Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuje
Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuje
Zdravim všechny roveráky.Nedávno sem si pořídil Ti,moc dlouho sem nepojezdil.Za jízdy asi při 130km/h začal strácet výkon a pak chcípnul a už nejde nastartovat.Předchozí majitel do auta namontoval manualní regulátor tlaku turba,ještě k tomu špatně.Turbo foukalo mnohem víc než mnělo.Vytáhnu svíčku 2 válce a zděsim se,el svíčky jakoby propadlá dovnitř,nevypadá že by dostala ránu spíš jako kdyby byla utavená.Motor normálně točí nevydává žádný pazvuky,kovovej zvuk,olej čistej,občas dokonce poblaf jak kdyby chtěl chytit.Včera sem si všim že spod krytu vačky fouklo trochu oleje,což by nemělo .Myslim si že bude asi fouklí těsnění pod hlavou nebo nevim.Regulátor turba sem už zapojil jak má bejt podle schématu.Nevíte čim by to mohlo bejt?Asi hold bude muset hlava dolu a dozvim se víc.Předem díky za odpověd,s autem sem najel jen asi 400km a pak tohle ( Na autě bude dost práce ale hned sem si ho zamiloval a chci ho dát dokupy.
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Zkusil bych dát nové svíčky, možná se utavily, protože byly použity nějaké nevhodné. Když to nepůjde, zkontrolovat zapalování (jiskru, palec, rozdělovač, kabely), změřit tlaky ve válcích, zkontrolovat tlak paliva v liště.
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Kup si moje
Jinak zkus vážně dát nový svíčky a modli se, aby ti zbytky z těch starých nerozsekaly písty.
Nebo ti mohlo odejít turbo a kusy si měl ve válcích...
Jinak zkus vážně dát nový svíčky a modli se, aby ti zbytky z těch starých nerozsekaly písty.
Nebo ti mohlo odejít turbo a kusy si měl ve válcích...
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Svíčky sem vyměnil,jiskru to hází,palivo tam taky jde.Tlaky sem chtěl změřit měl sem doma někde kompresimetr ale nemůžu ho najít,jo to mě taky napadlo že mohlo uletět kus lopatky od turba.Ještě že sem ktomu dostal skoro celí druhý auto na díly(asi se bude hodit).Jak je kryt na vačku tam přece nemůže nebo spíš neměl by bejt tlak.Zejtra má přijet kámoš tak na to ještě mrknem,hrozim se co bude v prde...Někdo ještě nějakej tip co by to mohlo bejt?Předem díky.
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Jestli něco vletělo do válce, tak se to rozbilo na střepy, ty se přesály do ostatních válců a kousky zůstaly mezi sedlama a ventilama.
Až změříš tlaky, budeš mít jasno.
Až změříš tlaky, budeš mít jasno.
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Tak sem si dneska udělal compresimetr a změřil tlaky v prvním válci asi 2,5 na ostatních nic tak bude muset hlava dolu.Poradíte mi pleas postup demontáže hlavy ,nebo spíš jak nastavit správně rozvody jestli nějak zaaretovat kliku.Už sem parkrát dělal rozvody ale na jinejch autech a už to chvíle je.Jestli nevíte třeba nějakej odkaz demontáže,určitě to tady už někdo dělal.Sem zvědavej co bude všechno v prd..Předem díky...
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Ještě sem se chtěl zeptat,mam k tomu druhej motor ale nevim jak na tom je.Poradíte mi někdo jak zjistit v jaký je kondici,jestli by to šlo bez demontáže,díky
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Stahni si servisni manual.... tam je vsechno co potrebujes vedet... nema smysl to tu popisovat vlastnima slovama, kdyz tam je cely postup i s obrazkama, momentama, atd. .... http://uloz.to/xaTbrDp/raverover-iso
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Díky zrovna sem ho stáhnul po dlouhým hledání sem ho taky našel.Tak to prostuduju a pustim se do toho doufám že na tom nic nepodělám
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
No a pak je tady chytrý videonávod:
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Tak se sem zas tady s nemilou zprávou .Dneska sem schodil hlavu a to co sem viděl mi hlava nebrala,druhej píst tam vůbec nebyl,muselo ho to total rozmlátit a propadat dolu.Zejtra schodim hlavu stoho druhýho motoru a budu se modlit aby na tom nebyl stejně jak tenhle.Chtěl sem se zeptat kamarád ví o roveru 620 si za pár kaček,je ten motor schodnej samozřejmě krom toho turba s Ti?Jestli by se to nechalo překopat,nevíte někdo?Popřípadě jestli nevíte o nějakým jinným motoru např z bouračky.Předem díky,jdu se někam vožrat
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Bohužel, 620Si má motor Honda, zatímco 620ti je motor Rover T-series.
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Tak to je škoda,dneska jdu mrknout na ten druhej motor.Myslíte si že má cenu opravovat motor když 2 píst tam vůbec neni,pomlácená vložka,3píst prasklej, 1 a 4 píst i vložka vypadaj v klidu hlava by ještě šla zrepasovat.Můžu hodit foto at vidíte jak to vypadá jestli to má cenu opravovat nebo radši sehnat jinej motor,jestli by nevyšla oprava motoru dráž než sehnat jinej..
- Petr.stefl
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Když to tak čtu,tak ten od koho sis auto koupil si může mnout pořádně ruce.Ujet 400km od koupi a stát se tohle,to je opravdu mazec,kterej se často nestává a rozhodně si takovou zkušenost nikdo nepřeje zažít.Škoda,že se ti to stalo takhle při jízdě domů,kdyby se to stalo při zkušební jízdě,mohl jsi mít auto zadarmo si myslím.
Jinak hlavně na 620Ti prosím nezanevři,je to jedinečný a úžasný auto,kterýmu se dnes už musí hodně odpouštět,jelikož je to přeci jen starší auto,který se dnes už používá jen na honění všech 200koní,pokud tam ještě jsou,ikdyž bylo spíše stavěný na rychlý přesuny po dálnici.Přeci jen to bylo luxusní managerský auto
Znáš tenhle článek,kterej si já aspoň jednou do roka znova přečtu http://www.auto.cz/rover-620-ti-8
My jsme 620Ti taky měli,jezdil s ním můj otec a už je to pár let.Mně bylo kolem patnácti a byl jsem z toho auta úplně unešenej.Všehno si pamatuju jako dnes.Kupovali jsme ho jako ojetý v roce 2002,byl to rok 1997,myslím za 220000kč v Praze,ještě tenkrát přímo u prodejce Roverů.Auto vlastnil nějaký manager,který ho měl asi 4roky na leasing a jezdil s ním pouze na chatu,takže auto mělo skutečným 50000km najeto na zadních sedačkách nikdo za celou dobu neseděl a dveře nešly skoro otevřít,jak byly gumy přilepený.Uvnitř voněla stále šedá kůže novotou,která při každém otevření dvěří na tebe dýchla.S autem jsme najezdili nakonec 100000km asi za 3 roky.Prodávali jsme ho jen kvůli tomu,že bych ho já v 18 letech s mokrým řidičákem poslal určitě do stromu a to by byla škoda dodnes na něj vzpomínám a nejradši bych nějaký Ti koupil a udělal z něj nový auto.Proto prosím,neboj se ho,je to srdcovka na celej život,vím o čem mluvím
Jinak hlavně na 620Ti prosím nezanevři,je to jedinečný a úžasný auto,kterýmu se dnes už musí hodně odpouštět,jelikož je to přeci jen starší auto,který se dnes už používá jen na honění všech 200koní,pokud tam ještě jsou,ikdyž bylo spíše stavěný na rychlý přesuny po dálnici.Přeci jen to bylo luxusní managerský auto
Znáš tenhle článek,kterej si já aspoň jednou do roka znova přečtu http://www.auto.cz/rover-620-ti-8
My jsme 620Ti taky měli,jezdil s ním můj otec a už je to pár let.Mně bylo kolem patnácti a byl jsem z toho auta úplně unešenej.Všehno si pamatuju jako dnes.Kupovali jsme ho jako ojetý v roce 2002,byl to rok 1997,myslím za 220000kč v Praze,ještě tenkrát přímo u prodejce Roverů.Auto vlastnil nějaký manager,který ho měl asi 4roky na leasing a jezdil s ním pouze na chatu,takže auto mělo skutečným 50000km najeto na zadních sedačkách nikdo za celou dobu neseděl a dveře nešly skoro otevřít,jak byly gumy přilepený.Uvnitř voněla stále šedá kůže novotou,která při každém otevření dvěří na tebe dýchla.S autem jsme najezdili nakonec 100000km asi za 3 roky.Prodávali jsme ho jen kvůli tomu,že bych ho já v 18 letech s mokrým řidičákem poslal určitě do stromu a to by byla škoda dodnes na něj vzpomínám a nejradši bych nějaký Ti koupil a udělal z něj nový auto.Proto prosím,neboj se ho,je to srdcovka na celej život,vím o čem mluvím
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: Rover 620 Ti začal strácet výkon chcípnul a už nestartuj
Ahoj budu se snažit dát do kupi,sice sem snim najel necelejch 400km ale i za tak krátkou chvíli sem si ho zamiloval.Je vidět že předchozí majitelé se kněmu nechovali moc hezky.Dneska sem schodil hlavu na druhým motoru a co nevidim na něm to zas sežralo 4 píst,ostatní sou v klidu i hlava vypadá v pohodě.Čim by to mohlo bejt že to takhle sežere rozmlátí píst?Že by neduh Tíčka?Zajímalo by mě jestli by stěch 2 motorů šel postavit jeden že by se přeházeli vložky písti i z ojnicema,komplet by se museli oba rozebrat zjistit co je všechno v prdeli a postavit stoho jeden.Jestli má vůbec cenu se do něčeho takovýho pouštět nebo se poohlídnout po nějakým jinným motoru.Budu rád za každou radu