Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 13:28

Zdravím pánové popř. dámy,
minulý týden jsem si přivezl MG Tf domů a teď řeším jedno dilema-nevíte někdo, kde se dají sehnat tyhle dvě, stabilizační tyče nad motorem do TF-ka (někdo je odmontoval a už je nedal zpět)?? Hledal jsem všude, nic nemůžu najít nebo popř. jaký to má rozměry, že bych je nechal udělat z nerezu a jaké je tam uchycení těch tyčí, ne u "véčka" ale pod deklem, tzn. druhý konce těch tyčí, který není videt. :?:
MG TF 1.8i 100 Kw

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Trunda » čtv dub 14, 2011 13:32

Vitej mezi nami ;-)
Asi zkusit obvolat vrakoviste (kontakty tu na foru najdes), pak eBay a nebo kontaktuj uzivatele Lenham3, ktery jezdi pravidelne do UK a vozi dily ;-)
Mimochodem koukni do sekce Srazy... radi Te na nekterem uvidime. mir:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 13:46

eBay jsem prošel snad dvakrát a nic. Ještě jsem dostal kontakt na jednoho pána, který je prý šikovný ohledně všech dílu, tak se ho zeptám. Na vrakoviště jsem volal, pán už mi posíla větrolam a ještě jeden díl, ale tohle tam nemá, dneska mi to došlo, jen čekám až ve 14:00 otevřou poštu. Sraz už mám naplánovaný na 20. května Rakousko. A když se to nesežene, dá se to vyrobit?
MG TF 1.8i 100 Kw

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Trunda » čtv dub 14, 2011 13:58

Nevim presne o jaky dil se jedna, ale tu bys ho mohl najit: http://www.rimmerbros.co.uk/SubCategory ... TF--m-1612 ... no jinak rikam, ten Lenham by Ti to sehnal...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od AnderN » čtv dub 14, 2011 14:03

Originál musel taky někdo vyrobit, takže to určitě jde ;) Otázkou jsou náklady, to ti tady asi nikdo neřekne. Odkud jsi :?:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 14:29

No o náklady ani tak nejde, nerezovou tyč budu mít za pár kaček, jde spíš o to, jestli to půjde vyrobit, jestli tam není nějaký kloubek na druhe straně uchycení. Jedne strana je šroubem, ale druhá netuším. Na ty stránky jsem se už díval, zkusím ještě jednou a dukladněji, toho Lenhama dneska zkusím vykontaktova, uvidíme. Větrolam už je doma 8) , doufám, že bude o víku pěkně, ať to tam můžu dát a projet to. Jinak jsem kousek od Slavkova u Brna
MG TF 1.8i 100 Kw

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Trunda » čtv dub 14, 2011 14:31

Ted o vikendu mame sraz u Chrudimi, tak klidne dojed ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 15:38

Vím o tom, tento víkend se mi to ale nehodí, už jsem měl něco naplánováno. Ale možná to ve mě hrkne a pojedu tam. Kolik Vás tam tak cca býva?
MG TF 1.8i 100 Kw

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Trunda » čtv dub 14, 2011 15:53

Myslim ze predpoklad je cca 30 aut... ;-) Ackoli MGFka, co tak ctu, maji vsichni rozebrany a chystaji je na ten dalsi vikend na MINIRaceDay.... Ale MG ZR, MG ZT tam budou urcite, snad i MG ZS, takze cela novodoba rodinka :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od roman_mg » čtv dub 14, 2011 16:32

Vítej :-D
Myslíš toto : ?
Obrázek
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 16:48

Trunda píše:Myslim ze predpoklad je cca 30 aut... ;-) Ackoli MGFka, co tak ctu, maji vsichni rozebrany a chystaji je na ten dalsi vikend na MINIRaceDay.... Ale MG ZR, MG ZT tam budou urcite, snad i MG ZS, takze cela novodoba rodinka :-)
Tak to je škoda, ale mě by se též hodil ten přístí týden víc, tak ještě uvidím.
MG TF 1.8i 100 Kw

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 16:49

roman_mg píše:Vítej :-D
Myslíš toto : ?
Jo!!! Tohle je přesně ono co myslím :), nějaké rady?
MG TF 1.8i 100 Kw

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 17:35

Ták, větrolam jsem naistaloval a když už jsem byl v tom, tak jsem oddělal přivod k tlakovému spínačí- klapka (podtlaková) na výfuku (tohle téma jsem našel na foru), řídil jsem se tím to postupem-http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/exhaust/TF_evc.htm. Jaký nato máte názor? Je to ku prospěchu, nebo naopak??
MG TF 1.8i 100 Kw

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od roman_mg » čtv dub 14, 2011 18:39

Ahoj tady je jak to vypadá :
http://roman-mg.rajce.net/Prace
Trubka průměr 20 mm/stěna 3 mm
Délka ploché části s oválem 48 mm, délka oválu 20 mm
Délka ploché části s matkou (8 mm) 66 mm
Matka a střed oválu jsou umístěny na střed ploché části.
Navařený obdélník 54 x 23 mm (druhá strana)
Celková délka T1 - 560 mm, T2 - 530 mm
T1 - délka mezi středy (matka - ovál) 515 mm
T2 - délka mezi středy (matka - ovál) 485 mm
Úhel navaření obdélnílku je třeba zkusit.
Díry pro matky najdeš po oddělání krytu nad motorem, kryt je třeba provrtat (pokud není).
To je asi všechno :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Ancwr
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 13, 2011 22:41
Bydliště: Slavkov u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Stabilizační vzpěry(tyče) nad motorem

Příspěvek od Ancwr » čtv dub 14, 2011 18:42

roman_mg píše:Ahoj tady je jak to vypadá :
http://roman-mg.rajce.net/Prace
Trubka průměr 20 mm/stěna 3 mm
Délka ploché části s oválem 48 mm, délka oválu 20 mm
Délka ploché části s matkou (8 mm) 66 mm
Matka a střed oválu jsou umístěny na střed ploché části.
Navařený obdélník 54 x 23 mm (druhá strana)
Celková délka T1 - 560 mm, T2 - 530 mm
T1 - délka mezi středy (matka - ovál) 515 mm
T2 - délka mezi středy (matka - ovál) 485 mm
Úhel navaření obdélnílku je třeba zkusit.
Díry pro matky najdeš po oddělání krytu nad motorem, kryt je třeba provrtat (pokud není).
To je asi všechno :)
Moc krát děkuju :), co nejdřív se na to vrhnu, ať to mám z krku. Ty díry tam jsou, jak jsem to teď oddělával, tak jsem si říkal, jestli nejsou nahodou od těch tyčí a ony jsou :-D
MG TF 1.8i 100 Kw

Odpovědět