Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » stř čer 08, 2011 23:24

JJ bud černý nebo stříbrný :-D cerveny jsou tunersky :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » čtv čer 09, 2011 8:44

No ja jsem na Labut uvazoval o stribrnych.... ale na tom Kupecku jsou ty cerveny pekny :-) Jen ty cerveny bubny vzadu vypadaj trosku... ehm... divne :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv čer 09, 2011 13:44

Tak jsem dnes nandal to rameno a kulový čep už tam byl. Konečně mám alespoň to jedno kolo hotové. Až budu mít zase náladu, tak budu muset udělat druhé kolo a ty brzdy. Jsem vůl, že jsem se pustil do těch brzd. Teď bych se chtěl projet a zjistit rozdíl. No tak snad někdy příště. :idea:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv čer 09, 2011 19:54

Jo a závada na starém ramenu byla prasklá prachovka a vyrezlý vnitřek.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » čtv čer 09, 2011 21:45

Nojo klasika vzek:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát čer 10, 2011 12:13

Tak brzdy odkládám do nedohledna. Psík spolknul celé dřívko od nanuku, tak už je po operaci, ale vyjde to celkem draho, takže na auto nezbude. Hlavně, že bude psík v pořádku. Jeden den byl v poho a dnes ráno se 2x poblinkal, tak jsme šli na veterinu, rentgen a za hodinu na sál. :cry:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » pát čer 10, 2011 22:08

Ajééééje, tak toje špatný, jak de o zdraví :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv čer 16, 2011 13:21

Tak na zadních brzdách už se pracuje. Mají vysypané ložiska na páce ruční brzdy, což je docela problém. Budu muset nechat vyrobit bronzová pouzdra což nevím kde?! :roll: V tomhle Prahu nemám rád. Je moc velká a nikdo nic neví.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv čer 16, 2011 13:23

Obrázek
Obrázek
Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » čtv čer 16, 2011 13:42

Takze si to nechal opiskovat? ... ty jo, vypada to, jak kdyby z toho obral pulcentimetr materialu :-) To mas teda cernou barvu?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv čer 16, 2011 15:13

Jj černou., ale je to hammerite. To piskovani je dobrý. Za stovku a za 5 minut bylo hotovo. Za stovku, protože neměl na rozměneni, chtěl 200.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od René » čtv čer 16, 2011 15:27

:D Fishi, Ty víš jak na ně :wink:
R 400 SDI 99

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od J0hny » sob čer 18, 2011 21:50

Já ti řikal, že to skoro nic nestojí :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned črc 17, 2011 14:48

Dneska jsem použil odrezovač co dům dá. Pár plíšků, šroubů a pružinek z brzd jsem hodil do octu s kys. citronovou a musím říct, že to funguje skvěle, i když to docela dlouho trvá. Tak minimálně 24 hodin to v tom nechat válet. U šroubů tam kde byla rez to vypadá jak když to bylo na pískování a ty plíšky jsem tam nenechával tak dlouho, nechtěl jsem aby se rozpadly.

S výsledkem jsem spokojený, ale fotku nemám, tak si to každý může zkusit sám. :-D
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv črc 21, 2011 11:00

Tak jsem složil ty brzdy. Trvalo mi to jen 7 hodin. Už to nechci nikdy dělat. Jestli to nebude brzdit, tak to předělám na bubny.

Ještě to musím dát na auto a odvzdušnit. To bude další porod. :roll:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět