Už je doma!
Už je doma!
Tak sem si právě přivez domu R75 Tourera, je to rok 2004 12tej měsíc, najeto má 111000km, motor 2.0CDT 85kw (nyní chip CDTi 96kw ), audio Harmann-Kardon (to je lahoda!), tempomat, trakce, Webasto, interiér černá kůže, 17alu Rover letní a 15alu Rover zimní Jupíííí
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
Re: Už je doma!
tak gratuluji....hodis foto? take mam harman....kde je kombiku ten subac..?
-peace and love-
Re: Už je doma!
Gratuluji a tesim se na foto A at slouzi
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už je doma!
Gratuluju ke koupi ať ti dělá radost!
Re: Už je doma!
by me zajimalo jak to hraje v kombiku ....rekl bych, ze lepe nez v sedanu ...snad jarda prijede na nejaky sraz .....)
-peace and love-
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už je doma!
Ten výkon měl asi být 115 PS, tedy 85 kW a je to CDT.
- Welinka
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon zář 17, 2007 22:07
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už je doma!
Gratuluji Jardo, taková zpráva potěší.
Taky myslím že jsi chtěl napsat PS místo kW,to se stane.
Taky myslím že jsi chtěl napsat PS místo kW,to se stane.
Re: Už je doma!
Děkuji přátelé, na nějakej sraz určitě dorazim, potřebuju nabrat pár zkušeností. Jinak výkon by měl být 115kw nikoli ps, fotky budou, zítra jich pár nafotim. Už mám najeto 100km a úžasný, úžasný, úžasný a ... dneska asi neusnu
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
Re: Už je doma!
Jo zkoušel sem tempomat a nic nědělá, při určité rychlosti zmáčknu SET+ a předpokládám že jí bude udržovat, při dalším stisku přidá, no a nic, tak nevim. Ten basak je jak psal Max, na druhé straně je zesilovač a CD changer bez vnitřku, ten budu muset ještě sehnat.
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už je doma!
Tempomat se zapíná dole pod klimatizací (hlavní vypínač). Pak teprve začnou reagovat tlačítka na volantu.
Tlačítka na volantu se nemačkaj ze strany ze které na ně koukáš ale z druhé, takže je jakoby vymačkáváš ze spodní strany volantu směrem k sobě.
Musíš jet minimálně 50 KM/H.
Při zaplým tempomatu se zobrazí žlutá ikona dálnice na budíkách.
Tlačítka na volantu se nemačkaj ze strany ze které na ně koukáš ale z druhé, takže je jakoby vymačkáváš ze spodní strany volantu směrem k sobě.
Musíš jet minimálně 50 KM/H.
Při zaplým tempomatu se zobrazí žlutá ikona dálnice na budíkách.
Re: Už je doma!
Budu potřebovat návod k použití já myslel že to je zapínání nějaký stabilizace podvozku, hned to zítra prubnu. Ještě by mě zajímalo jak se ukládá do paměti nastavení sedačky, stačí jen dýl podržet jak u rádia?
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Už je doma!
Mobil si zaslouží pochvalu.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Už je doma!
A co teprve auto Pěkný kousek, alespoň na první pohled. Manuál si stáhni tady:
http://andern.mg-rover.cz/index.php?opt ... 9&Itemid=1
Je tam anglická i česká verze. I když jsou oba ještě na starší verze R75, tak platí i pro facelift.
Jestli máš ten výkon zapsaný v TP, tak se asi nějaký ouřada uklepl, protože do R75 se dával diesel jen se dvěma výkony: 85 kW (115 PS) nebo 96 kW (130 PS).
http://andern.mg-rover.cz/index.php?opt ... 9&Itemid=1
Je tam anglická i česká verze. I když jsou oba ještě na starší verze R75, tak platí i pro facelift.
Jestli máš ten výkon zapsaný v TP, tak se asi nějaký ouřada uklepl, protože do R75 se dával diesel jen se dvěma výkony: 85 kW (115 PS) nebo 96 kW (130 PS).