Studený start 1,8

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Hombre » pon kvě 14, 2012 12:28

A po tom neúspěšném startu:
- je cítit benzín benzín?
- svíčky jsou mokré, nebo suché?
- jiskru jsi zkoušel?
Jestli to nakonec nebude klasicky špatná indukční cívka. Eventuelně palec, víko rozdělovače, nebo zapalovací kabely
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » pon kvě 14, 2012 12:33

benzín cítit je,svíčky jsem tam dával před vánocemi.musím si koupit vercajk na vymontování a pak je uvidím.Soused není doma a ničím co mám jká se tam nedostanu.
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Trunda » pon kvě 14, 2012 12:45

Petasedma nema jednu civku a rozdelovac...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » pon kvě 14, 2012 12:55

to už jsem zjistil,dvě cívky pod víkem,a jak je to s tím rozdělovačem?
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Trunda » pon kvě 14, 2012 12:59

... jo tak tenhle system zapalovani jsem nikdy blize nekoumal, protoze ho na aute nemam :-) .... ale mam takovy pocit, ze je to nejak rizene ECU...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Keksin » pon kvě 14, 2012 13:02

Otcovi 1.8ka cukala jak sviňa. Daly se nový svíčky, kabely ke svíčkám a indukční cívky a bylo po problému. Nastartovat to šlo vždy, takže to asi nebude Tvůj případ.

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » pon kvě 14, 2012 13:06

necuká,když to chytne tak jede jak ďas,ale než chytne tak vyšťavím baterku.A to potřebuji auto dnes a denně.Ještě že jsem neprodal feldu,ta zkřoupe řepku a jede
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Hombre » pon kvě 14, 2012 13:08

Jo promiň, to je 75, ta rozdělovač nemá. Ani kabely. Ale ty svíčky zkus vytáhnout.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Keksin » pon kvě 14, 2012 13:09

Dal jsi tam svíčky co tam maji být? Kolikrát se tady psalo, že Rover motory nerady pracují s jinýma svíčkama, než co jsou předepsaný. Ale i tak by to muselo aspoň jednou nastartovat.

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Hombre » pon kvě 14, 2012 13:12

Každopádně, pokud je cítit benzín, nehledej závadu v dodávce paliva, ale v zapalování. Svíčky budou po startování asi mokré od benzínu. Ale i když jsou tam od vánoc, jestli nejsou od oleje, nebo něco.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » pon kvě 14, 2012 13:15

čerpadlo je tam nové,to původní vynechávalo za chodu motoru,ještě mrknu na ty svíčky a uvidím,alespoň to nastartovat a dovést Jardovi do otrokovic ať si s tím pohraje.
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Keksin » pon kvě 14, 2012 21:01

A co třeba teplotní čidlo, v sekci R200 se to řeší taky http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=6&t=6562

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od berryj » pon kvě 14, 2012 22:34

zdar, když byla dole hlava při výměně těsnění, zkontrolovali jste jek těsní ventily? Neuvařil jsi to trochu když se ti ztrácela voda z chladiče? Měřili jste jakou má teď motor kompresi na válcích?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od AnderN » úte kvě 15, 2012 7:57

Jestli jede dobře, tak bych v kompresi zradu nehledal. Jednodušší, rychlejší i levnější bude začít tím zapalováním. Pokud jsou vyměněné svíčky, jsou to ty správné a jsou v dobrém stavu, pokračoval bych kabely -- např. tady: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0754392757
Další na řadě budou cívky: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0870860134
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Trunda » úte kvě 15, 2012 8:22

Tou kompresi bych to taky nevidel... to by musely byt vsechny ventily v haji, aby to nenastartoval....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět