MG ZR MKII 160 VVC - sell

Odpovědět
max80

Re: MG ZR 160

Příspěvek od max80 » stř dub 06, 2011 12:37

.

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160

Příspěvek od R4ms3S » stř dub 06, 2011 12:40

shodit to tak o 2cm dolů, kompletní stavitelnej je kolam 30k a to se mi za to fakt dávat nechce :D
no tak asi objednám díly na vzduchovej kit,
pořád ale váhám zda si to poskládat (je to otázka jednoho kolene, delší trubky, filtru pak poohybanyho plechu a nasavaci trubky, ktera vede dolu pod motor) a nebo koupit ten orig K&N, nas kterej se bojím, že nebude pak sedět každej filtr, navíc nemám nic proti K&N, ale chtěl bych nějakou prestižnější značku, jako právě zmiňované Apexi nebo HKS...
a komplentí výfuk je tak za 20k, takže si ještě asi chvilku počkám :)

To Andern: co se tlumičů týče, tak jsou už v serii hodně tvrdé a co jsem koukal po anglickém foru, tak každej píše, že bohatě stačí pružiny :)
To Petr: koukám, že v tom máš jasno! :D

Ale já se ptal čím začít :D
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160

Příspěvek od R4ms3S » stř dub 06, 2011 12:41

A maxi co se podložek týče, tak pořád váhám, pořád hodně váhám, zda do toho jít :)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZR 160

Příspěvek od Petr.stefl » stř dub 06, 2011 12:54

Když jsou peníze.... :lol:
Já bych asi začal taky tím Kitem.Já raději koupil komplet.Počítám s tím,že mi vydrží filtr až do konce naší dlouhý pouti :) aspoň to tak slibují,že má vydržet 1mega kilometrů,pokud se o něj staráš :)
Jednou mi můj známý tvrdil,že je u benzínových motorů potřeba správně dlouhého sacího potrubí,aby vznikl správný tlak.On si hodil do svýho Seata jen tak kuželovej filtr kde bylo místo a přestalo mu to úplně jet.Tak mi to prostě zůstalo v hlavě a kvůli tomu jsem si raději koupil celej kit a měl jsem to úplně bez starostí.Jestli je to pravda to už nezjistím.Někdo tvrdí že ano,někdo že ne.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160

Příspěvek od Trunda » stř dub 06, 2011 12:59

No tak jestli to chces snizit, tak to je jina... ale to ti uprimne fakt nedoporucuju... s takovym autem uz se pak po okreskach jezdit normalne neda a uz vubec ne po Brne... mam to na Kupecku a ty pruziny pujdou pryc... ono i proto, ze by se mi do podbehu nevesly casem 17" kola, ale jak rikam, na sestelovani podvozku pro sportovnejsi jizdu staci nastavitelna tuhost tlumicu... kor kdyz ty tvoje pruziny jsou uz v zakladu tuhe dost... kazdopadne, u snizeni samozrejme dochazi casteji k sednuti na doraz pri prejezdu vetsi nerovnosti a je to fakt hnus... takovy pocit, jak kdyz ti ma vyletet motor z pod kapoty a upadnout kola :-D
Ja osobne bych se vyprdl na vzhledove kravinky a sel do lepsiho performance, takze sani, pripadne vyfuk... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160

Příspěvek od R4ms3S » stř dub 06, 2011 13:04

ta délka má být přesná, měla by, četl jsem o tom dost článků, proto to chci přesně okopírovat a udělat stejně, navíc s praním filtru mám špatné zkušenosti, takže bych ho raději vyhodil potom roce a koupil novej, ale je fakt, že jsem nepral originál K&N, takže teď sakra fakt nevím :D

A co se snižování týče, tak to chci dělat jako jednu z posledních věcí, kdoví jestli, takže asi ten kit a nové matky na kola :)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZR 160

Příspěvek od Petr.stefl » stř dub 06, 2011 13:09

A to nikde nepíšou kterej je lepší?Pro mě osobně je K&N prostě ten nejlepší 8)
A jak jsi to dokazál zničit?Já měl dříve Green i s originál sadou na čistění,dělal jsem to dvakrtát po 7000km a v pohodě.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: MG ZR 160

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 06, 2011 13:13

Co máš proti K&N?????? Stejně ti takový filtr přidá půl koně, který zase ztratíš tím svým samodomo systémem z nějakých trubek.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160

Příspěvek od R4ms3S » stř dub 06, 2011 13:14

no podle testů (hlavně amrických a japonských) má sve odůvodnění proč se do skylinu, hond a třeba subaru dávají značky jako je Apexi nebo HKS, myslím tím pro závodní účely, ale nejsem ani proti K&N, asi koupím ten kit a bude, nemá cenu o tom dál tady polemizovat :)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160

Příspěvek od R4ms3S » stř dub 06, 2011 13:15

To Fishman: nic proti němu nemám, a co se toho kitu týče, tak je to jen box a k němu přivedeno nasávání, nic víc, nic míň ;)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: MG ZR 160

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 06, 2011 13:31

No to nasávání mi přijde nešťastné. Taková roura. Kdyby to bylo alespoň placaté.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160

Příspěvek od R4ms3S » stř dub 06, 2011 13:36

není tam nikde místo, proto to je, tak jak to je... u MK1 se to dá vést alespoň před předním nárazníkem, ale u MK2 bohužel, není žádné místo :?
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160

Příspěvek od Trunda » stř dub 06, 2011 13:43

Tak ze by filtr nemel zadny vyznam, to si zas nemyslim, protoze pokud nasava studeny vzduch a ten pristup k vzduchu je snazsi, tak urcite kroutici moment v nizsich otackach je vyssi... kazdopadne ten zvuk taky neni marny ;-)
... mozna koukni na prispevky Dendyho, ktery si docela vyhrava s MGF 160kou a okolo ruznych serepeticek kolem zvysovani vykonu je celkem znaly...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160

Příspěvek od R4ms3S » stř dub 06, 2011 13:47

má to význam a i ten zvuk není pak vůbec marnej :D
díky mrknu se na jeho MGF ;)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

max80

Re: MG ZR 160

Příspěvek od max80 » stř dub 06, 2011 14:08

.

Odpovědět