vymena motoru
vymena motoru
caute jeden znamy ma 414si a chce do nej dat motor 1.6si 82kw co mu treba z 1.6? prevodovka a rj ostava z 1.4 alebo ako diky moc
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motoru
Jednou jsem měl na řj motoru 1.4(214Ai) motor 1.8(mgf-120) a dělalo to pěknou paseku, když jsem to řešil několik různejch lidí mi tvrdilo, že jednotky na 1.4 a 1.6 jsou stejný, ale na 1.8 je jiná...nevím
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: vymena motoru
Ridici jednotka na 1,4/1,6 stejna neni i kdyz motor jede ale ne uplne dobre v benzinu to nejde ani poznat,ale kdyz je auto i na plyn tak je to znat
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motoru
Áaaaha, tak tak to možná je
Re: vymena motoru
Zdarec, tak když už jsme u těch výměn motorů, tak bych to trošku rozvedl. Můj ďábelskej tulák 416Si sice jede jako drak, ale svinskej čas mi ho za pomoci svého nohsleda koroze sžírá snad přímo před očima a já už tu prohnilou kastli opravovat znova nebudu. Uvažuju proto o výměně za novějšího tuláka. Samozřejmě jako snad každý, kdo usedne do stroje poháněného pekelným k-series, jsem mu beznadějně propadl, proto rovera nechci opustit. Moc aut jsem sice nevyzkoušel, ale děsím se toho, že bych po čase s jiným autem zjistil, že si na něj prostě nezvyknu tak jako na rovera, se kterým jsem dneska v podstatě spokojený. Ale už dost chvály, každý, kdo rovera má, tak ví proč.
Teď k mojí bláznivé myšlence. Motory k-series jsou v podstatě snadno upravitelné. Své o tom vědí jak v Morris Garage, tak i v Lotusu a v Caterhamu. Já o tom vím kulový. Ale co mě štve, je to, že se motor 1,8 VVC se 118kW nedával do ničeho jiného, než do MG ZR. Já chci zůstat u svého liftbacku, nechcu žádnýho kombíka, ale zase ani moc malé auto, uvažoval jsem právě i o ZR, ale naštěstí jsem si to rozmyslel, já ten kufr občas potřebuju. Ale ten motor chcu taky! MG ZS už je šestivál a dělá se jen ve verzi sedan. Do 45 se dává 1,8 s 86kW. Přeprasit ho na VVC by asi šlo, ale asi by to bylo dost pracné a ještě víc nákladné. Ale co třeba dostat do 45 motor ze ZR? Pak bych byl nadmíru spokojen
Teď k mojí bláznivé myšlence. Motory k-series jsou v podstatě snadno upravitelné. Své o tom vědí jak v Morris Garage, tak i v Lotusu a v Caterhamu. Já o tom vím kulový. Ale co mě štve, je to, že se motor 1,8 VVC se 118kW nedával do ničeho jiného, než do MG ZR. Já chci zůstat u svého liftbacku, nechcu žádnýho kombíka, ale zase ani moc malé auto, uvažoval jsem právě i o ZR, ale naštěstí jsem si to rozmyslel, já ten kufr občas potřebuju. Ale ten motor chcu taky! MG ZS už je šestivál a dělá se jen ve verzi sedan. Do 45 se dává 1,8 s 86kW. Přeprasit ho na VVC by asi šlo, ale asi by to bylo dost pracné a ještě víc nákladné. Ale co třeba dostat do 45 motor ze ZR? Pak bych byl nadmíru spokojen
Je: Rover 45, 1,4 2001
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Re: vymena motoru
.... nahodou ted posledni dobou se zaobiram podobnou myslenkou....
pokud koupis 45ku s 1.8, a budes tam chtit dat VVC tak nebudes muset resit papiry, protoze motory maji stejne znaceni....
Urcite bys mel ale vymenit i prevodovku (i kdyz neni to zasadne nutne)... poloosy bys pouzil puvodni. Musis mit ECU a jednotku alarmu (nebo se da na diagnostice sparovat). Musis mit komplet sani, kabelaz motoru.... ale s cim budes mit problem, tak to je vyfuk .... VVC se 160 konma je zalozeno na tom, ze ma silnejsi vstriky a sirsi vyfuk a jinou mapu... tim se lisi od slabsi verze VVC... problem je prave s tim, ze ten vyfuk samozrejme nebude pasovat na RT... leda ze by se ti podarilo nejak zkombinovat svody a prvni dil ze ZRka a pokracovani dat ze ZSka .... samozrejme, ze muzes nechat puvodni potrubi, ale rozhodne nebudes mit 160 koni... .... kdyz si to sectes, tak to neni uplne levna konverze a mozna bys mel nejlepsi koupit cele strelene ZRko at mas vsechno komplet.
Prestavet tu puvodni 1.8 na VVC by se dalo, ale nebudes na tom lip, jak shanet cely motor... protoze bys stejne musel sehnat sani, kabelaz a jednotku no a samozrejme hlavu ... kdyz si to ale cenove sectes takto samostatne nakupovane, tak vyjde lepe koupit komplet.... navic, 160 konova verze ma jiny pisty a ojnice, takze se da predpokladat, ze by ty puvodni to nevydrzely...
Jinak ZSko se nedelalo jen jako sedan, ale i Hatchback (Liftback), a daji se sehnat i s obyc 1.8ckou.... jen je jich opravdu malo....
Kazdopadne MG ZS (Rover 45) s VVC je podle mne hodne pekna kombinace, silneho motoru a vynikajiciho podvozku... takze s chuti do toho, pokud na to mas penize, cas a naladu .... snadne to ale nebude
pokud koupis 45ku s 1.8, a budes tam chtit dat VVC tak nebudes muset resit papiry, protoze motory maji stejne znaceni....
Urcite bys mel ale vymenit i prevodovku (i kdyz neni to zasadne nutne)... poloosy bys pouzil puvodni. Musis mit ECU a jednotku alarmu (nebo se da na diagnostice sparovat). Musis mit komplet sani, kabelaz motoru.... ale s cim budes mit problem, tak to je vyfuk .... VVC se 160 konma je zalozeno na tom, ze ma silnejsi vstriky a sirsi vyfuk a jinou mapu... tim se lisi od slabsi verze VVC... problem je prave s tim, ze ten vyfuk samozrejme nebude pasovat na RT... leda ze by se ti podarilo nejak zkombinovat svody a prvni dil ze ZRka a pokracovani dat ze ZSka .... samozrejme, ze muzes nechat puvodni potrubi, ale rozhodne nebudes mit 160 koni... .... kdyz si to sectes, tak to neni uplne levna konverze a mozna bys mel nejlepsi koupit cele strelene ZRko at mas vsechno komplet.
Prestavet tu puvodni 1.8 na VVC by se dalo, ale nebudes na tom lip, jak shanet cely motor... protoze bys stejne musel sehnat sani, kabelaz a jednotku no a samozrejme hlavu ... kdyz si to ale cenove sectes takto samostatne nakupovane, tak vyjde lepe koupit komplet.... navic, 160 konova verze ma jiny pisty a ojnice, takze se da predpokladat, ze by ty puvodni to nevydrzely...
Jinak ZSko se nedelalo jen jako sedan, ale i Hatchback (Liftback), a daji se sehnat i s obyc 1.8ckou.... jen je jich opravdu malo....
Kazdopadne MG ZS (Rover 45) s VVC je podle mne hodne pekna kombinace, silneho motoru a vynikajiciho podvozku... takze s chuti do toho, pokud na to mas penize, cas a naladu .... snadne to ale nebude
Re: vymena motoru
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mg ... res=EXPORT
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mg ... res=EXPORT
... ted zrovna neni v nabidce zadny liftback... ale uz jsem ho videl i v MKII i s 1.8ckou....
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mg ... res=EXPORT
... ted zrovna neni v nabidce zadny liftback... ale uz jsem ho videl i v MKII i s 1.8ckou....
Re: vymena motoru
V polsku taky nejaky jsou... http://otomoto.pl/index.php?sect=search ... order_by=p .... ty liftbacky jsou vzacnejsi, no ... takovy krasny firefrost jsem nedavno okukoval....
Re: vymena motoru
Tak jestli MG 1,8 nebo Rover 1,8, to už je jedno, spíš už ten Rover, páč se dá snáz sehnat liftback. Teda až na sedačky, ty má MG lepší, ale už jsem viděl i rovery 45 s těma pěkně tvarovanýma sedačkama. Dokonce vyhřívaný a v kůži, jenže ty zase byly v autě s 1,6 nebo 1,4. Ty kožený jsou moc hezky udělaný. Ale k motoru. Rozumím, tak nějak jsem si to myslel, že bude snadnější a i levnější sehnat celou 1,8 VVC z rozstřelenýho ZR, než prasit přestavbu. Ale je fakt, že mi nějak nedošlo, že je k tomu i výfuk. To by musel pořešit někdo, kdo se výfukama zabývá. Výkon ZR od ZS není zase tak daleko, možná by šlo na 1,8 VVC nabastlit výfuk ze ZS, ale to jsou jen domněnky. Ale i tak, dejme tomu kolem 100tis dám za Rovera 45, bůhví kolik by stál motor 1,8VVC, asi i převodovka, hromada práce s tím a ještě problém s výfukem... To už je mnohem jednodušší koupit rovnou ZS. Tu je jeden slušný:
http://www.autohoudek.cz/auta/osobni/ro ... 22609.html
Jinak tento je snad na všech bazarech už pěknou dobu a furt to nechce slevit. Má dobrou úpravu - motor vzadu:
http://www.tipcar.cz/mg/mg-zs-2.56v-180 ... 11433.html
http://www.autohoudek.cz/auta/osobni/ro ... 22609.html
Jinak tento je snad na všech bazarech už pěknou dobu a furt to nechce slevit. Má dobrou úpravu - motor vzadu:
http://www.tipcar.cz/mg/mg-zs-2.56v-180 ... 11433.html
Je: Rover 45, 1,4 2001
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Re: vymena motoru
... jo, tak to je pravda, ze to opravdu vyjde lepe koupit rovnou ZS 180.... jenze servisni naklady jsou uplne nekde jinde.... spotreba taky...
... rikam, to bys musel sehnat za hodne levno kompletniho darce organu.... jeste bys taky mohl poptavat Rover 25 GTi se 145konovym VVC... to ma vyfuk a svody stejny s obyc 1.8...
... ten prvni inzerat... na fotkach vypada pekne, ale proc je v popisu psana tmave modry a na obrazku je cerny? .... no a u kousku z bazaru bych byl hodne obezretny... protoze pokud ma pretoceny km, tak je to o hubu.... u tohohle motoru jak se nedodrzi servisny ukony, tak z toho muzes udelat prave takovou prestavbu, jako je v druhem inzeratu.... mimochodem za takovou cenu v takovem stavu to nikdy neproda.... rozebrat motor, neopravit ho a nedat ho dohromady, to musel byt opravdu pekny vul....
... rikam, to bys musel sehnat za hodne levno kompletniho darce organu.... jeste bys taky mohl poptavat Rover 25 GTi se 145konovym VVC... to ma vyfuk a svody stejny s obyc 1.8...
... ten prvni inzerat... na fotkach vypada pekne, ale proc je v popisu psana tmave modry a na obrazku je cerny? .... no a u kousku z bazaru bych byl hodne obezretny... protoze pokud ma pretoceny km, tak je to o hubu.... u tohohle motoru jak se nedodrzi servisny ukony, tak z toho muzes udelat prave takovou prestavbu, jako je v druhem inzeratu.... mimochodem za takovou cenu v takovem stavu to nikdy neproda.... rozebrat motor, neopravit ho a nedat ho dohromady, to musel byt opravdu pekny vul....
Re: vymena motoru
Vážně existuje ZS liftback?? V životě jsem to neviděl, myslel jsem, že to neexistuje. Ten vrak toho ZS je na bazarech pověšený fakt hodně dlouho, půl roku, možná rok, co se s ním setkávám... v každém případě s tebou souhlasím, za tyhle prachy neprodejný vrak. Opravdu rozhodit to a sprostě to naházet do kufru, už jen za to by někdo zasloužil nakopat do řiti, natož za to ještě chtít 60 litrů...
Přesně tak, spotřeba i servis ZS 180 je už něco jiného než 1,8, proto jsem o něm nikdy moc vážně neuvažoval. Leda tak do toho navalit plyn, což je trochu zvěrstvo prznit takový motor ale zoufalá doba si žádá zoufalé činy.
Přesně tak, spotřeba i servis ZS 180 je už něco jiného než 1,8, proto jsem o něm nikdy moc vážně neuvažoval. Leda tak do toho navalit plyn, což je trochu zvěrstvo prznit takový motor ale zoufalá doba si žádá zoufalé činy.
Je: Rover 45, 1,4 2001
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Re: vymena motoru
.... jsou tu kluci, co maji na KV6 plyn a maji najeto pres 300.000km .... chce to jen se o motor opravdu peclive starat....
.... dukaz? https://www.google.com/search?q=mg+zs+h ... 15&bih=565
.... dukaz? https://www.google.com/search?q=mg+zs+h ... 15&bih=565
Re: vymena motoru
Pečlivě starat... já to na chodníku před barákem dělat nebudu, navíc s mýma rukama... bůhví jak by to dopadlo. Snad jen stačí vědět, kdy je potřeba co udělat. Nicméně opravdu ZS 180 lift (nebo hatch nebo jak se tomu řiká) jsem nenašel, jsou to všechno jen 1,8 s 86kW. O plynu přemýšlím stále častěji při pohledu na stojan u pumpy. Taky jsem uvažoval i o E85, kde sice není taková úspora jako u plynu, ale ani "přestavba" nestojí tolik. Pokud se tomu dá říkat přestavba, že dáš mezi ECU motoru a vstřiky další krabičku. O alternativních palivech bych taky docela rád rozjel diskuzi, abych to nezasíral v tomto tématu. Neexistuje už toto téma někde?
Zpět k původnímu tématu. Z 1,8 tedy raketu se 160 koníky neuděláme. Existuje kromě již zmíněného použití motoru ze ZR i jiné, řekněme elegantnější řešení, jak bez následků na životnosti zvýšit výkon motoru? Nemusí to být zrovna 118kW, ale když už moje 1,6 má 82kw, 86kW mi přijde na 1,8 trošku ošizený.
Zpět k původnímu tématu. Z 1,8 tedy raketu se 160 koníky neuděláme. Existuje kromě již zmíněného použití motoru ze ZR i jiné, řekněme elegantnější řešení, jak bez následků na životnosti zvýšit výkon motoru? Nemusí to být zrovna 118kW, ale když už moje 1,6 má 82kw, 86kW mi přijde na 1,8 trošku ošizený.
Je: Rover 45, 1,4 2001
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Re: vymena motoru
Mas pravdu, ze 180ku v hatchbacku a levostranou taky nemuzu najit... zrejme se tedy do evropy vyvazely jen s 1.8ckou... nicmene pravostranne urcite ano http://www.pistonheads.com/sales/3855385.htm
.... jine reseni jak vymena motoru v podstate neni, resp. je, ale to bys musel mit tak 100.000,- aby to za neco stalo....
Maximalne dat vetsi sani, mozna hlavu s vetsima ventilama, nebo VVC hlavu, sirsi vyfuk a premapovat ECU....
No a tu 1.8cku bych nezatracoval... ona sice nema o moc vetsi vykon, ale kroutak ma vyssi citelne....
.... jine reseni jak vymena motoru v podstate neni, resp. je, ale to bys musel mit tak 100.000,- aby to za neco stalo....
Maximalne dat vetsi sani, mozna hlavu s vetsima ventilama, nebo VVC hlavu, sirsi vyfuk a premapovat ECU....
No a tu 1.8cku bych nezatracoval... ona sice nema o moc vetsi vykon, ale kroutak ma vyssi citelne....
Re: vymena motoru
Tak jsem na ni zvědavý, mám jednu 1,8 vyhlídnutou. Kdyby to vyšlo, byl bych rád, jinak bych zas musel čekat, až se něco pěkného za slušné peníze objeví. Jinak teď zkoumám, proč se mi vlastně to MG ZS líbí víc než rover 45. Auta jsou to stejný, ale je úžasný, co udělá jiná maska a nárazník. Doufám, že půjde ta mřížka sundat a nahradit tou z MG, vypadá to, jako by to bylo v jednom kuse s kapotou.
Je: Rover 45, 1,4 2001
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997
Byl: Rover 416Si liftback, r.v. 1997