Odklon kol
Odklon kol
Zdravim všechny,vlastnim 416 sedan a zadni kola mam trochu do "A"oproti jinemu roveru co jsem videl,jestli ty kola se šteluji nebo co by to mohlo byt špatneho ? leve kolo mam vic zešikma,dikuji
Re: Zbehavost kol
Áčko to mít má, ale jde o to jak moc. Někde tu byly hodnoty. Štelování tam je, ale spíš na sbíhavost než na odklon. Nebo se mýlím?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbehavost kol
A co pružiny? Já nevím jak s tím válčí čtyřkilo(pětasedma s tím válčí špatně), ale jestli je jedno kolo víc do áčka tak prasklá pružina může být příčinou.
Re: Zbehavost kol
Kdyby byla prasklá pružina, tak si jedna strana sedne k zemi.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zbehavost kol
Všeobecně řečeno ano, ale taky záleží na tom kde je prasklá. Já jezdím už několik měsíců s prasklou zadní pružinou(v nejspodnějším závitu) a ještě to nikdo nepoznal(a ti, kterým jsem to řekl mi to ani nevěřili). Na druhou stranu je fakt že ten zvětšenej odklon je měřitelnej šuplerou. Vidět to není. Takže těžko říct kde má Alex závadu.
Re: Zbihavost kol
Ješte k tomu mam sjete gumy s vnitřni strany to by taky odpovidalo ten odklon do ačka,to už jsem tak koupil s temi gumami,jel jsem po D1 a pršelo tak když jsem najel na ty vlny od kamjonu a ta voda k tomu,auto začina do stran plavat,možna to tlumiči taky chce to zajet na kontrolu zbihavosti,až pořidim nove gumy
Re: Zbihavost kol
Jedna se o odklon, ne sbihavost... jinak je to celkem casty problem, ktery muze vzniknout unavou ulozeni a cepu... da se jednoduse korigovat podlozenim cepu (11) horniho ramene podlozkama (tim se odklon zmensi) .... a nebo koupit na eBay nastavitelne rameno, ale to je pro bezne ucely zbytecne... vyplati se tehdy, pokud se da stelovat svetla vyska... podlozky bezne uplne staci
Re: Odklon kol
Ano mate pravdu je to odklon zbihavost je neco asi jineho,mam ještě dotaz,jak se da zjistit s tim podkladanim podložek jestli obe strany rovne, nejak zmeřit?
Re: Odklon kol
No merit nevim... mozna by nebylo od veci to vzit nekam na geometrii a ti by si s tim taky meli poradit... vubec mozna nejlip do Hondiho servisu... ja jsem mel to jedno kolo odklonene hodne, tak jsme tam dali dve podlozky a vizualne to bylo evidentne lepsi... vic jsem to neresil
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odklon kol
Honda servis být nemusí ... stačí jakýkoliv servis, kde mají laserovou geometrii a umí s ní pracovat. Já třeba jezdím tady v Brně do pneuservisu BestDrive, bez problému.
Re: Odklon kol
No ja to rikal jen proto, ze zadni naprava je resena ne moc beznou konstrukci a korekce odklonu se dela takovym rekneme nestandartnim zakrokem... takze si nejsem jisty, jestli takovy zakrok udelaji kdekoli, kde meri geometrii...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odklon kol
Mě šlo hlavně o to přesné změření. Ale zrovna tady v Brně vím, že tam vozí Rovery poměrně často, takže i nějaké to XW, potažmo Hondu, už tam zřejmě měli.
Re: Odklon kol
Snad ano.... jen co vim, tak malo kdo si nechava merit a stelovat zadni napravu... no chce to se optat
... mimochodem ja bych to s tim merenim odklonu na zadni naprave nehrotil... kvuli zestarlym pruzinam, cepum a ulozenim je to stejne plus minus autobus a kvuli tomu to ani seridit presne nejde... ma to asi smysl u zrepasovaneho podvozku, ale i tak jsou tam moznosti poladeni dost omezene... osobne bych to fakt doma na dvorku vyresil podlozkama a zkontroloval to jen vizualne, pripadne nejakym velkym uhelnikem...
... dulezite je, aby se pneumatiky nesjizdely prilis z boku.
Vliv na trakci ma smysl resit u zavodniho specialu, ale tam stoji za to dat kvalitnejsi silentbloky, tlumice, pruziny, lepsi ramena a cepy a stelovatelne horni rameno Ale to uz jsou fakt srandicky za nekolik desitek tisic a nasledne premerovani a ladeni pred kazdou jizdou
... mimochodem ja bych to s tim merenim odklonu na zadni naprave nehrotil... kvuli zestarlym pruzinam, cepum a ulozenim je to stejne plus minus autobus a kvuli tomu to ani seridit presne nejde... ma to asi smysl u zrepasovaneho podvozku, ale i tak jsou tam moznosti poladeni dost omezene... osobne bych to fakt doma na dvorku vyresil podlozkama a zkontroloval to jen vizualne, pripadne nejakym velkym uhelnikem...
... dulezite je, aby se pneumatiky nesjizdely prilis z boku.
Vliv na trakci ma smysl resit u zavodniho specialu, ale tam stoji za to dat kvalitnejsi silentbloky, tlumice, pruziny, lepsi ramena a cepy a stelovatelne horni rameno Ale to uz jsou fakt srandicky za nekolik desitek tisic a nasledne premerovani a ladeni pred kazdou jizdou
Re: Odklon kol
Me tak napadlo že by se dalo malou vodovahou zkusit zeštilovat,ale uplne rovně 90 % uhel nemusi byt
Re: Odklon kol
No ono se to dela blbe... protoze musis sundat kolo, pak si heverem podlozit rameno, aby ti to povolene horni rameno neujelo, podlozit, dotahnout a nasadit kolo, postavit... a znovu... je to hruza prace... takze vis co, zkus tu poslat fotku zezadu auta nekde na rovince.... reknu ti, jestli tam dat jednu nebo dve podlozky... je fakt zbytecne nad tim vic spekulovat....