Auto na kvalt do 2000 otáček ztrácí výkon a umírá... VYŘEŠEN

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto na kvalt do 2000 otáček ztrácí výkon a umírá...

Příspěvek od AnderN » pon led 09, 2012 1:01

V RAVE najdeš všechny konektory. Pokud ne přesné umístění, tak rozhodně popis pinů a foto.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
coufaltom2
Příspěvky: 30
Registrován: úte říj 11, 2011 18:24
Bydliště: Mohelno

Re: Auto na kvalt do 2000 otáček ztrácí výkon a umírá...

Příspěvek od coufaltom2 » pon led 09, 2012 2:07

Ano to jo , ale nenašel jsem tam kde se nachází lamda sondy. To je ten problém, že schéma kam vedou kabely od spodní lambdy tam není. :( stupo: našli jsme jen, že vede ze spodu do podlahy ale pak se ztratí někde u sedačky řidiče ale nevíme kam :-(
Rover 45, 1.6i , 80kW , 109 hP r.v.2000

Uživatelský avatar
coufaltom2
Příspěvky: 30
Registrován: úte říj 11, 2011 18:24
Bydliště: Mohelno

Re: Auto na kvalt do 2000 otáček ztrácí výkon a umírá... VYŘ

Příspěvek od coufaltom2 » úte led 10, 2012 19:41

Takže problém konečně vyřešen. Nakonec se ukázalo, že jsou vadný vstřiky. Počítač je ukázal jako otevřený ale nebyly. Protože tam byly vstřiky bez jehly, ale jen se sítkem, tak jakmile se otevřel, ucpal se bordelem a diagnostika ukazovala, že funguje ale vůbec nešel. To, že to chvíli jelo a pak zdechlo bylo tím, že tam zůstal ještě zbytkový benzín. Ten jak se spálil tak to umřelo. Takže vyměněný vstřiky za nové s jehlou a auto šlape. Díky moc všem, kteří mi podali nějaký tip a radu !!!! Snad to někomu pomůže v budoucnu ! weed: met: chlat:
Rover 45, 1.6i , 80kW , 109 hP r.v.2000

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Auto na kvalt do 2000 otáček ztrácí výkon a umírá... VYŘ

Příspěvek od Trunda » stř led 11, 2012 10:10

To teda nekdo musel kaslat na palivovy filtr... protoze s nim by se to stat nemelo... ... ale tak i takova zkusenost se hodi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět