Zatah motoru u dieselu
Zatah motoru u dieselu
Chci se jen zeptat od jakych otacek vam zacina tahnout motor Me se porad zda ze to nejede ale jsem uz asi zaujaty tak by me zajimalo jak to mate vy (u zahrateho motoru)
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatah motoru u dieselu
Takmer okamzite... Ak Ti to netaha, tak mozes mat pokazenu vahu vzduchu 

Rover 75 2,0CDTi
Re: Zatah motoru u dieselu
Me spis zajimalo pri jakych otackach to zabira
Re: Zatah motoru u dieselu
Zdravim, ja sa teda v motoroch moc nevyznam, ale ked spravne radim rychlosti, tak drzim otacky okolo 2000 otacok (motor zaberá), pripadne aj trochu nizsie a od rychlosti cca 120 km mam otacky okolo 2500 a motor pekne zabera. Žiadne ine anomalie, žeby som mal pocit že motor nezaberá, alebo niečo iné som nepostrehol.
Dufam ze ti to pomoze.
Dufam ze ti to pomoze.
Rover 75, 2.0 diesel, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatah motoru u dieselu
Thomson píše:...pri jakych otackach to zabira
To znamená, že takmer od minimalnych otacok, cize uz cca pri 1500 otackach... Pri cca 1900 sa zapne turbo a taha to este viacSkic píše:Takmer okamzite...

Rover 75 2,0CDTi
Re: Zatah motoru u dieselu
To jsem potreboval slyset, me to zacina brat az tak po 2000ot ale nastup by mel byt od 1800ot
Re: Zatah motoru u dieselu
Ahoj mám stejný problém, zátah až po 2tis.otáč. do té doby tupé a jede jakoby přidušen do cca. 3.8, výše se nedostanu na 3.st. Podařilo se Ti to odstranit? Jsem z Bystřice pod H. a ve Valmezu téměř týdně, nešlo by se potkat? Díky R.
Re: Zatah motoru u dieselu
No ja asi na 90% vim cim to je aspon u me teda. Me to nejelo tak jsem zaslepil EGR ventil a zaclo to jet normalne. Pak jsem byl moc aktivni a dal si tam sportovni filtr KN a v ten moment to prestalo jet. Predpokladam ze se z toho filtru uvolnil olej (jsou olejovane ty filtry) a odrovnal mi vahu vzduchu. Ted se ji pokousim sehnat za rozumne penize. Netusim co to muze byt na tvem aute a taky nejsem zadny odbornik ale pokud se chces sejit tak klidne napis mail nebo SZ.
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatah motoru u dieselu
Panove, na 90% je to vaha vzduchu
Pohladajte to tu na fore, ja som mal taky isty problem, pomohlo ju precistit 


Rover 75 2,0CDTi
Re: Zatah motoru u dieselu
AHOJ, TAK JSEM ZAKOUPIL NOVOU VÁHU VZDUCHU. VYZKOUŠEL JSEM TŘI. PRVNÍ DVĚ OD JP AUTO - PRVNÍ NEJELO TO VŮBEC A PŘI MĚŘENÍ UKAZOVALA HAUSNUMERA, DRUHÁ - BYLO TO LEPŠÍ , NICMÉNĚ DO 2.000 OT. VŮBEC NIC, MUSEL JSEM VŽDY CCA. 5 SEC ČEKAT, PAK UŽ TO ZAČALO JET. pOSLEDNÍ JSME VYZKOUŠELI ORIG. ALE NEJDRAŽŠÍ
BOSH A JE TO OPRAVDU NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ. ZÁTAH JE VIDITELNĚ VYŠŠÍ. jEŠTĚ SE ALE POKUSÍME SEŘÍDIT PŘEDSTIH NA ČERPADLE, NĚJAK SE MI TO POŘÁD NEZDÁ, HLEDÁM TĚCH 85 KW... 


Re: Zatah motoru u dieselu
Ty mas diagnostiku nebo cim jsi to napichl. A taky kolik stala ta vaha a kdes ji koupil. Dik.
Re: Zatah motoru u dieselu
Diagnostiku nemám,bylo to v servisu u Bystřice pH, kde to napíchli. Váha stála nakonec 5.300,- od Boshe, protože mám kamaráda, který obchoduje s autodíly.
Koupil jsem ještě nový filtr vzduchu (cca650) i nafty (cca.750) a do nafty přidávám přípravek na vyčištění motoru. Auto se konečně chová správně, tahá od nízkých otáček, i když náběh kroutícího mom. jako PDčka nedo i TDička to nemá.
Koupil jsem ještě nový filtr vzduchu (cca650) i nafty (cca.750) a do nafty přidávám přípravek na vyčištění motoru. Auto se konečně chová správně, tahá od nízkých otáček, i když náběh kroutícího mom. jako PDčka nedo i TDička to nemá.
Re: Zatah motoru u dieselu
A v Bysrici je to nejaky vseobecny servis nebo taky nejaky znamy. Byl jsem s tim ve Zline v Roko Moto ale podle me tam tomu moc nerozumi aspon podle me tak bych to chtel promerit at vim jestli je to fakt tou vahou nebo jinym cidlem.