
(Rover416SLi-elektro.komplet Honda,motor D16Z2) nejde starto
(Rover416SLi-elektro.komplet Honda,motor D16Z2) nejde starto
Zdravim, mam Rovera rv. 94 vnitrek je komplet Honda, sedi mi i opravarenske manualy. Z niceho nic nejde nastartovat, jen toci starter a nic. Podle prirucky jsem provedl tyto testy: Palivove cerpadlo - OK (tlaci benzin i zpet pres pressure regulator), Main Relay - OK (promeroval jsem i konektro, ktery jde do tohoto relatka a vse OK), Rezistor vstikovacich trysek - OK ( vsude jsem nameril 6,9 ohmu, v manualu rozmezi 5 - 7 ohmu,takze OK). Dale jsem promeroval vstrikovaci trysky paliva, vsechny 4 OK ( melo byt rozmezi 1,5 az 2,5 ohmu, na vsech bylo 2,5 - 2,6 ohmu takze zrejme OK), uz u testu trysek me to nakonec dovedlo ke zkouzce zameny za jinou ECU jenze nemam jinou k dispozici. Do rozdelovace napeti jde, jenze dal jsem ho nejak nemel moznost testovat. ECU nehlasi zadnou zavadu. Po otoceni klice do polohy 2 se rozsviti kontrolky vcetne ECU, cerpadlo natlaci palivo, ECU zhasne. Dale uz jen toci starter a nic. Jako by to nehazelo jiskru. Fakt uz nevim. Budu rad za kazdou radu 

Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
Re: (Rover416SLi-elektro.komplet Honda,motor D16Z2) nejde starto
No jestli to není ta řídící jednotka, tak to asi neháže tu jiskru, nezkoušel si klasickou metodou - odpojit kabel od svíčky a přiložit ke kostře a startovat? Musí to házet jiskru asi 2cm dlouhou, jestli je kratší - jenom taková slabá červená a při oddálení na půl centimetru se přeruší, tak je vadná cívka - měl jsem stejný problém. Nestli není žádná jiskra, pak to může být rozdělovač, palec, kabely, vedení od ECU k cívce. Přeju hodně štěstí, aby to byla nějaká prkotina 

Re: (Rover416SLi-elektro.komplet Honda,motor D16Z2) nejde starto
tak auto uz jsem spravil a vlastne i nespravil. byl spatne ukostren blok motoru. V service pri vymene motoru ho asi spatne dotahli a on odpadl. Po zpetnem pripevneni kabelu a chvilce trapeni starteru a baterky pres kabely z druheho auta motor chytnul. Auto jsem sel tedy projet a po ujeti cca 2 km jsem za Ostravou zustal viset. ted uz je zrejme na vine rozdelovac, ktery jsme vcera na kolene provizorne opravili. Mam uz obednane nove viko a palec. zitra mi to prijde a snad uz bude vse ok.
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
Re: (Rover416SLi-elektro.komplet Honda,motor D16Z2) nejde starto
dneska jsem to znova prezkousel. na vsech svickach mi to haze jiskry, akorat jsou strasne malinkate, takove jako kdyz se elektrickym zapalovacem zapaluje sporak,coz je pry spatne, mely by to byt obrovske modre jiskry. vyndal jsem tedy civku a zmeril ji. mezi tenminalem A a B ma byt podle navodu 0,4 az 0,5 ohmu, ja tam mam 1,3 ohmu coz je zrejme spatne, mezi sekundarnim vinutim a terminalem A ma byt mezi 9 440 az 14 160 ohmu, nameril jsem 11 800 ohmu coz je v poradku. do civky jde normalni bateriove napeti kolem 13 V, pri startovani 7 az 8V. myslite, ze by na vine mohla byt opravdu ta civka kdyz mezi A a B mi ty ohmy nesedi? snad jo.
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
Re: (Rover416SLi-elektro.komplet Honda,motor D16Z2) nejde starto
Mně dokonce ohmy seděly, ale cívka byla špatná, asi se to pozná jenom na osciloskopu, nebo orientačně podle té jiskry. Jestli je u té Hondy taky cívka jenom se 2. kontakty, můžeš zkusit cívku ze Škodovky (120 nebo favorit), abys věděl, jestli to je cívkou. Ale jestli je ta jiskra malá, tak určitě. Ono to totiž potom v tom vysokém tlaku a při té teplotě ve válci neháže jiskru žádnou.
Re: (Rover416SLi-elektro.komplet Honda,motor D16Z2) nejde starto
auticko uz jezdi byla to ta civka
vsem moc dekuji za pomocnou ruku na tomhle foru :OK: prosim o smazani tohoto topicu

Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)