Klepanie dieslu

Odpovědět
Uživatelský avatar
mr.koll
Příspěvky: 195
Registrován: stř čer 02, 2010 0:17
Bydliště: Kladno

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od mr.koll » stř kvě 11, 2011 17:54

Tak toto mně zajímá.Mně to dělá taky , a nepřišel jsem na nic.
Dělá to jak za studena i za tepla.
Mám rád burácející káry car:: msm: ,když nejsem vidět , tak jsem alespoň slyšet met:
Rover 45 ,2.0 ITD 74Kw,r.v.2000 ,5dv.
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » stř kvě 11, 2011 18:18

jop..presne ako za tepla, tak aj za studena...za studena je to hlucnejsie, motor je akysi nekludny
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od René » čtv kvě 12, 2011 9:29

No mně se to nějak hrozné nezdá, píšeš žes čistil vstřiky, co jsi na nich čistil? Spíš by se měly přeměřit jestli dávají stejně a předepsaný tlak a hlavně správně rozstřikují a neukapávají. Tvrdší dunivý zvuk dělávají právě vstřiky.Jinak ten chod motoru je pravidelný a takové to "fufufufufufufu" krom toho zvuku motoru dělá sání.
Tlaky vstřiků ovšem neznám.
Kdyby někdo věděl hodnoty, moh by to tu udat. car::
R 400 SDI 99

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od Venda 620 SDI » čtv kvě 12, 2011 10:15

Myslim že mě traktor klepe uplně stejně a už ho mám 4 roky. Je fakt že přesnější porovnání by bylo, kdyby auta stáli vedle sebe. Asi bych se v tom moc nehrabal, akorát do toho navrážíš peníze a nakonec v tom možná zamlátí. Jezdi dokud to vrčí, v nejhoršim seženeš motor z vrakáče nebo od zakara a jede se dál. Toť můj názor
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » čtv kvě 12, 2011 12:16

Tym precistenim som myslel to ze som ich vybral von aby som videl ako vyzeraju a len som ich precistil drotenou kefou nic viac :) Chcem ich dat ked bude cas znamemu preskusat...tlak je na vstrekoch 200 bar. Ten hluk hodnotim aj z toho dovodu, ze AnderN tu spominal ze by mal byt tichsi agregat ako u Octaviek a mne sa to nezda...a este tie vibracie...silentbloky som kontroloval.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od AnderN » čtv kvě 12, 2011 13:13

Jde taky o různé jízdní režimy. Třeba stará Octavia TDI (66 nebo 81 kW) při dálničních 130 km/h má zrovna otáčky, ve kterých duní takovým způsobem, že po hodině jízdy člověka bolí hlava. To u 620SDi samozřejmě nehrozí. Tvoji nahrávku si poslechnu večer, jestli si vzpomenu.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » čtv kvě 12, 2011 14:54

Ono za jazdy je to lažo-plažo car:: len na volnobeh je to najhorsie
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od AnderN » čtv kvě 12, 2011 15:46

:-D To je ale u každého dieselu, za jízdy pak kolikrát člověk neví, že veze kamna :-) Rovery jsou odhlučněné slušně.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » čtv kvě 12, 2011 19:32

:D to je pravda...vo vnutri je vcelku ticho...vzadu ani nieje pocut ze motor bezi(viem to z dlhych zimnych vecerov v auti weed: )...no mne sa otrasy agregatu na volnobeh prenasaju na volant...nic prijemne...mam podozrenie na silentblok na prevodovke...
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » pon čer 20, 2011 16:35

Zahada ciastocne odhalena msm: to klepanie sposobuje EGR vntil. Docital som sa, ze ECU má tendenciu otvoriť a zavrieť ventil v pravidelných intervaloch pri voľnobehu motora. Čiastočne otvorené ventily majú tendenciu hrkať - produkujú svetlo-kovový zvuk trochu ako strieľanie do výfuku s benzínovým motorom. Skopírované vysvetlenie...vie to niekto objasniť? car::
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od Hombre » pon čer 20, 2011 16:47

EGR ventil má za úkol otevírat a zavírat propojení výfukového potrubí se sacím v určitých intervalech za účelem přisávání výfukových plynů. čímž se sníží emise oxidů dusíku (NOx). Pokud je otevřený napůl, nebo nějak zadřený v poloze ani otevřené ani zavřené, tak v něm asi něco hrká. Doporučuju najít EGR ventil a poslechnout, jestli jdou zvuky opravdu z něj.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
mr.koll
Příspěvky: 195
Registrován: stř čer 02, 2010 0:17
Bydliště: Kladno

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od mr.koll » úte čer 21, 2011 17:39

Tak jsem měnil mot. olej a je to podstatně lepší.
Dnes jsem po STK a tam mi řekl že mám v háji vlnovec (tj. součást výfukového systému v části u motoru)
Tak že bych to vsadil na něj
:Hombre , EGR ventil jsem zkoušel v různých teplotních režimech i v režimu on/off a half a tam rozdíl moc není.
Rover 45 ,2.0 ITD 74Kw,r.v.2000 ,5dv.
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » sob čer 25, 2011 12:34

Jop...s tym olejom plne suhlasim...takisto som pocitil vyraznu zmenu...zeby vlnovec take nieco sposobil?...
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » pát črc 01, 2011 20:07

Vraj s tým má niečo spoločné toto...vraj to zostarne a potom to treba vymenit...len netušim ako sa vola tento snimač :)

Obrázek
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Klepanie dieslu

Příspěvek od walkerik11 » pon črc 04, 2011 10:42

To naozaj nikto netusi ako sa to volá?...v anglictine je to TIMING SOLENOID. len v ziadnom katalogu som ho nenasiel.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Odpovědět