R25 x MG ZR
R25 x MG ZR
Cau lidi. MG ZR ma vetsi vykon u naftovyho motoru (L serie) nez Rover. Myslite, ze je to dany jen ridici jednotkou? Sla by vymenit nebo prehrat software? Nebo co je na tom motoru vykonejsi, popr. slo by to i na Roveru?
Rover 25 - 2,0 iDT
Re: R25 x MG ZR
Wiki:

.... zrejme tedy staci vymenit ECUThere were also two diesel variants of the ZR, the first being the ZR TD 100 which had a 2.0 L Series engine that made 99 bhp (74 kW; 100 PS) and 240 N·m (180 lb·ft) torque giving a 0-60 mph of 9.7 seconds and a top speed of 114 mph (183 km/h).
The other diesel-engined ZR was the TD 115 which came with the same 2.0 L series engine but with some minor performance enhancements (improved ECU map), to produce 111 bhp (83 kW; 113 PS) and 260 N·m (190 lb·ft) torque, which saw the car have a 0-60 mph of 9.1 seconds and a top speed of 116 mph (187 km/h).

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: R25 x MG ZR
Tedy vlastně takový lehký tovární chiptuning.
Re: R25 x MG ZR
a myslite, ze by mne to nekdo jenom prehral? ale zase kdo ma mapy z MG ze?
Rover 25 - 2,0 iDT
Re: R25 x MG ZR
Asi tak nejak... ale chipari delaj aj Rovery... mam ale pocit ze tu kdosi s timhle delal pokus doma a pry zdarne...
... tu je tech ECU dost, jenze nevim jak poznat, ze je to to silnejsi... ani na Rimmerovi neni nic psano ktere je silnejsi ... http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_kw=mg&_kw=zr&_kw=ecu
... tu je tech ECU dost, jenze nevim jak poznat, ze je to to silnejsi... ani na Rimmerovi neni nic psano ktere je silnejsi ... http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_kw=mg&_kw=zr&_kw=ecu
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: R25 x MG ZR
standa04 píše:a myslite, ze by mne to nekdo jenom prehral? ale zase kdo ma mapy z MG ze?
Přehrají to spolehlivě na http://www.jeengineering.com
Kdysi jsem jim delal zastupce pro CR, ale uz nedelam... uz to nemam na cem prehrat.


Umí z toho 125 koni a 260 Nm... šlo to tak, že se pošle jednotka... a oni ji prepsanou poslou zpatky.. snad to jde dodnes.

Tady je link na diesely:
http://portal.jeengineering.co.uk/engin ... tunes.html
Když tam budete psat, muzete se odvolat na Oldrich Benes.

Re: R25 x MG ZR
dekuju za info, nicmene napsaly, ze Freelander ma jinou jednotku a, ze tohle nikdy nedelaly.
Rover 25 - 2,0 iDT
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: R25 x MG ZR
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/rover/
Tady jsem si to nechával udělat já,ještě na bývalém R45 iDT 74kw a bez problémů,sice se jim to povedlo až napodruhý,ale neměli s tím problém.Byl to potom nářez
Tady jsem si to nechával udělat já,ještě na bývalém R45 iDT 74kw a bez problémů,sice se jim to povedlo až napodruhý,ale neměli s tím problém.Byl to potom nářez

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: R25 x MG ZR
Doporučil bych možná spíš tyhle borce.Ty jsou levnější a změří ti auto i na válcové zkušebně!!Což je velká výhoda,změří před a po úpravě,takže víš na čem seš!!Já jsem tam byl už jen na měření,nechal bych si to přechipovat u těhle,jenže jsem na tyhle přišel až později:( Nechalo se s nima celkem slušně kecat,jsou takový pohodový.
Na Rovera se musíš zeptat,ale myslím že ho udělají bez problémů.
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/
http://mereni-vykonu.cz/galerie/foto/fotky-z-campu/?s=3

Na Rovera se musíš zeptat,ale myslím že ho udělají bez problémů.
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/
http://mereni-vykonu.cz/galerie/foto/fotky-z-campu/?s=3

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: R25 x MG ZR
bylo to hodne poznat? a co spolehlivost? ja bych asi jen radsi prehrani ECU na silnejsi verzi 2.0idt. Muj tulak totiz musi predne spolehlive slouzit a navic ten motor je sam o sobe hrozne nesportovni - ne jen vykonove.
Rover 25 - 2,0 iDT
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: R25 x MG ZR
Sakra hodně.Zátah turba byl přímo brutální.Spolehlivost jsem už nezjistil,protože jsem auto brzy potom prodal a koupil rovnou ZS(bylo to taky díky chipování,protože jsem prostě zjistil,že potřebuju pořádnej výkon
).Myslím,že tyhle motory to musí vydržet,přeci jen je to ještě stará poctivá klasika na který se nešetřilo.Pokud ho budeš mít v cajku a hlavně se k motoru SLUŠNĚ! chovat,tak proč by to nevydržel.
Jak jsem ti posílal ten druhý odkaz,tak právě se mi chlubili tím,že mi auto změří před chipováním a pak po čipování zase znova a záleží jen na mě,na kolik koní si řeknu.Záleží jen na nastavení chipování.
Já bych se toho nebál.Kdyžtak to zase vrátíš zpátky.Já měl myslím 14dní na vrácení do původního stavu před úpravou a vrácení peněz.

Jak jsem ti posílal ten druhý odkaz,tak právě se mi chlubili tím,že mi auto změří před chipováním a pak po čipování zase znova a záleží jen na mě,na kolik koní si řeknu.Záleží jen na nastavení chipování.
Já bych se toho nebál.Kdyžtak to zase vrátíš zpátky.Já měl myslím 14dní na vrácení do původního stavu před úpravou a vrácení peněz.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: R25 x MG ZR
No ... samozřejmě životnost je otázka, jak člověk s tím strojem zachází ... vytáčení za studena, jízda furt na plný kotel, dochlazování turbodmychadla po jízdě apod. To jsou známé věci a pokud člověk není prase, motor to asi vydrží. Ale s tímto bych teda nesouhlasil:
Všechno má své meze a to chipování se zas nesmí přehnat.Petr.stefl píše:... záleží jen na mě,na kolik koní si řeknu.Záleží jen na nastavení chipování.
Re: R25 x MG ZR
... on to totiz ten servis takto prezentuje... a v podstate to je jen krasne a jednoduche alibi v pripade opravnene reklamace - "vzdyt to byl vas pozadavek, aby jsme to nastavili na plny kotel" ... samozrejme ze vzdy je limit, na druhou stranu je pozitivni to, ze hned zakaznikovi nevnucu "my vam to vyladime na maximum", ale ze je tam otevreny prostor pro to se dohodnout na rozumne mire.... ovsem ani jeden z nich vlastne neni schopny tu slusnou miru urcit, bo ani jeden z nich ten motor nekonstruoval...
- Petr.stefl
- Příspěvky: 510
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: R25 x MG ZR
Já to myslel tak,že Standa to chce načipovat pouze na těch 83kw,jestli ho dobře chápu a u těhle to bude mít odměřeno na válcích,takže "skutečných" 83KW,někdo jiný bez brzdy to těžko odhadne.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ