Autiko je dovezené z Německa, na tachometru má 166000, což mi přijde tak o 100 min než by mohla byt realita, ale chlap se odvolával že to kupoval od prvního majitele a v německé servisce je poslední kontrola v roce 2005 kde má auto 90000km, no ale nevím nevím

Auto má nějaké mouchy tak se začnu ptát, pokud znáte na něco odpověď budu vděčný za cokoli

První a významný problém je pro mě špatně držící kapota, špatně se zacvakává, auto stávalo určitě venku, ty dva zuby co zakousne kapota do předního rámu jsou celkem orezlé, musí se na několikrát a když už se zacvakne tak stejně za jízdy na hrbech problikává kontrolka na displayi, pročistil jsem to kontaktolem ale nic moc zlepšení. Co vlastně spíná to čidlo a na co se mám teda zaměřit, kapota je zacvaknutá ale auto si myslí opak.
Levé zrcátko u řidiče je prasklé, je sice v celku, ale k Roveru to prostě nepatří. Nějaký fígl na výměnu skla? Stačí nechat u skláře vyříznout zrcadlo o stejném rozměru a plesknut ho tam?
Autorádio mám sice jen na kazety, ale originál a krásně tam sedí, jenomže je zakódované. Prý při odpojení baterky to prostě udělá. Prodejce mi řekl že někdo kdo stáčí kilometry by se do toho měl umět dostat a buď kód zjistit nebo ho změnit. Podle mě je to docela složitý postup. Na rádiu je napsáno lihovou fixou 123(3 nebo 5 nedá se to skoro poznat, takový klikyhák)400 což je trochu moc čísel. To samé SN, taky má víc znaků než požadují všechny internetové hledače kódu. Pokud by někdo věděl budu moc vděčný. WAIT na rádiu trvá strašně dlouho než dovolí kód zadat znovu a pokus omyl to tedy nepůjde.
Alpine XQD101042PUY
S/NO: AL7RV630XD114660
E90114660A
Dále by mě zajímalo jestli se dá nějak změnit jazyk palubního počítače a všech kontrolek. Z němčiny na angličtinu bohatě postačí.
Pravým zadním dveřím centrál nevytlačí štupl. Ten při zamčení centrálu zajede až pod úroveň té chromované kapky co je kolem něj a i při odemčení centrálem jdou dveře odemknout jen zevnitř, to čudlík ochotně vyskočí ale vnější klika s ním nehne.
Jak se dá vyresetovat oilservice? Olej vždy na autě měním sám i s filtrem a rád bych si i sám resetnul tenhle nápis co se ukáže při otočení klíčku na dvojku.
Existuje nějaký klíčový fígl na kufr? Když táhnu nákup, tak ho musím položit, jít k řidiči, zmáčknout čudlík který je celkem na blbém místě aby mi nadskočil kufr a pak zas jít zpátky. I pětkrát zmáčknout klíček by bylo pohodlnější

No zatím vše, pokud si ještě na něco vzpomenu tak dám vědět.
