Moje druhá pětasedma.

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » ned kvě 13, 2012 11:20

Obrázek moje bývalá pětasedma a současná pětasedma
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » čtv čer 07, 2012 21:49

Musím odstavit pětasedmu, klouže spojka. Už jste někdo vytáhl převodovku u 1.8 manuál spodem auta? Prý je to u pětasedmy nemožné.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 11:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od kptHergot » čtv čer 07, 2012 22:45

já vytáhl u V6, u 1,8 by mohlo být víc prostoru a mohlo by to jít líp ;) . . jinak u V6 se to vytahuje spodem, měl jsem za to že i u 1.8 je to to stejné, jen se má vytáhnout rám a to já neudělal a sundal to bez demontáže rámu
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » pát čer 08, 2012 19:33

No sestavím rampu a zkusím, když to nepůjde, tak aspoň vyměním výfuk.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » ned čer 10, 2012 1:34

Tož jsem dnes nezjistil, jestli to půjde, začala mi do uší, za krk, no prostě všude zatíkat dešťová voda. https://picasaweb.google.com/1116639854 ... rorVo6a4KA Ale aspoň vím kudy fučí výfuk.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od Pítrs » ned čer 10, 2012 8:58

A kde přesně fučí?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon čer 11, 2012 20:45

Tak ted jsi se prozradil roverixi. Jakto, že máš na zahradě hranostaje???????????????????????????????????????????????? 5ti dveřovýho?????????
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » pon čer 11, 2012 21:11

pítrs: Kde to fučí je vidět na poslední fotce. Zespod auta to vidět nešlo. ------------ Fishmen: Hranostaje jsem koupil v únoru 2012, Motor Honda 1,6 čeká ho výměna předního skla a nějaké drobnosti. -------------. Převodovka se mi vytáhnout spodem nepodařila. Povolil jsem tedy 6 šroubů, co drží rám, na straně převodovky spusil o dva centimetry. Převodovka se pak dá častečně vsunout mezi rám a karoserii. Výměna spojky je pak snadná. Vůbec se mi nelíbilo jak je tem rám orezlý, nakonec , když už ten rám byl povolený, tak jsem z něho odšrouboval převodku řízení, ramena a sundal jsem ho. Pošlu ho opískovat a když to půjde , tak na žárový zinek.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » pon čer 25, 2012 0:17

Tak už tam mám novou spojkovou lamelu, přítlačák a spojkové ložisko. Auto skoro smontované, ale někam se ztratilo těsnění mezi svody a výfuk. Nemám praxi v e-shopech. Kdo ví kde to objednat, abych to měl max do pátku doma :?: Protože v sobotu se jede gabčíkovo. :!: :!: :!:
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od Trunda » pon čer 25, 2012 8:49

.... to mas ty svody s vestavenym katalyzatorem, ze? To by mohl byt nejaky univerzalni rozmer... nicmene docastne, ale mozna i dlouhodobe bys to vyresil vyfukovym tmelem... ale asi by bylo dobre tam co nejdriv to tesneni dat, protoze kdyz se ten tmel zapece, tak bys ty dily pak od sebe musel oddelavat hrubou silou... ackoli majzlik a kladivo by to asi spravilo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
mara00
Příspěvky: 562
Registrován: čtv srp 20, 2009 19:41
Bydliště: Svitavy

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od mara00 » pon čer 25, 2012 9:41

nejsem v praci ,ale na rovera 200 jsem ho prodaval nedavno,ale na R75 1.8 ho v internet katalogu nemame ...to bych musel mrknou do papirovejch,ale neschopenka .....zeptej se v kelly ...
-peace and love-

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od berryj » pon čer 25, 2012 15:42

mě by spíš zajímalo, jak si to auto dostal na tu "rampu" a pak dolů. oo:

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » pon čer 25, 2012 22:57

Těsnění mi pošle zakar a před rampu postavím další fošny, nastartuju a sjedu. https://picasaweb.google.com/1116639854 ... YzZmuj_gwE
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od Trunda » úte čer 26, 2012 8:31

Typicky "ceske" rucicky :-D ..... kurnik ale zluta barva na petasedme? :shock: neblazni!
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Moje druhá pětasedma.

Příspěvek od roverix » úte čer 26, 2012 17:38

Tož, jaká barva byla, takovou jsem ukradl. Důležité je , že základ je dvousložkový epoxid, a vrchni 2k PUR
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Odpovědět