Cukání při jízdě R416
Re: Cukání při jízdě R416
z felicie ne, ze 120ky nebo favorita co má ještě cívku, novější už měli trafo. Ale je třeba si ze staré cívky vyrobit kvalitní redukci na tu zásuvku. Pokud to totiž zkratuješ, odpálíš tyristor v řídící jednotce.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při jízdě R416
Kdysi jsem tady četl, že na zkoušku lze použít klidné cívku ze Š120 ... ale trvale bych s tím nejezdil, spíš na vyzkoušení, jestli je ta Tvoje vadná a potom sehnat tu správnou.
Re: Cukání při jízdě R416
Ale jinak se nemůže nic stát, odpor primárního vinutí na škodovácké cívce je dokonce větší, takže tyristory v ŘJ nijak víc netrpí (spíš méně). Jezdil jsem s ní asi rok a žádný rozdíl, ani ve spotřebě. Ale měl jsem takový blbý pocit, že tam není to, co tam patří, tak jsem nakonec koupil novou cívku.
Re: Cukání při jízdě R416
Aha,tak to radši koupím jinou. Nejlepší by bylo vyzkoušet druhou cívku ,jestli to tím je nebo není.
Re: Cukání při jízdě R416
Asi bych nejdřív koupil palec, koukal jsem že u nás stojí kolem 100kč, cívka je tak za 1100.
Re: Cukání při jízdě R416
Prosímtě,pošli odkaz,já ho nenašel samotný,ale jen s víkem.
Re: Cukání při jízdě R416
Zdar, poslal jsem ti informace do SZ.
Re: Cukání při jízdě R416
jo a pod tím kódem od FACETu co jsem ti poslal to mají i v ELIT a AUTOKELLY a ti mají pobočky v každém větším městě, záleží odkud jsi, nejlíp si pro to zajít osobně, za poštovný dáš víc než za ten díl. 

Re: Cukání při jízdě R416
Díky. Tak jsem se na to mrkl a asi fakt zajedu do autokelly a vemu to hned. Mám sice 1,4 ale je to úplně to samé jak na 1,6. 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při jízdě R416
Cívka většinou pujde použít jakákoliv musí být na 12V a nesmí být dvojitá, ale rozhodně to nedoporučuju, jako dlouhodobou opravu! Na vyzkoušení určitě stačí 

Re: Cukání při jízdě R416
Tak jsem asi problém vyřešil. Kontoxem jsem vystříkal všechny svorkovnice kolem motoru a dal jsem zpět víko rozdělovače original Rover (LUCAS) a autko zase jede jak má.
Ale teď mi to špatně startuje. Třeba až na páté otočení klíčem.

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při jízdě R416
Tak to jsi toho moc nevyřešil, popíš co to dělá, když to nechce chytit... 

Re: Cukání při jízdě R416
Z tapla to chytne hned na ždrc,ale když je to studené,tak točím a chytne to až na popáté. Palivový filtr mám nový,tím to nebude. Spíš bych hledal problém v palivové čerpadlu,ale nevím kde je a když ho najdu,tak na co se mám dívat... Je to ta věc pod zadníma sedačkama,jak tam vedou dva dráty?
Re: Cukání při jízdě R416
U sedanu je to tak, že musíš pod auto, povolit uchycení nádrže, pustit ji trochu dolu abys mohl čerpadlo vyndat. Pravděpodobnost, že tvé problémy jsou způsobeny čerpadlem se mi jeví jako velmi malá. Když nasedneš do auta a otočíš klíčkem aby se rozsvítily kontrolky, uslyšíš na pár sekund vrčet čerpadlo (to se po natlakování systému vypne), není to moc výrazný zvuk, ale slyšet to jde. Když vrčí tak dává, a když přestane tak to znamená že je tam tlak. Já bych přeměřil čidlo teploty chladící kapaliny a ještě jednou všechny spoje. To víčko rozdělovače jsi dal staré? Zkus ho pořádně vyčistit.
Re: Cukání při jízdě R416
Mám liftback. Jo,čerpadlo při prvním otočení po dlouhém stání zavrčí tak na 2 vteřiny a vypne. Po dalším otočení už nevrčí. No a pak otočím klíčkem a jakoby to chtělo chytnout,ale něco tomu chybí. Zabuble a zase točí. Ato třeba nastartuju i napopáté. A pak jak to chytne,tak to musím nechat tak 3 minuty běžet,jinak ses tím nedá jet. Skáče to jak koza. Všechny spoje v motorové oblasti (kam jsem dosáhl) jsem prostříkal kontoxem. Víko je očeštěné a vypadá jak nové. Kde najdu to čidlo teploty chladící kapaliny a jak ho mám proměřit?