Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
Musíš to nějak zaonačit na tu dovolenou, že bude potřeba.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Oprava kabelů autorádia
Tak jsem dnes operoval kabely od rádia. Nechápu proč ten jantar co měl auto předemnou dal na - origo kabel - konektor - kabel - čokoládu - kabel - ISO konektor. Fakt super. Ještě ty konektory byly zalepený takovou tou hovadskou páskou co všechno upatlá od lepidla.
Něco jsem vyhodil a udělal to - origo kabel - konektor - kabel - ISO konektor
Něco jsem vyhodil a udělal to - origo kabel - konektor - kabel - ISO konektor
- Přílohy
-
- P1000694.JPG (174.79 KiB) Zobrazeno 1484 x
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
U těhle prasáren už se ani nerozčiluju nemá to cenu, je to snad v každym staršim autě, z toho bych se fakt poblil
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
Nic! Ale když jsou 3 za sebou a mezi nima 3krát tyx kabely spojený různejma konektorama a sapájený a smotaný dohromady TZN. jeden kabel 7krát změní barvu, to dokáže nasr*t
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
Ještě jsi zapomněl, že to je celý zalepený tou hnusnou izolačkou, která zamr*á všechno od lepidla.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
Včera jsem byl na malém, na rychlo zorganizovaném srazu Hondařů, tak se myl motor. Fotka před je z archivu, takže ještě stará baterie a fotka po je z mobilu, takže nic moc.
Prvně se to postříkalo rozprašovačem Carlanem a asi po 5-10 minutách se to spláchlo vapkou.
Před
PO
Prvně se to postříkalo rozprašovačem Carlanem a asi po 5-10 minutách se to spláchlo vapkou.
Před
PO
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
Nechtěl jsem aby na ně přišla voda.
Ne jak říkám. Ta před fotka je starší. Lakoval jsem je. (celkem neúspěšně)
Ne jak říkám. Ta před fotka je starší. Lakoval jsem je. (celkem neúspěšně)
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
My jsme to nedělali, ale je dobré rozdělovač zabalit třeba do igelitky a oblepit aby se na něj nedostala voda. Ještě po stříkání jsme to odtlačili ke vzduchu a vyfoukal jsem zapalovací kabely, svíčky a konektory k rozdělovači a všechno ostatní co se dalo a teprve pak se startovalo.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
Taky to nedělám od doby kdy jsem na dvoustovce utopil svíčky.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 200 coupe, F.i.s.h.men´s Rover 216GSi (1.3ccm)
Tak já nevím. My jsme nic neschovali a ani svíčky mokré nebyly. Ty kabely mají na vrchu takovou čepičku, že je těžké je i vyndat. Prostě rok výroby 1990 poctivé auto.