GO rover coupe turbo

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » čtv led 12, 2012 10:12

presne tak... ja to myslim treba z 30km na 200km... to si myslim ze by ti to subaru pekne naprasilo,, aj me.. :-D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » čtv led 12, 2012 10:56

.... u meho motoru je to predevsim o pruznosti a o kroutaku, takze o necem to je tak do 120 km/h a pak uz je to slabe... takze takove nejake predjeti na okresce, kdyz podradim na dvojku, tak to se Vochcavkari murou po...piiip.... ale na dalnici se da zamachrovat tak max pri vjezdu :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » pát led 13, 2012 7:21

:-D :-D jo jo presne..

podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od podryx » ned led 15, 2012 13:53

moje poznatky jsou takové, že Rover 216 coupe D16A8 jede rovně +- jako octavia tdi 140ps a fabia rs tdi takže žádný terno :-D :cry:

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » ned led 15, 2012 18:33

ale jeste tu mas porad tu vahovou vyhodu... :) ja muzu rict ze kdyz jsem mel D16A8 byl jsem moc spokojen,,na 1.6 jel vyborne... a na sprintech jsem za sebou nechaval.. 2.0 GSI 2,5 litrova auta,.. a honda V TEC mi ujely vzdy tak o jedno auto... takze myslim ze supr.. ale turbo...... :wink:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » ned led 15, 2012 20:12

no ale ja zas posuzuju Kupecko s K-Series a to je taky zas o necem jinem ;-) .... Pochybuju, ze by nejaky ropak se dal srovnavat s takhle zivym benzinem.... Muj kamarad mechanik rikal, ze nikdy neridil tak zivou a zabavnou 1.6ku ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od podryx » pon led 16, 2012 19:07

dle mého D-series v Roveru pojede malinko lépe než K-series 1.6, ale žádná raketa to není každopádně na svůj objem a provozní náklady je to dobré :-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » pon led 16, 2012 20:29

Nekdy bych to chtel porovnat .... prijed na sraz a muzeme udelat srovnavaci jizdu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte led 17, 2012 9:58

podryx ma D16A8 takze 120ti konova verze. ta uz by mela jet lip.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » úte led 17, 2012 10:22

Jasny ze teoreticky mela, ale ja bych rad porovnal subjektivne co je lepsi... prece jen od Hondich motoru se nemohlo upustit jen kvuli marketingu... navic K-Series je tusim technologicky mladsi, takze v necem asi lepsi bude... to uz je ale otazka na nejakeho motorare, ktery by nam k tomu asi rekl vic... ... Fishi jak jsi na tom treba se spotrebou? Nikdy jsem vlastne od nikoho neslysel postreh, jak je na tom....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte led 17, 2012 10:39

mizerne. kdyz jedu dalku tak 130 km, tak jsem rad za 7 a to jedu jak duchodce. nevim jestli je to normalni ale me to prijde moc. v TP pisou asi 5,2.

jj porovnat by to chtelo.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » úte led 17, 2012 10:49

To neni spatny.... tech 5,2 bys dosahl pokud bys jezdil denne do prace po nejake pekne okresce tak 30 km sem tam a celou cestu 90 km/h ... 7 litru je pekne... je mam pri cestovani po dalnici spotrebu kolem 7,6 ... ale normalne mam 8 litru, ale to bohuzel jedu brzda plyn... ale oproti turbu to mame asi jeste krasny :-) By me zajimalo za kolik bych s nim bezne jezdil... co Roverny, jakou mas zkusenost?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od podryx » úte led 17, 2012 11:58

Jasný někdy porovnáme až to vyjde... :)
Spotřeba těch 7-8 dalo by se i za 6 kdybych se snažil a jezdil do stovky.

Má to celkem nebo spíše hodně krátkou převodovku jak je na tom Káčko?
Při 90km/h točím 3100 ot/min takže na nějakých 130 jsem skoro na 4500 což na dálnici není moc košér vzhledem k hluku a spotřebě jinak mi to vyhovuje... Maximálka bude tak 190 což jsem teda ještě nezkoušel :D , ale vzhledem k otáčkám by to asi tak sedělo...
Kde má vlastně K-motor omezovač?

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte led 17, 2012 12:07

to da i o kousek vic. ja jel 195.

jinak tech 7 mam kdyz jedu opravdu na spotrebu max 100 i po dalnici, ale to se neda. proste kdyz Potrebuju tak jedu a moc to neresim.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od Trunda » úte led 17, 2012 12:19

Pri 140 mam 4000 otacek.... prevodovka je kratka na 1,2,3 ... 4,5 uz je na pohodu, ale i tak by se na dalnici hodila 6ka :-) .... rozdil proti Honde je v tom, ze omezovac je v 6900, takze vy to celkove mate naladene jeste vic do otacek, jak Kacko...
... problem je, ze mame tendenci co se tyka komfortu to posuzovat s modernima autama... jenze projedte se modernim atmosferickym motorem.... nuda! Hrozna nuda! ... a tak pocit z jizdy si dnes nejlepe vychutnas prave s nasim motorem, ktery ma jeste nejaky charakter ;-) ... svezl jsem svagra, co je zvyklej si vozit zadek v novym Mondeu a vubec novych autech (dela prodejce v salonu), v Kupecku a byl uplne hotovej z toho, jaky to byl skvely pocit citit ten zatah s pribyvajicima otackama... nechapal, ze neco takoveho muze zazit v 1.6ce :-D .... staci motor s chuti jit do otacek a lehka vaha auta a je o skvele pocity postarano :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět