Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon čer 06, 2011 20:48

Tak jsem dnes mrknul na ten třmen. Prostě byl zatuhlej. Asi dvě hodiny jsem z něj vyndaval díl co se jmenuje dutý píst, a když už jsem to dával dohromady, tak jsem si zastrčil pístek tak hluboko, že ho teď nemůžu vyndat.

Začínám si říkat, že mám asi obě ruce levý.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » pon čer 06, 2011 21:32

Jak nemužeš vyndat? Až šlápneš na pedál tak snad pístek vyleze ne ? Takhle jsem urthl šroub na 416 vzadu na tom hornim rameni ale tak že zůstal v silentbloku takže jsem to musel vyřezat flexou a pak jsem na ten šroub přivařil matku a vytočil ven, neprijemna prace :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon čer 06, 2011 21:35

Ne to je dutý píst co mi nešel vyndat. Ten se nevyšoupne, když šlápneš na brzdu. Teď už je venku, akorát nevím jak vyndám ten normální píst, který jsem si utopil v třmenu. :twisted:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » pon čer 06, 2011 21:45

Tak tojo s tim že by byl ten mechanismus ručky vhaji sem se teda eště nesetkal takže jsem to neřešil :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte čer 07, 2011 12:10

Tak pístek už jsem vydoloval, takže nechám třmeny opískovat. Jelikož nevím kde, tak to asi bude chvilku trvat. :D
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od lajonel » úte čer 07, 2011 14:09

Neřikej, že nemáte někde kousek dětský hřiště msm: msm:

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte čer 07, 2011 14:11

No koukám na něj z okna, ale tím to nepůjde tak dobře.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od lajonel » úte čer 07, 2011 14:12

jde ti skypis ? koukám, že je nějakej globální výpadek.. asi terorist attack :wink: msm: msm:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » úte čer 07, 2011 14:22

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte čer 07, 2011 17:47

Tak jsem tu matku odsekal. Zítra zkusím sehnat šroub a může se jezdit, ale bez brzd :) Ty jsou v kufru. Sice připravený na pískování, ale asi to nakonec obrousím na vrtačce, protože v Praze bude chtít každej majlant za blbý pískování.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » úte čer 07, 2011 21:37

F.i.s.h.men píše:Tak jsem tu matku odsekal. Zítra zkusím sehnat šroub a může se jezdit, ale bez brzd :) Ty jsou v kufru. Sice připravený na pískování, ale asi to nakonec obrousím na vrtačce, protože v Praze bude chtít každej majlant za blbý pískování.
Za 200 max 300 oba brzdiče, jenom to dopravit ke mě do Berouna 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř čer 08, 2011 0:46

No právě. Brácha říkal, že si nechával ve Varech piskovat všechny 4 brzdiče z LR Discovary a nalakovat komaxitem za 300,- tak jsem myslel, že je to pískování levné.

Navíc rovnou bych chtěl udělat všechny 4 brzdiče. A rozhoduju se, jestli to natřít červenou nebo černou.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » stř čer 08, 2011 8:41

Jojo... taky bych si nechal libit :-) Mam doma jedny brzdice pripraveny na repasi... ale asi se k tomu jen tak nedostanu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od lajonel » stř čer 08, 2011 14:39

No nech si to udělat černě... protože když už tak v barvě auta... přeci jenom, aby brzdiče nehráli roli toho nejmodernějšího na autě :-)
samozřejmě myslím na první pohled. car::

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř čer 08, 2011 16:05

jj asi jo. Simona je taky pro černou. Stejně nejsou moc vidět pod těma kolama.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět