Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte říj 18, 2011 14:20

AnderN: :lol: :lol: :lol:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » úte říj 18, 2011 14:24

No v podstate jsem dopadl presne naopak .... v te pisnicce se ale nezpiva, ze v te dilne ma byt v zime teplo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř říj 19, 2011 12:14

pořád je lepší mít nevyhřívanou garáž, než mít garáž bez elektriky jako já :? takže sháním nějaký pidimidi agregát na zimu :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř říj 19, 2011 12:38

Měl bych otázku pro majitele "šestistovky"..

Dělali jste si někdy doma sami rozvody :?: Zřejmě se něco potentoto a celkem hodně se rozhučela kladka a to rozvody maj něco kolem 30-40tkm ale když jsem na to koukal, tam se prostě nedostanu bez vyndání motoru, je tak? :roll: Navíc kryt rozvodů nepůjde dolů, dokud se nesundá kladka pro klínové řemeny a řezat/lámat to nechci, sůl a guma nejsou zrovna kamarádi ... :x praštil bych toho co to vymýšlel..

Když jsem to zkládal, měl jsem mot. prostor rozebraný a plast se povytáhl stranou ale zase všechno odstrojovat se mi zrova fakt nechce, nějaký TIP ?? :roll: servis nepřipadá v úvahu, naposled rozvody zmršily, prostě jim nevěřím ..
Rozvodovou sadu můžu mít za hubičku cca 1200kč :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř říj 19, 2011 13:07

No ja osobne zastavam nazor, ze rozvody je lepsi komplet dat nove, jak se jednou sundaji... mi pokazde, kdyz se pretahovaly, za chvilu odesla pumpa...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř říj 19, 2011 13:15

ano ano, rozvody půjdou komplet oboje, jen nme zajímá, jestli to jde dělat na autě abych nemusel zase kuchat půl motoru abych se k tomu dostal :roll:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » stř říj 19, 2011 15:08

No u tíčka jsem je měl dole asi stokrát, přístup krásnej. Ale snmad sem neviděl auto, dke by se musel vyndávat motor kvůli rozvodům, to určitě musí jit udělat, jenže to bude asi pakárna, ale tenhle motor neznám...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř říj 19, 2011 20:01

nejde to tam pořádně vidět ale je tam mezi motorem a kastlí prostor maximálně na dětskou ruku + k tomu tam celkem zavází držák pro silentblok motoru..... ráčna se tam nevleze ani <> :-D

http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220733.jpg
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř říj 19, 2011 20:40

Já to mám hodně podobně a na autě by to mělo jít. Musí se sundat ten držák motoru a taky držák serva, řemenice je taky velký problém, ale zespodu by mělo být místa víc. U mě je třeba i v podběhu záslepka ať se na to dá dostat a i na šroub napínací kladky. No návod by to chtělo.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv říj 20, 2011 13:49

ta záslepka mne nenapadla.. musím na to mrknout ale myslím že tam nic takového není.. ale díky za tip :-D :wink:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » čtv říj 20, 2011 15:50

No to vypadá na luxusní pakárnu, fuj :!: Podle mě tam žádná záslepka neni, aspoň si jí teda nevybavuju, když jsme vyndavali špajzku...máme obráceně motory :D
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv říj 20, 2011 15:52

To je teda bída. Raději si kupte dvoustovky XW ta má aspoň záslepku. :D
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv říj 20, 2011 16:12

já jsem zatím na každém autě co mi prošlo rukama udělal rozvody bez tahání motoru ven, maximálně jsem u fiata popouštěl trochu motor ze silentu ale tohle bude opradu pakárna :?
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pát říj 21, 2011 18:56

LANiN píše: Nedalo mi to a dnes dopoledne jsem "tchánovi" okupoval garáž a třmen rozebral jako lego.. Zjistil jsem, že je bu´d vyšlehaná díra v otočném čepu, nebo je tyčinka co v tomto čepu "klouže" kratší o 1mm.. při měření šuplerou je tam vůle 1mm.. Každopádně teď už se hejbou obě táhla pro ručku ale nebrzdí.. Lanovody jsem na ruční brzdě povolil co to šlo a nechám to bejt, zkusím najet pár km a pak ji zkusím seštelovat, možná se to potřebuje nastavit a chytne se (kéž by) :-D
(dávám jen odkazy, fota jsou moc velká)

http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230072.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230077.jpg
Ručka brzdíííííííííí!!!!!!! met: msm: tedy jen na tom jednom třmenu, který jsem rozebral jako lego :-D .. O víkendu, pokud bude čas, možná rozeberu druhý ať to mám z krku..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 9:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř říj 26, 2011 15:16

Abych nezapoměl, na str 3 jsem řešil problém s víčkem na chladiči. Nedávno jsem kamarádovi měnil vodní pumpu na Nissanu 240SX a chlubil se novým víčkem. Po chvíli zkoumání, jsem zjistil že přesně tohle víčko potřebuju a v návodu bylo uvedeno i pro Hondu :-D Takže mě dal na testování své staré a to jsem zaměnil za to mé, co nedoléhá a ke kterému jsem dělal prodloužení (viz foto str3) .. Mno samozřejmě že pasuje a voda neutíká :-D takže mě zřejmě v kelly s novým chladičem dali jiný víčko :roll: .. na cestě je už nové :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Odpovědět