výměna radiátoru topení
výměna radiátoru topení
už jste někdo měnil radiátor topení, co je všechno potřeba vyndat abych se na něj dostal a mohl ho vyměnit? nechci zbytečne rozebrat zase půlku auta
Re: výměna radiátoru topení
nedelal podle me budes muset sundat palubku
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: výměna radiátoru topení
to doufam ne, proto se ptam... jinak dej vedet kdy mas cas a jestli prijedete s Filou ke me nebo ja k vam to bysme rovnou poresili i tu eletriku
Re: výměna radiátoru topení
Ahoj Hanzi včera jsem o tom luvil s Danem.
Původně jsem říkal, že palubovka asi nemusí jít, ale když sem se probral pamětí a fotkama, asi to bude lepší.
Moje zkušenost.
- sedadla ven, koberce ven, není nutné, ale místo je neocenitelné
- kryty u noh ven, střední tunel ven, fascia ven, ovladače topení ven, řídící jednotky ven, střední průduch v palubce ven
- tady by mohl přijít pokus vyndat to bez demontáže palubky
- budiky ven, volant dolů, airbag kroužek je dobré přilepit žlutou páskou v pozici kde byl
- dekl u pojistek a klapák pryč
- sundat tapecírung u skla + clony a protikusy střechy
- odšroubovat 2x2 šrouby - výdechy na sklo, pozor vzít si krátký ořech, hrozí zatlačení ráčnou na sklo + rozbití
- vyšroubovat 2x2 matky vlevo a vpravo v prostoru A sloupku - oblast pojistek a klapáku
- palubku nazdvihnout u skla a pomalu dostat tažením dozadu ven. Pozor na páčky u volantu, musí se s nima hýbat. Je to práce pro 2 lidi.
- palubka je venku
-
- sundat hadice z topení, jde to blbě, pozor na vodu
- odšroubovat jednu matici vlevo dole u pedálů a dvě co drží topení na trubce spojující A sloupky
- zatlačit vršek topení dovntř, až zaleze odvzdušňovák do prostoru kabiny
- podebrat topení dole ať vyleze ze šroubu u pedálů
- stočit vršek topení k šoférovi a zkusit pomalu vyndat. Jde to blbě, není tam moc místa
- a je to
- tady jsou nějaké fotky jak to vypadá rozdělané
- http://roman-mg.rajce.idnes.cz/Prace/
- http://roman-mg.rajce.idnes.cz/Jak_to_z ... pokracuje/
Good luck
Původně jsem říkal, že palubovka asi nemusí jít, ale když sem se probral pamětí a fotkama, asi to bude lepší.
Moje zkušenost.
- sedadla ven, koberce ven, není nutné, ale místo je neocenitelné
- kryty u noh ven, střední tunel ven, fascia ven, ovladače topení ven, řídící jednotky ven, střední průduch v palubce ven
- tady by mohl přijít pokus vyndat to bez demontáže palubky
- budiky ven, volant dolů, airbag kroužek je dobré přilepit žlutou páskou v pozici kde byl
- dekl u pojistek a klapák pryč
- sundat tapecírung u skla + clony a protikusy střechy
- odšroubovat 2x2 šrouby - výdechy na sklo, pozor vzít si krátký ořech, hrozí zatlačení ráčnou na sklo + rozbití
- vyšroubovat 2x2 matky vlevo a vpravo v prostoru A sloupku - oblast pojistek a klapáku
- palubku nazdvihnout u skla a pomalu dostat tažením dozadu ven. Pozor na páčky u volantu, musí se s nima hýbat. Je to práce pro 2 lidi.
- palubka je venku
-
- sundat hadice z topení, jde to blbě, pozor na vodu
- odšroubovat jednu matici vlevo dole u pedálů a dvě co drží topení na trubce spojující A sloupky
- zatlačit vršek topení dovntř, až zaleze odvzdušňovák do prostoru kabiny
- podebrat topení dole ať vyleze ze šroubu u pedálů
- stočit vršek topení k šoférovi a zkusit pomalu vyndat. Jde to blbě, není tam moc místa
- a je to
- tady jsou nějaké fotky jak to vypadá rozdělané
- http://roman-mg.rajce.idnes.cz/Prace/
- http://roman-mg.rajce.idnes.cz/Jak_to_z ... pokracuje/
Good luck
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: výměna radiátoru topení
no tak díky,
proč mám pocit že je to na celý víkend?
proč mám pocit že je to na celý víkend?
Re: výměna radiátoru topení
Služebníček
Mno dá se to stihnout za sobotu.
Kdyby ti nešel výměník zavařit (pokud teče blbě), náhodou jeden starší mám v regálu. Na výpomoc.
Ono to nebude tak horké, pokud to budete dělat 2 (Dan říkal že jo), tak je to příjemné. Mě se to samotnému dělalo dost blbě (palubka).
Mno dá se to stihnout za sobotu.
Kdyby ti nešel výměník zavařit (pokud teče blbě), náhodou jeden starší mám v regálu. Na výpomoc.
Ono to nebude tak horké, pokud to budete dělat 2 (Dan říkal že jo), tak je to příjemné. Mě se to samotnému dělalo dost blbě (palubka).
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: výměna radiátoru topení
no popravdě jsem myslel že propojim hadice od topení, radiátor vyndam, zkusim dát opravit a mezitím budu jezdit, ale to jsem nevěděl že je to až takhle všechno ven. uvidíme...
Re: výměna radiátoru topení
pasuje z anglickýho auta radiátor do našich?
Re: výměna radiátoru topení
Ahoj, mno těžká otázka. Pro LHD má topení kód JEC102230, pro RHD JEC102220. Logicky mi z toho vylézá, že se jedná o dva rozdílné výrobky.
ALE když se dívám na topení (na ebay.co.uk) pro RHD, zdá se mi stejné jako pro LHD
Vývod radiátoru je vždy na pravé straně. Z toho mi vyplývá, že radiátory jsou asi stejné. A možná je obrácený ventilátor.
V pátek budu s Dendym, můžu vzít můj starý radiátor, ten je OK, jen topení (plasty) byly po havárce rozbité, tak jsem koupil celé nové topení.
Zkusíš uvidíš.
Ahoj Roman.
ALE když se dívám na topení (na ebay.co.uk) pro RHD, zdá se mi stejné jako pro LHD
Vývod radiátoru je vždy na pravé straně. Z toho mi vyplývá, že radiátory jsou asi stejné. A možná je obrácený ventilátor.
V pátek budu s Dendym, můžu vzít můj starý radiátor, ten je OK, jen topení (plasty) byly po havárce rozbité, tak jsem koupil celé nové topení.
Zkusíš uvidíš.
Ahoj Roman.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: výměna radiátoru topení
Radiator je stejny jen ventilator ma opacnou polaritu protoze je na druhe strane
Re: výměna radiátoru topení
Tož jak Hanzi, topíš ?
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: výměna radiátoru topení
topení topí pořád, jen trochu ukapávalo a nebýt prasklé hadice by ukapávalo asi i teď. nicméně bez vyndání palubky to nešlo ale volant a tapecy kolem předního okna jsem nesundaval.
jinak jak jsem psal o prasklý hadici tak to napřed vypadalo na spoje hadic k topení v motorovym prostoru, když jsem je pořešil tak jsem náhodou viděl prasklinku na hadici co vede od motoru jak jsou čodla teploty která se rozdvojuje a vede dál jedna hadice k radiátoru a druhá k chladiči. protože mezi motorem a karoserií je strašně moc místa tak doufam že už to bude vše. teď ještě tedy scháním tu rozdvojenou hadici ale zas aby byla cena přiměřená vozu... popravdě přemýšlím že bych si zajel pro jednoho dárce orgánů jako to udělal Karel... jen na to není teď čas
jinak jak jsem psal o prasklý hadici tak to napřed vypadalo na spoje hadic k topení v motorovym prostoru, když jsem je pořešil tak jsem náhodou viděl prasklinku na hadici co vede od motoru jak jsou čodla teploty která se rozdvojuje a vede dál jedna hadice k radiátoru a druhá k chladiči. protože mezi motorem a karoserií je strašně moc místa tak doufam že už to bude vše. teď ještě tedy scháním tu rozdvojenou hadici ale zas aby byla cena přiměřená vozu... popravdě přemýšlím že bych si zajel pro jednoho dárce orgánů jako to udělal Karel... jen na to není teď čas