Koupě R75
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R75
No jo, ale ta výbava je fakt holátko, chybí mu snad úplně všechno ... už jen třeba ta ventilace/klimatizace, absence mlhovek, kontroly trakce, tempomatu, zadní okna budou nejspíš na švihadla atd. Může být rád, že má alespoň rádio a jsem překvapený, že má parkovací senzory.
To listí pod stěrači ukazuje na to, že auto stálo delší dobu venku, zřejmě bude potřeba pročistit odtokové kanálky a další údržba. Jinak ty kilometry vypadají hezky, ale nelíbí se mi ta přípojka na přívěs. Kdo ví, kolik toho odtahal ... a to může mít následky.
To listí pod stěrači ukazuje na to, že auto stálo delší dobu venku, zřejmě bude potřeba pročistit odtokové kanálky a další údržba. Jinak ty kilometry vypadají hezky, ale nelíbí se mi ta přípojka na přívěs. Kdo ví, kolik toho odtahal ... a to může mít následky.
- roverix
- Příspěvky: 3062
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Koupě R75
Napadá mě otázka, jak velký problém by byl tu aut. klimu dodělat, a jestli by šla použít z RHD, To se dá pořídit za hubičku.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Koupě R75
Asi máš pravdu, možná kdyby stál o 2000 míň Tu kouli jsem přehlédl, ta je dost (aspoň pro mě) limitujicí - nebrat
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Koupě R75
Zdravím.
Díky všem moc za příspěvky, ani jsem jich tolik nečekal.
Měl bych ještě několik dotazů a taky bych rád reagoval na některé příspěvky, tak jsem to shrnul do pár bodů:
- pro mě je Německo skutečně daleko, na hranice to mám 400km....
- Polsko- odtamtud mi to švagr (je Polák) silně nedoporučoval, protože takové auto z Polska dost pravděpodobně může být s přetočeným tachometrem, se zakamuflovanými chybami, X-krát opravované, bourané atd., škoda slov (ale jinak v inzerci např. na Allegro.pl je těch pětasedmdesátek docela hodně.
Tento vypadá pěkně: http://otomoto.pl/rover-75-1-8-16v-turbo-C17997764.html (je dovezen z NL, otázkou, kolik stál tam, páč 5 000,- euro Polákovi není moc ranec)
- prý jsou dobré (občas) i auta z Itálie, pár lidí, co vím, je spokojeno, ale co znám Italy, tak od nich jsou většinou ty auta dotřískané, o tom, jak s tím zachází, darmo mluvit
- jinak, vůz na http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vtcoxbfgv3r1 je sice pěkný, určitě by mohl být v dobrém stavu, ale zapomněl jsem uvést, že nechci pětasedmdesátku ve verzi po úpravě designu v r. 2004, nějak mě to neoslovuje.
Tedy, z těch dále uvedených se mi nejvíc líbí
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK
Blbé je jen ta cena- skutečně astronomická.
Najeté kilometry jsou v pohodě, servisní historie.....
Jakou si myslíte, že to má reálnou prodejní cenu?
Sleduje někdo z vás tento vůz, jak dlouho je tam na prodej?
- co se týče ebay.de, mobile.de a autoscout, tak jich těch aut tam moc tedy není, věděl by prosím někdo ještě o jiných zdrojích?
- přidat peníze na opravu/výměnu ND je určitě schůdnější, než si připlatit za "lepší" auto.
Vím pak skutečně, co tam mám, v jakém je to stavu a jak se o to starám.
A co řešení *koupit něco "levnějšího"- tzn. něco mírně nad 100 000,- a dát si to sám do cajku*?
(Narážím na příspěvek- "@Pitrs: Obracene - vzit tohle a za 30-40 tCZK zainvestovat do vymeny provoznich serepeticek + ramena + rozvody. A vim, ze to mam hotovy a klid. Takhle si pridas penize a nevis, jestli to bylo udelany nebo ne...")
P.S. mých 20-30 000,- navíc bylo myšleno obrazně, doslova jsem to nemyslel...
- k turbu - co se týče spolehlivosti, tak s tím musím počítat, že je tam další věc, která se může pokazit a že nevím, v jakém je stavu, jak se k tomu kdo choval, atd...
Jinak, repas turba není moc drahý, zhruba tak, jak se tu uvádí, ale co se týče spolehlivosti, zdali je nafťák, či bensin s turbem míň, či více spolehlivý- z jednoho zdroje (mechanik zemědědělských strojů od motorů přes převodovky po hydrauliku/ nadšenec do tuningu motorů aut, atd.) vím, že bensinové motory mají spolehlivější turba. Do jaké míry se to zakládá na pravdě, nevím, ale logicky záleží u turba (jedno jestli kompresor, či turbokompresor) spíš více na plnícím tlaku, než na otáčkách (po stránce zátěže). Bensinový motor je natlačen asi o 4 atmosféry, naftový až o 7 (z toho vyplývá lepší účinnost pro naftové motory). Nechci to dále rozvádět, do hloubky se tím nezabývám. To spíš jen tak na okraj.
- co těsnění pod hlavou u přeplňované vs. atmosferické osmnáctistovky? Je v tom rozdíl ve spolehlivosti?
Někde se uvádí, že verze s turbem by již problémy s odcházením těsnění mít neměla...přeci jsou v tom rozdíly, u turba o něco vyšší kompresní poměr.....
Máte prosím někdo detailní info?
- co dodatečné instalace např. couvacích sensorů, tempomatu, atd, jsou s tím potíže, či požadavky na dokupování řídících jednotek, víceprací, atd.?
Díky všem moc za příspěvky, ani jsem jich tolik nečekal.
Měl bych ještě několik dotazů a taky bych rád reagoval na některé příspěvky, tak jsem to shrnul do pár bodů:
- pro mě je Německo skutečně daleko, na hranice to mám 400km....
- Polsko- odtamtud mi to švagr (je Polák) silně nedoporučoval, protože takové auto z Polska dost pravděpodobně může být s přetočeným tachometrem, se zakamuflovanými chybami, X-krát opravované, bourané atd., škoda slov (ale jinak v inzerci např. na Allegro.pl je těch pětasedmdesátek docela hodně.
Tento vypadá pěkně: http://otomoto.pl/rover-75-1-8-16v-turbo-C17997764.html (je dovezen z NL, otázkou, kolik stál tam, páč 5 000,- euro Polákovi není moc ranec)
- prý jsou dobré (občas) i auta z Itálie, pár lidí, co vím, je spokojeno, ale co znám Italy, tak od nich jsou většinou ty auta dotřískané, o tom, jak s tím zachází, darmo mluvit
- jinak, vůz na http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vtcoxbfgv3r1 je sice pěkný, určitě by mohl být v dobrém stavu, ale zapomněl jsem uvést, že nechci pětasedmdesátku ve verzi po úpravě designu v r. 2004, nějak mě to neoslovuje.
Tedy, z těch dále uvedených se mi nejvíc líbí
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... rigin=PARK
Blbé je jen ta cena- skutečně astronomická.
Najeté kilometry jsou v pohodě, servisní historie.....
Jakou si myslíte, že to má reálnou prodejní cenu?
Sleduje někdo z vás tento vůz, jak dlouho je tam na prodej?
- co se týče ebay.de, mobile.de a autoscout, tak jich těch aut tam moc tedy není, věděl by prosím někdo ještě o jiných zdrojích?
- přidat peníze na opravu/výměnu ND je určitě schůdnější, než si připlatit za "lepší" auto.
Vím pak skutečně, co tam mám, v jakém je to stavu a jak se o to starám.
A co řešení *koupit něco "levnějšího"- tzn. něco mírně nad 100 000,- a dát si to sám do cajku*?
(Narážím na příspěvek- "@Pitrs: Obracene - vzit tohle a za 30-40 tCZK zainvestovat do vymeny provoznich serepeticek + ramena + rozvody. A vim, ze to mam hotovy a klid. Takhle si pridas penize a nevis, jestli to bylo udelany nebo ne...")
P.S. mých 20-30 000,- navíc bylo myšleno obrazně, doslova jsem to nemyslel...
- k turbu - co se týče spolehlivosti, tak s tím musím počítat, že je tam další věc, která se může pokazit a že nevím, v jakém je stavu, jak se k tomu kdo choval, atd...
Jinak, repas turba není moc drahý, zhruba tak, jak se tu uvádí, ale co se týče spolehlivosti, zdali je nafťák, či bensin s turbem míň, či více spolehlivý- z jednoho zdroje (mechanik zemědědělských strojů od motorů přes převodovky po hydrauliku/ nadšenec do tuningu motorů aut, atd.) vím, že bensinové motory mají spolehlivější turba. Do jaké míry se to zakládá na pravdě, nevím, ale logicky záleží u turba (jedno jestli kompresor, či turbokompresor) spíš více na plnícím tlaku, než na otáčkách (po stránce zátěže). Bensinový motor je natlačen asi o 4 atmosféry, naftový až o 7 (z toho vyplývá lepší účinnost pro naftové motory). Nechci to dále rozvádět, do hloubky se tím nezabývám. To spíš jen tak na okraj.
- co těsnění pod hlavou u přeplňované vs. atmosferické osmnáctistovky? Je v tom rozdíl ve spolehlivosti?
Někde se uvádí, že verze s turbem by již problémy s odcházením těsnění mít neměla...přeci jsou v tom rozdíly, u turba o něco vyšší kompresní poměr.....
Máte prosím někdo detailní info?
- co dodatečné instalace např. couvacích sensorů, tempomatu, atd, jsou s tím potíže, či požadavky na dokupování řídících jednotek, víceprací, atd.?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R75
Taky jsem si to kdysi nedovedl představit, ale na toho tmavého Holanďana z autoscoutu bych si zvykl Nemá sice tempomat, ale jinak výbava solidní ... něco už má najeto, ale při správné údržbě zvládne jednou tolik jako nic. Jen s tou spotřebou jsou ted optimisti Jo a ESP tam fakt nehledej
Už jen odstředivé síly stoupají s druhou mocninou úhlové rychlosti, která je logicky přímo úměrná pracovním otáčkám ... taky jen tak na okraj, nejsem konstruktérPítrs píše:... logicky záleží u turba (jedno jestli kompresor, či turbokompresor) spíš více na plnícím tlaku, než na otáčkách (po stránce zátěže) ...
1.8T přišel na trh později, a tak se někde uvádí, že už snad všechny tyto motory používají nový typ těsnění pod hlavou, který snad vydrží víc. Osobní zkušenost s tím nemám, ale spíš než 1.8 vs. 1.8T bych to viděl na otázku modelového roku auta.Pítrs píše:co těsnění pod hlavou u přeplňované vs. atmosferické osmnáctistovky? Je v tom rozdíl ve spolehlivosti?
Nesmysl ... většina z toho by tě stála jak druhé takové auto.Pítrs píše:co dodatečné instalace např. couvacích sensorů, tempomatu, atd, jsou s tím potíže, či požadavky na dokupování řídících jednotek, víceprací, atd.?
Re: Koupě R75
Můj názor podložený zkušeností :
Koupit málo jetou dobře vybavenou 75 se špatným motorem (uvařený, kouslý, atd.) Cena by měla být 2000-4000E.
Odtah cca 1000E ? Záleží na vzdálenosti (popř. auto s koulí + vozík + jet sám).
Nechat si dovézt z UK motor s málo kilometry, zrepasovat. Cena dohromady do 2000E.
Výsledek cca 5000-7000E s tím, že auto je vybavené, mám v něm "nový" motor, který si zajedu sám a vím v jakém je stavu.
Oproti 11000E šetřím polovinu, kterou můžu buď projezdit nebo použít na další opravy.
Chce to jen čas a hledat.
Pokud je mé uvažování zcestné, budu rád, když mě někdo opraví
Koupit málo jetou dobře vybavenou 75 se špatným motorem (uvařený, kouslý, atd.) Cena by měla být 2000-4000E.
Odtah cca 1000E ? Záleží na vzdálenosti (popř. auto s koulí + vozík + jet sám).
Nechat si dovézt z UK motor s málo kilometry, zrepasovat. Cena dohromady do 2000E.
Výsledek cca 5000-7000E s tím, že auto je vybavené, mám v něm "nový" motor, který si zajedu sám a vím v jakém je stavu.
Oproti 11000E šetřím polovinu, kterou můžu buď projezdit nebo použít na další opravy.
Chce to jen čas a hledat.
Pokud je mé uvažování zcestné, budu rád, když mě někdo opraví
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Koupě R75
Jistě, šikovný mechanik (ale ti jsou, víme o nich) a ne olšové ruce jsou základním předpokladem
Ale pak to stojí za to
Ale pak to stojí za to
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Koupě R75
Ne, díky, fakt bych si nezvykl Jinak, co se týče najetých kilometrů, hodně záleží na tom, kde to vozidlo jezdí.AnderN píše:Taky jsem si to kdysi nedovedl představit, ale na toho tmavého Holanďana z autoscoutu bych si zvykl Nemá sice tempomat, ale jinak výbava solidní ... něco už má najeto, ale při správné údržbě zvládne jednou tolik jako nic. Jen s tou spotřebou jsou ted optimisti Jo a ESP tam fakt nehledej
Studené starty a krátké trasy jsou to nejhorší. Proto je rozdíl mezi 150 000 km najetých v západní Evropě, kde mají hodně dálnic, a jinde.
Co jsem nastudoval informace, tak je mi jasné, že to je chyba v konstrukci a až do konce výroby nepřišla radikální změna, které by problém s životností odstranila. Sice to bylo v plánu, ale krachem továrny to odešlo k ledu. Co to koupili Číňani, tak poslali do světa novou osmnáctistovku série "N", kde potíže s těsněním již nejsou. Rozhodující a největší vinu na tom má nízká tuhost bloku vůči hlavě, jakákoliv vylepšení (kovové štefty, vícevrstvé těsnění..) problém neřeší, jen závadu oddalují. Ale s tím jsem plně obeznámen , takže se tím dále nezabývámAnderN píše:1.8T přišel na trh později, a tak se někde uvádí, že už snad všechny tyto motory používají nový typ těsnění pod hlavou, který snad vydrží víc. Osobní zkušenost s tím nemám, ale spíš než 1.8 vs. 1.8T bych to viděl na otázku modelového roku auta.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Koupě R75
max80 píše:Romane, Tvuj nazor je spravny za predpokladu, ze mas dobryho mechanika nebo ses sam sikovnej tak, ze si ten motor das do poradku.
Jinak je to stejna loterie.
Přesně tak. Ale díky Romanovi za tip, začínám o tom uvažovat. Nápad je to dobrý, nějaké dobré kontakty mám a pak taky si určité věci jsem schopen udělat sám.
Řešení jinak dobré, je z toho minimálně pocit z dobře udělaného auta a hlavně člověk ví, v jakém to má stavu.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- roverix
- Příspěvky: 3062
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Koupě R75
Souhlasím s romanem. Koupit to nejlevnější a nechat si dovést nové, nebo zánovní díly z anglie.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě R75
V zásadě souhlas, jen ty kilometry bych nekastoval podle západní/východní Evropy ... i tam na tom vyspělém Západě se najdou auta, která slouží k ježdění kratších tras a zažívají hodně studených startů. No a zrovna tak se najdou u nás exempláře, které startují v průměru jednou na 150 km (viz. třeba ten můj).
Re: Koupě R75
Zdravím.
Co říkáte na tento vůz?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Při těchhle najetých kilometrech, za tu cenu a s jasným výpisem servisních oprav se mi zdá, že o to auto bylo dobře pečováno, tak bych řekl, že by to nemusel být špatný nákup....
Co říkáte na tento vůz?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Při těchhle najetých kilometrech, za tu cenu a s jasným výpisem servisních oprav se mi zdá, že o to auto bylo dobře pečováno, tak bych řekl, že by to nemusel být špatný nákup....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Koupě R75
No za ty prachy teda nic moc... ma to dost socialni vybavu... kdyby to bylo v kuzi a s kompletni elektronikou, tak mozna...