Příspěvek od KDB » stř bře 16, 2011 11:41

Ještě k převodovkám.....pro mě osobně je 6Q od WV zklamání a marketingový tah. Nesedí mi odstupňování, schema řazení....a abych nebyl podezírán z staromilství...když jsem se intenzivně věnoval škodovkám (do r.v. 1990) tak ihned, jak to bylo dostupné, jsem implantoval 5Q místo 4Q. Byl to totiž praktický přínos. Tady, když srovnám klady a zápory, vychází mi mínus.
Převodovka musí být vždycky naladěna k charakteru a charakteristice motoru, využití a zaměření auta jako takového .A to jestli je, nebo není, se z marketingových letáků nikdy nedovíme.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG 6

Příspěvek od Trunda » stř bře 16, 2011 12:18

... no ja mam ale overene, ze v anglii, kde maji mensi povolene rychlosti a to na dalnici o hodne vic jak tu, jsou prevodovky v Roverech naladene optimalne... i na dalnici ta petka staci... ale tu mi na dalnici petka chybi jak sul... to ze v nekterych aute jsou 6ky o nicem, to je fakt (jel jsem treba s Lexusem IS200 a to zprevodovani byla teda docela katastrofa a sestka se od petky nedala poznat)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG 6

Příspěvek od AnderN » stř bře 16, 2011 12:27

auto.cz píše:... SAIC společně se značkou MG získala i .................. MacPherson ...
A další perly ... značku MG koupil Nanjing, pokud je mi známo, a ten pán se jmenoval McPherson. Koncem minulého roku se taky mluvilo o tom, že výroba MG TF byla ukončena pro nezájem zákazníků, takže žádná výroba po 16 letech.

Těm údajům v tomhle novinářském slintu bych moc nevěřil. Kupříkladu deklarovaná max. rychlost se mi zdá až podezřele nízká a nemyslím, že by to bylo převodovkou.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG 6

Příspěvek od Trunda » stř bře 16, 2011 12:36

Ondro, oni mysleli 16 let od debutu...
... aby auto-novinar napsal MacPherson... to je fakt ulet :-D Ta maximalka se mi taky nezda... jenze on je to stejne vzdycky zavadejici udaj... takze na tom nesejde...
... kazdopadne jsem ale myslel, ze se MG bude snazit spis konkurovat sportovnejsim verzim techto aut (Octavia RS, Focus RS, atd.) Navic tim by v Anglii oslovili mnohem vic, jak tuctovym autem... me tohle auto proste zadnym nadsenim nenaplnuje :-( ... budu doufat, ze prekvapi a to pozitivne.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG 6

Příspěvek od Petr.stefl » stř bře 16, 2011 12:37

Já myslím,že 6-kvalt je dobrej tak akorát na snížení spotřeby na dálnici o 0,2l .Jinak pohodová jízda s ním určitě není,když musíte pořád přeřazovat jak o život.Já bych se svojím ZS na šestku kopec na dálnici asi nevyjel,jak mám malej výkon v nízkých otáčkách.
Články se nemůžou nikdy brát doslova.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG 6

Příspěvek od Trunda » stř bře 16, 2011 12:40

Pri 140kmh mam 4000 otacek, takze snizeni o pul tisice by bodlo, protoze v tech otackach je vykon nejoptimalnejsi vzhledem ke spotrebe... a do kopca by to bylo akorat...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG 6

Příspěvek od Petr.stefl » stř bře 16, 2011 12:43

Mg 6 měl být Rover,z něho pak mohlo vzniknout MG.
Octávia RS,Focus RS mají taky základ v běžným autě,protože jinak jsou to hrozně neekonomický auta,když se jich proti normálním verzím prodá mnohokrát méně.
MG,ale přeci řeklo,že se chce jednou zase dostat ke sportovním kořenům,jen prostě potřebujou peníze na začátek,aby mohli něco uspokojivýho vytvořit.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG 6

Příspěvek od Petr.stefl » stř bře 16, 2011 12:46

Já mám při 4000ot. 150 km/h nebo 155 km/h teď nevím.
3500ot. mám při 130 myslím a do kopců mám co dělat,abych to udržel na 130 a neměl pedál plynu na podlaze.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG 6

Příspěvek od Trunda » stř bře 16, 2011 12:50

... jenze anglani jsou za takovy auta ochotni platit... chapu, ze je to o penezich, ale kdyby si aspon udrzeli osobitost, kterou MG melo... tohle auto se v zaplave Hnujdaju, Kij, Fordu a dalsich levnych plecek strati... obavam se, ze se za takovym autem nebudou lidi otacet jak za tvym ZSkem...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět