Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » stř čer 08, 2011 23:24
JJ bud černý nebo stříbrný

cerveny jsou tunersky

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv čer 09, 2011 8:44
No ja jsem na Labut uvazoval o stribrnych.... ale na tom Kupecku jsou ty cerveny pekny

Jen ty cerveny bubny vzadu vypadaj trosku... ehm... divne

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv čer 09, 2011 13:44
Tak jsem dnes nandal to rameno a kulový čep už tam byl. Konečně mám alespoň to jedno kolo hotové. Až budu mít zase náladu, tak budu muset udělat druhé kolo a ty brzdy. Jsem vůl, že jsem se pustil do těch brzd. Teď bych se chtěl projet a zjistit rozdíl. No tak snad někdy příště.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv čer 09, 2011 19:54
Jo a závada na starém ramenu byla prasklá prachovka a vyrezlý vnitřek.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » čtv čer 09, 2011 21:45
Nojo klasika

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pát čer 10, 2011 12:13
Tak brzdy odkládám do nedohledna. Psík spolknul celé dřívko od nanuku, tak už je po operaci, ale vyjde to celkem draho, takže na auto nezbude. Hlavně, že bude psík v pořádku. Jeden den byl v poho a dnes ráno se 2x poblinkal, tak jsme šli na veterinu, rentgen a za hodinu na sál.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » pát čer 10, 2011 22:08
Ajééééje, tak toje špatný, jak de o zdraví

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv čer 16, 2011 13:21
Tak na zadních brzdách už se pracuje. Mají vysypané ložiska na páce ruční brzdy, což je docela problém. Budu muset nechat vyrobit bronzová pouzdra což nevím kde?!

V tomhle Prahu nemám rád. Je moc velká a nikdo nic neví.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv čer 16, 2011 13:23

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv čer 16, 2011 13:42
Takze si to nechal opiskovat? ... ty jo, vypada to, jak kdyby z toho obral pulcentimetr materialu

To mas teda cernou barvu?
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv čer 16, 2011 15:13
Jj černou., ale je to hammerite. To piskovani je dobrý. Za stovku a za 5 minut bylo hotovo. Za stovku, protože neměl na rozměneni, chtěl 200.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
René
- Příspěvky: 806
- Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
- Bydliště: Slezské Rudoltice
Příspěvek
od René » čtv čer 16, 2011 15:27

Fishi, Ty víš jak na ně

R 400 SDI 99
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » sob čer 18, 2011 21:50
Já ti řikal, že to skoro nic nestojí

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » ned črc 17, 2011 14:48
Dneska jsem použil odrezovač co dům dá. Pár plíšků, šroubů a pružinek z brzd jsem hodil do octu s kys. citronovou a musím říct, že to funguje skvěle, i když to docela dlouho trvá. Tak minimálně 24 hodin to v tom nechat válet. U šroubů tam kde byla rez to vypadá jak když to bylo na pískování a ty plíšky jsem tam nenechával tak dlouho, nechtěl jsem aby se rozpadly.
S výsledkem jsem spokojený, ale fotku nemám, tak si to každý může zkusit sám.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv črc 21, 2011 11:00
Tak jsem složil ty brzdy. Trvalo mi to jen 7 hodin. Už to nechci nikdy dělat. Jestli to nebude brzdit, tak to předělám na bubny.
Ještě to musím dát na auto a odvzdušnit. To bude další porod.


<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011