
Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
By měl jít kdyžtak srovnat když vynbdáš pytel a povolíš tu velkou matici, je to na tisícihranu, tak by sis to mohl zkusit doladit a třeba by to přesně vyšlo o ten zub, ale musel bys nejdříve odpojit baterku abys neměl víc škody než užitku
Mě osobně by volant na křivo dost štval a tohle bys měl za pár minut hotové...

2x Rover 620ti
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tohle jsem zkousel uz pred rokem, ale ten tisicihran je moc hruby, takze to bylo jeste horsi
.... stve me to, ale hlavni je ze ted auto pekne sedi... i kdyz mozna by to mohlo byt lepsi, ale nejsem schopny to posoudit...

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Podle mě to odflákli, nebo špatně narovnali ten volant před seřízením. Ale volant nakřivo po geometrii je jasný důvod k reklamaci. Já bych tam zkusil zajít znova.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No to je pravda, proč se s tím budeš s*rát, zkus tam zajet jak se postavěj k reklamaci, jestli sou féroví, tak to udělaj na počkání a zadarmo...
2x Rover 620ti
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No ted jsem koukal na vypis mereni a to on mi sice rikal, ze poladi vsechno co poladit jde a stejne poladil jen sbihavost, prestoze se na tom podvozku da ladit i sbihavost zadni napravy, dokonce i odklon predni napravy, s kterym nic neudelali, i kdyz kazda strana ma odklon jiny....
... uprimne... nemam cas a nervy se s nema handrkovat. Vysledek je lepsi nez stav pred tim a pro priste vim, ze to u nich delat nebudu...
... uprimne... nemam cas a nervy se s nema handrkovat. Vysledek je lepsi nez stav pred tim a pro priste vim, ze to u nich delat nebudu...
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... dneska jsem na stopu v Bystrici nabral jakehosi klucinu... ze pry do Prerova... a ze hezkeeee auto a to jedeeee... che che
... chlapec si nabehl
Az do Prerova jsem mu nedal pokoj a zasoboval ho informacema... ze pry taky uvazoval o Roverkovi, tak jsem mu rekl, at se tu ukaze a ze cokoli bude chtit vedet, tak se tu dozvi
... tak snad se tu objevi.



Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Chudák
. Nelitoval pak, že jsi ho svezl? 


Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jo tak to nevim
.... ale ptal jsem se ho, jestli ho to zajima a rikal ze ano.... takze zas tak moc jsem ho snad neznasilnoval
... a prece jen byl to studentik, takze ridicak bude mit jeste teply z tiskarny.... proste na financovani takoveho konicku ma asi jeste cas... kazdopadne jednou se mu predane informace budou hodit 



Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
dneska mi taky kolega řekl, že ta moja dvoustovka je nadčasová, že nato, jak je stará, tak její vzhled je luxusní. taky mi udělal radost 

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... a co teprv kdybys tam dal normalni zadni svetla 

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Vcera jsem po ceste z Valmezu narazil na svagra s Ford Mondeo MkIV 2.0 Duratec benzin se 145 kobylama... toz vlal za mnou a nestihal
Doma svara rikal, ze na me posle 5. emisni normu
a ja mu rikam, ze si nema kupovat moderni super-auto
...njn, toz dela dealera u Fordu, tak s nim asi nehnu
.... akceleracne jsem na tom byl o neco lepe, ale moji vetsi vyhodou byl lepsi podvozek
.... kdyz je krasny asfalt, tak ty 17" a tuzsi pruziny zarucuji velmi zabavnou jizdu obzvlaste na klikatych silnickach
.... skoda ze takovych silnic bez der je tu mizerne malo a v podstate zadna po ceste do Prerova do prace 







Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trantadadáááááááá
Jak jsem již avizoval, podařilo se mi sehnat za rozumný peníz vrak Roveru 200 Vi, coz znamená, že jsem se přiblížil o krůček k realizaci technicky i finančně dostupného projektu a to konverzi našeho Kupéčka Rover 216 Coupe => Rover 218 VVC Coupe
Co se týká vraku, byl to trošku porod ho získat do vlastnictví skrz jeho zajímavou historii, ale nakonec se to podařilo.... Auto má z karosérie v pořádku snad jen spolujezdcovy dveře, což je sic škoda, bráchu to možná trošku trápí, ale kvůli tomu jsem to nekupoval
Podstatné je na tom to, že jsem získal všechny potřebné díly, které pro přestavbu budu potřebovat a to:
Motor 18K4K - 1.8 VVC K-Series
Sání
ECU + ACU
Převodovka PG1
Mechanismus řazení
Poloosy
Zadní kotoučové brzdy
... zvláštností a možná trošku loterií je motor (někteří mě budou mít za blázna
). Ten totiž před havárií podstoupil kompletní repasi po té, co se uvolnila klikovka a písty se potkaly s ventilama. Motor má tedy nové šálky na klikovce, nové pístní kroužky, nové ventily (8ks teď nevím které), nová vodítka ventilu, přeleštěnou klikovku, srovnanou hlavu, šrouby, samozřejmě tesnění, ale bohužel ne kovové... no a ve finále rozvody... motor běží, ale neslyším pořádně jak, protože je děravej výfuk
... nicméně klapání hydroštelů je slyšet (u VVC s 200.000km nic zvláštního) - jeden je prý vyměněný. Převodovka by měla mít spojku schopnou.
Co mne mile potěšilo, tak brzdy mají vepředu nové kotouče a destičky vepředu aj vzadu (resp. kotouče jsou aj vzadu velmi zachovale). Což je zas nemalá plusová hodnota. Přední brzdiče s kotoučema půjdou na Labuť, protože tam jsou nechlazené a ani výměna destiček nepomohla od neustálého pískání (možná by stačilo stáhnout kotouč, ale když já tam chci chlazené
)
No z interéru toho moc použitelného není.... sedačky jsou hodně zašlé a bohužel ta látka, která se používala pouze na sedačky do Vi se strašně vytahuje, takže asi ani vyčištění je nezachrání... dirky by se daly stáhnout, ale nevim. Tapec ve dveřích je KO, zadní asi použitelný. Palubní deska vypadá OK. Z čeho mám ale obrovskou radost, tak že v tom šileně zanedbaném interiéru je velmi zachovalý kožený volant, po kterém už věky toužím
- teď bude dilema do kterého auta ho dát 
Ještě bych mohl zmínit kola... pneumatiky hnusny a celkem sjety zimni dunlopy.... predni asi píchnuty a zrejme se zborenym kordem (kolo dostalo ranu zezadu), zadni určitě KO, disky celkem dobre az na jeden, který má vyhryznuty kus kraje...
Takže tedy z materiálního hlediska mám téměř vše nutné. Problém je akorát s výfukem, který měl krom svodů u VVC větší potrubí a z vraku je použitelný asi jen katalyzátor, svody a možná první díl. Nicméně pro začátek by se to asi dalo nechat s aktuálním potrubím i když by to teda ubíralo výkon. No a pak se obávám, že budu muset kvuli zadním kotoučům shánět náboj ložiska, přotože kotoučové brzdy ho mají jiný.
Co se týká oficialit jako změna typu auta, tak by to teoreticky neměl být problém, protože Rover Coupe se s 18K4K dělal, takže by mělo stačit vyjádření od zastoupení (HelpReg) a pak si projít martýrium na uřadu a technické... nouzová varianta by pak byla přestavba na 1.6 VVC, ale to by byla škoda...
Aktuálně auto rozebíráme... většinu vecí (motorový prostor a podvozek) schováme, protože to se v naší rodině uplatní
no a zbytek nabídnu k odkoupení - ale vzhledem ke stavu karoserie a interiéru toho bude fakt málo.
Tu pár foteček:




Jak jsem již avizoval, podařilo se mi sehnat za rozumný peníz vrak Roveru 200 Vi, coz znamená, že jsem se přiblížil o krůček k realizaci technicky i finančně dostupného projektu a to konverzi našeho Kupéčka Rover 216 Coupe => Rover 218 VVC Coupe

Co se týká vraku, byl to trošku porod ho získat do vlastnictví skrz jeho zajímavou historii, ale nakonec se to podařilo.... Auto má z karosérie v pořádku snad jen spolujezdcovy dveře, což je sic škoda, bráchu to možná trošku trápí, ale kvůli tomu jsem to nekupoval

Motor 18K4K - 1.8 VVC K-Series
Sání
ECU + ACU
Převodovka PG1
Mechanismus řazení
Poloosy
Zadní kotoučové brzdy
... zvláštností a možná trošku loterií je motor (někteří mě budou mít za blázna


Co mne mile potěšilo, tak brzdy mají vepředu nové kotouče a destičky vepředu aj vzadu (resp. kotouče jsou aj vzadu velmi zachovale). Což je zas nemalá plusová hodnota. Přední brzdiče s kotoučema půjdou na Labuť, protože tam jsou nechlazené a ani výměna destiček nepomohla od neustálého pískání (možná by stačilo stáhnout kotouč, ale když já tam chci chlazené

No z interéru toho moc použitelného není.... sedačky jsou hodně zašlé a bohužel ta látka, která se používala pouze na sedačky do Vi se strašně vytahuje, takže asi ani vyčištění je nezachrání... dirky by se daly stáhnout, ale nevim. Tapec ve dveřích je KO, zadní asi použitelný. Palubní deska vypadá OK. Z čeho mám ale obrovskou radost, tak že v tom šileně zanedbaném interiéru je velmi zachovalý kožený volant, po kterém už věky toužím


Ještě bych mohl zmínit kola... pneumatiky hnusny a celkem sjety zimni dunlopy.... predni asi píchnuty a zrejme se zborenym kordem (kolo dostalo ranu zezadu), zadni určitě KO, disky celkem dobre az na jeden, který má vyhryznuty kus kraje...
Takže tedy z materiálního hlediska mám téměř vše nutné. Problém je akorát s výfukem, který měl krom svodů u VVC větší potrubí a z vraku je použitelný asi jen katalyzátor, svody a možná první díl. Nicméně pro začátek by se to asi dalo nechat s aktuálním potrubím i když by to teda ubíralo výkon. No a pak se obávám, že budu muset kvuli zadním kotoučům shánět náboj ložiska, přotože kotoučové brzdy ho mají jiný.
Co se týká oficialit jako změna typu auta, tak by to teoreticky neměl být problém, protože Rover Coupe se s 18K4K dělal, takže by mělo stačit vyjádření od zastoupení (HelpReg) a pak si projít martýrium na uřadu a technické... nouzová varianta by pak byla přestavba na 1.6 VVC, ale to by byla škoda...
Aktuálně auto rozebíráme... většinu vecí (motorový prostor a podvozek) schováme, protože to se v naší rodině uplatní

Tu pár foteček:
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jo.... byla docela sranda s tim najet na naves.... bracha ma normalni prives bez najezdu... meli jsme fosny a spalky, takze to zas tak problem nebyl.... horsi bylo to, ze prava predni naprava ma zrejme urvane tahlo rizeni, takze i kdyz jsem mel volant porad ve stejne poloze, tak to pokazde jelo jinam
.... takze udrzet se na tech uzkych prknech to byl docela adrenalinek
.... a k tomu vsemu je zrejme pohnuty uchyt bovdenu spojky, takze uplne nevypinala spojka a po chvili jak byla spojka zahrata, tak se nedalo temer zaradit... no muselo se losovat a to i diky tomu, ze tahla razeni jsou taky zrejme ohnuty
..... sodoma gomora.... ale nakonec jsem tam vyjel.... 




Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
sjet u bráchy na zahradě z vozejku šlo krásně
naštěstí tam měl takový hrbek, tak to nebyl tak velký sešup na těch fošnách. zařadit šlo krásně.
Po dnešku hlásím kompletně rozebranou zadní část interiéru, odmontované světla v zadu (a torzo světel) páté dveře částečně rozebrané..

Po dnešku hlásím kompletně rozebranou zadní část interiéru, odmontované světla v zadu (a torzo světel) páté dveře částečně rozebrané..
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Držím palce ať se dílo podaří.