-
standa04
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 26, 2011 15:04
Příspěvek
od standa04 » pát bře 16, 2012 18:28
Čau kluci. Neotvírá se mi wastegate. Vydělal jsem ho z auta a na kompresoru funguje dobře. Dal jsem měřák na na výstup z turba do wastegate a nic to neukazuje. Něco z toho fouká, ale to je minimální. Přitom turbo tlačí do motoru, jako o život. Nevíte co s tím může být? Nechce se mi vytahovat celý turbo. A nevíte co je tam za turbo a kde se dá sehnat nová sada těsnění, kdybych ho už musel vytáhnout?
Rover 25 - 2,0 iDT
-
J0hny
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » pát bře 16, 2012 19:54
Jak jsi přišel na to že se wastegate neotvírá? na místě se ti nikdy turbo nenafoukne tolik aby waste otevřel...
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]
-
standa04
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 26, 2011 15:04
Příspěvek
od standa04 » sob bře 17, 2012 10:32
Protože bráchovi na 200 na SDI se na místě otevírá.
Rover 25 - 2,0 iDT
-
J0hny
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » sob bře 17, 2012 20:56
Máš s autem nějakej očividnej problém? Cuká při akceleraci? Jestli ne, neřeš, že se waste na místě nehejbe...a jezdi vesele dál
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]
-
standa04
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 26, 2011 15:04
Příspěvek
od standa04 » pát bře 23, 2012 18:22
necuka, nic takovyho. Asi jsi mel pravdu, protoze, kdyz jsem na waste ubral, tak to jelo hur. Zmeril bych to za jizdy, nevite nekdo, kudyma se da natahnout hadicka z motorovyho prostoru do kabiny?
Rover 25 - 2,0 iDT
-
Zakar
- Příspěvky: 1098
- Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Příspěvek
od Zakar » pát bře 23, 2012 21:56
Napiš jak se projevuje závada na základě které řešíš ten ventil.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
standa04
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte črc 26, 2011 15:04
Příspěvek
od standa04 » pon bře 26, 2012 9:00
Napred to jede hrozne vlazne po slapnuti na plyn a az kolem 2200 ot se nafoukne turbo a vali to, jak kdyby me nekdo kopl do zadku, tak jsem hledal chybu v regulaci turba.
Rover 25 - 2,0 iDT
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 17951
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pon bře 26, 2012 9:07
.... ehm... neni to tak trosku normalni jev u foukaneho motoru?
... I love K-SERIES
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
![Obrázek](http://tinyurl.com/hayezxv)
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » pon bře 26, 2012 13:16
ale u dizlu by melo zabirat driv ne? tohle myslim mela esme a bylo to neco s cerpadlem.
![Obrázek](https://lh3.googleusercontent.com/-d3gRedQqzXk/UOIpI4X5NCI/AAAAAAAAFBY/M2JMvAxLQxM/s800/logoFINALgf.jpg)
<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od AnderN » pon bře 26, 2012 13:22
Jop, u vznětového motoru L-series byl záběr turba někde kolem 1800 rpm. I kdyby to novější iDT verze měla jinak, očekával bych spíš mírné snížení, ale rozhodně ne zvýšení těchto otáček.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/785443.png)
Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @
![Obrázek](http://images.spritmonitor.de/233706.png)
-
J0hny
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » pon bře 26, 2012 21:32
To i mě na benzínu tlačí od 2tis. asi půl plnícího tlaku, takže už táhne jak kráva
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]