Příspěvek
od Hombre » úte črc 26, 2011 10:48
Záleží, jestli máš ABS a jestli jsi nechal vypustit celou nádobku, takže se vzduch dostal i do hlavního válce, event. modulátoru ABS. Pokud jsi tam měl ten klacek na pedále, nebo zaškrcenou hadičku, takže se tam vzduch nedostal, je to jednoduché:
Auto postav na rovinku, nikde ho nezvedej, dolej kapalinu po rysku MAX a začni odvzdušňovat pravé zadní kolo
1:povol odvzdušňovací šroubek, nasaď nejlépe průhlednou hadičku, druhý konec hadičky dej do nějaké nádoby a čekej, kapalina bude volně protékat celou soustavou, tak ji nechej vytékat až v hadičce neuvidíš žádné bublinky. Pak utáhni šroubek
2:a teď potřebuješ pomocníka, který 2x-3x po sobě sešlápne brzdový pedál a po posledním sešlápnutí ho drží. Ty mezitím povolíš odvzdušňovací šroubek a kapalina se zbytky vzduchu pod tlakem vystříkne hadičkou ven, pak hned šroubek dotáhni a pak pomocník povolí pedál a čeká několik sekund, až kapalina nateče do hlavního válce, pak je možné to šlapání ještě zopakovat. Mezi každým odvzdušňováním kontroluj a dolévej hladinu kapaliny! No a pak to celé na LZ kole.
Pokud jsi nechal nádobku při opravě vytéct, tak je postup stejný, jen to čekání až poteče kapalina (bod 1) trvá několik minut a odvzdušnit i PP a LP kolo, i když se nerozebíralo, pokud máš ještě k tomu ABS tak to odvzdušňování se šlapáním (bod 2) je třeba opakovat vícekrát, třeba i 3x celé auto dokola.
Dobře odvzdušněné to je, až je pedál při sešlápnutí tvrdý a jde jen tak do 1/3-1/2 zdvihu, pokud je měkký, jakoby gumový, opakuj odvzdušňování od bodu 2.
.....
Rover 45 1.6 2005...............
MG-F 1.8 1999........

.

........

...........

.......