Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » čtv črc 21, 2011 11:08

:lol: .... no ja na ne radeji nesaham :-) .... asi uz chapu, proc mne kamarad presvedcoval, at vzadu na Kupecku ty bubny necham :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv črc 21, 2011 11:42

kotouče jsou epesní. Doufám, že to bude stát za tu námahu. No zadrhávat by se neměli. Nemám rád, když jsou pod pěknými koly bubny. To je e-e a zrovna na coupečko by se šikly víc než na labuť. Já je na coupe taky nemám. Nj rok 1993 a výš už stojí za starou bačkoru.

Velké dík patří roverixovi za vytočení bronzových pouzder a INZERovi za přijetí už druhého balíčku.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » čtv črc 21, 2011 12:18

Tak to jako jo... vzhledove me to taky trosku mrzi.... Asi casem tam kotouce dam, ale ted jak rikam mam jine priority, ktere jsou na Kupecku dulezitejsi... Uz mam objednane ty origo pruziny s tlumicema... pak mne ceka vyresit tekouci prevodovku, poloosy a servo rizeni... geometrie, cepy rizeni.... proste hodne moc veci, co jeste nejsou v richtiku. No a teda vic nez to, ze mam vzadu na Kupecku bubny me stve, ze to nema ABS :-( Ono prece jen na to denni jezdeni to je vec, ktera se celkem uplatni... a domontovavat to tam by byl masakr...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv črc 21, 2011 12:42

Já jsem bráchovi říkal, že bych chtěl o víkendu vyměnit ten motor, ale zatím se nevyjádřil. :admin:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv črc 21, 2011 22:08

Tak o víkendu se vyndá motor z coupéčka.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » čtv črc 21, 2011 22:29

;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát črc 22, 2011 8:12

Zkouška nanečisto, ale půjdu do toho, až se budu zase chvilku nudit. Ve skutečnosti je víc do červené.


Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned črc 24, 2011 13:58

Motor z coupecka je venku. Spojka je dobrá, tak se udělají rozvody. Možná příští víkend se tam hodí.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned črc 24, 2011 20:54

motůrek.
Přílohy
P1010887.JPG
P1010887.JPG (183.91 KiB) Zobrazeno 1454 x
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » ned črc 24, 2011 21:06

Takze ted budes cely tyden cidit, co? ;-) Toz a ten podvozek nebudes predelavat rovnou s tim?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned črc 24, 2011 22:01

Teď jsem zase v Praze. O víkendu pojedu do Varů a bude se pokračovat. Podvozek se taky udělá, snad se to stihne.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon črc 25, 2011 12:37

Tak brzdy nejsou moc odvzdušněné, takže brzdí až na podlaze, ale ruční brzda brzdí dobře. Kdyby byly nové kotouče a destičky, tak by to bylo ještě lepší.

No ale nevím jak je to možné, když se s autem nejezdilo, ale vypadá to, že je špatný tripoid na poloose. Moc to nechápu. Skorem se s tím nedá jezdit. Hrozně to křupe a cuká s celým autem.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Trunda » pon črc 25, 2011 12:49

Smankote... toz asi v nem neni vazelina a tak vyrezl...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte črc 26, 2011 10:05

Tak jsem se zase předvedl. S tripoidem nic není. Byly povolené matice na pravém kole. :oops:

Ale pěkně jsem se vytrestal. Už jsem měl skoro vyndanou poloosu, když koukám, že manžeta je dobrá, tak jsem promarnil 2 hodiny problémem který byl jinde a stačilo na to 5 minut.

Nicméně teď budu odvzdušňovat ty brzdy. Pořádně nevím jak na to. Minule jsem to dělal přesně podle návodu a nepovedlo se. Servis si za to řekl asi 600,- a stejně to nebylo úplně OK, ale časem se to odvzdušnilo samo.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Příspěvek od Hombre » úte črc 26, 2011 10:48

Záleží, jestli máš ABS a jestli jsi nechal vypustit celou nádobku, takže se vzduch dostal i do hlavního válce, event. modulátoru ABS. Pokud jsi tam měl ten klacek na pedále, nebo zaškrcenou hadičku, takže se tam vzduch nedostal, je to jednoduché:
Auto postav na rovinku, nikde ho nezvedej, dolej kapalinu po rysku MAX a začni odvzdušňovat pravé zadní kolo
1:povol odvzdušňovací šroubek, nasaď nejlépe průhlednou hadičku, druhý konec hadičky dej do nějaké nádoby a čekej, kapalina bude volně protékat celou soustavou, tak ji nechej vytékat až v hadičce neuvidíš žádné bublinky. Pak utáhni šroubek
2:a teď potřebuješ pomocníka, který 2x-3x po sobě sešlápne brzdový pedál a po posledním sešlápnutí ho drží. Ty mezitím povolíš odvzdušňovací šroubek a kapalina se zbytky vzduchu pod tlakem vystříkne hadičkou ven, pak hned šroubek dotáhni a pak pomocník povolí pedál a čeká několik sekund, až kapalina nateče do hlavního válce, pak je možné to šlapání ještě zopakovat. Mezi každým odvzdušňováním kontroluj a dolévej hladinu kapaliny! No a pak to celé na LZ kole.

Pokud jsi nechal nádobku při opravě vytéct, tak je postup stejný, jen to čekání až poteče kapalina (bod 1) trvá několik minut a odvzdušnit i PP a LP kolo, i když se nerozebíralo, pokud máš ještě k tomu ABS tak to odvzdušňování se šlapáním (bod 2) je třeba opakovat vícekrát, třeba i 3x celé auto dokola.

Dobře odvzdušněné to je, až je pedál při sešlápnutí tvrdý a jde jen tak do 1/3-1/2 zdvihu, pokud je měkký, jakoby gumový, opakuj odvzdušňování od bodu 2.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět